Jokaisella naisella on varmasti puhelimessa miesten numeroita ja saavat siis halutessaan miehestä seuraa vaikka rannalle tai ihan mihin vaan. Seksiinkin naiset saa heti miehen ja naiset saavat läheisyyttä helposti ja monilla on varmaan vakipanon numero puhelimessaan.
Ätmi jotuu menee rannalle yksin ja tekemään kaikki asiat yksin eikä saa mitään lähesyyttä.
Naisilla on helppoa
33
250
Vastaukset
- ätmi
Ei naisella edes tarvitse olla miesten numeroa puhelimessaan. Sen kun näppäilee vain satunnaisen numeron ja kutsuu vastaajan ähkimään päälleen.
- näin se käy
Kerropa numerosi niin minä soitan. Mennään huomenna rannalle ja syödään isot jätskit.
- erkki-täti
Apua!!!! Mamma!!
http://www.youtube.com/watch?v=TQZrG71mwe0
Ei koskaan naisen kanssa jätskille.
- atm.
Rumillakin naisilla on aina joku mies soiton päässä. Naiset saa aina hellyyttä kavereilta tai äidiltä tai siskoltaan. Aina niillä on joku joka kuuntelee huolia. Atm miehellä ei ole ketään kelle puhua eikä ketään ketä halata.
No ei tällä ätnillä mitään tuollaisia numeroita ole. Miestenkin numerot ovat sukulaisten numeroita.
Ytneillä on tuollaista ja osalla ketneistä, ei rumilla ja lihavilla kuten minulla.- Pahani Julmu
Jos nainen ei ole sulkeutunut, hän voi olla ruma ja kuitenkin saa helpolla miestä. Nettideitit ovat helpottaneet asiaa. Myönnän, että aikoinaan kävin hoitelemassa vähemmän kauniin naisen, johon törmäsin netissä. Hän omien sanojensa mukaan makasi monen muunkin kanssa, jopa naapurinsa, ja oli vieläpä varattu.
- 90+65
Sellasta se valitettavasti on, olen minäkin humalapäissäni käyny nussimassa jotain kamunaisia, jotka on jostain syystä halunnu juuri sillon seksiä. Siis ottaen huomioon, että oon tuntenu naisen jo vuosia ja ei ole ikinä osottanut mitään mielenkiintoa seksuaalisesti, mutta jos soitto tulee niin hankala siinä on kieltäytyä vaikka tekis mieli just sen takia ettei ole vaan helppo kohde naisilla soittaa kun panettaa. Kukaan ei esim pidä sitä naiselta törkeänä käytöksenä. Jos mies soittelee vaan pimpin perään ni sitä pidetään törkeänä ja moukkamaisena käytöksenä.
- Pahani Julmu
Joo. Kännissä minäkin sen tein. Oli raju riita tyttökaverin kanssa ja tein se niin kuin kostoksi.
- käytöstavat kunniaan
stellaria81 kirjoitti:
No voi morjens. Hyväpä on teidän siinä moralisoida naisten käytöstä.
Minusta se on ainakin kohteliasta panna jos pyydetään.
Onhan noita miesten numeroita kännyssä: Suurin osa varattuja kamumiehiä, ja niitä jotka ovat ehkä yhden kerran olleet samassa retkiseurueessa. mutta joista ei ole mitään sen tarkempaa tietoa, ja asuvat yleensä kauempana. Loput onkin sitten sukulaismiehiä.
Kyllä tässä nyt siis on varsinainen runsauden pula, että ketähän sitä pyytäisikään uimaranta- tai panoseurakseen?- juujuu ihan varmasti
Joo, varmasti tosi vaikea olisi sinun saada panoseuraa, jos oikein yrittäisit.
- juujuu ihan varmasti
Joo, varmasti tosi vaikea olisi sinun saada panoseuraa, jos oikein yrittäisit.
- piiloalfa
Äläs huijaa. Kerran sanoit, että tunnet ytmejä, joilta voisit pyytää seksiä, muttet näe siinä mitään järkeä.
piiloalfa kirjoitti:
Äläs huijaa. Kerran sanoit, että tunnet ytmejä, joilta voisit pyytää seksiä, muttet näe siinä mitään järkeä.
Tuossa yhteydessä tarkoitin ytmeillä juuri noita varattuja kamumiehiä tai puolituttuja, toisella puolella Suomea asuvia tyyppejä joista en tiedä muuta kuin nimen, mutta uskoakseni hekin 99-prosenttisesti varattuja. Palstapojatko siis ovat sitä mieltä, että noilta varattuja miehiä olisi kätevää soitella seksipalveluksia tekemään aina kun tarve iskee?
- lottamari<3
Noupatinou..ei ainuttakaan miehen nummeroa mulla puhelimessa..kumma juttu,.mistähän ne toiset naiset niitä kännyynsä keräilee ja saa??
- Pahani Julmu
Ensimmäisenä tulee mieleen nettideitti tai muut nettitouhut. Siellä tutustumaan miehiin. Ei ole pakko seurustella varsinaisesti tai seksiä harrastella. Ei edes tartte olla hirmu sosiaalinen, niin ainakin pinnallisia tuttavuuksia saa.
- ei ole vaikeaa
Koulusta, harrastuksista, kaveriporukoista yms yms.
- kiltti atm
Minulla ei ole yhtään naisen numeroa. Oli joskus mutta poistin koska ei nanen halunnut mitään.
Hä, onko tuo nyt taas sitä kuuluisaa miehen logiikkaa? Eipä olisi minukaan kännyssäni ainoankaan miehen numeroa, jos tuolla perusteella alkaisin niitä sieltä pois karsimaan.
- vbvvvvvvvv
Mitä v...tua te saavutatte tällä nillittämisellä?
Ihan rakkaudella kysyn.- ei muuta tekemistä
Soittele sinä vain niille miehille kännykässäsi. Ei täällä nillitettäisi, jos puhelimisessa olisi naisten numeroita.
- mies 86
No kyllä kai se seuransaanti naiselle aika helppoa on, jos ei nyt ihan susiruma ole kasvoilta tai muuten vastenmielinen. Toinen juttu on sitten sopivanlaisen kumppanin löytäminen.
- 25+1
Naiset saa varmana usein ehdotteluja baareissa ja kaikkialla. Ei naisilla ole vaikeuksia saada miestä.
"Naiset saa varmana usein ehdotteluja baareissa ja kaikkialla."
Hah! Naiset! Kauniit naiset, ei naiset. Koettakaa nyt uskoa jo, että vain kauniit naiset.
- sinkkumies.
Niin on naisilla helppoa. Löytävät heti uuden miehen kun vanha jättää tai vanhasta eroaa. Naiset on kierrätys kamaa kun jännämiehet kierrättää naisia toisilleen.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014052118321547_vi.shtml
Meikäläinen ei pääse tutustumaan naisiin laisinkaan. - kiltti atm
Nainen saa valita miehen mielensä mukaan
- Pahani Julmu
Tiedän, että aika monella on kännykässään numero, josta löytyy seksiseuraa, kun sellaista tekee mieli.
Varmaa on myös se, että naisen on helpompi saada puhelimeensa tällaisia numeroita.
Tiedän myös, että on pariskuntia, joilla on vaimolle "panomies". Jos pariskunnan mies iskee itselleen jostain naisen, vaimolle soitetaan toinen mies hässimään. Näin ollen suhde pysyy tasapuolisena, kun molemmat panevat tahoillaan.- simpsakka
"Tietoa" ja "tietoa" näyttää olevan monenlaista. Onko sulla jotakin muutakin faktaa olemassa kuin "tiedän näin olevan"?
- Pahani Julmu
simpsakka kirjoitti:
"Tietoa" ja "tietoa" näyttää olevan monenlaista. Onko sulla jotakin muutakin faktaa olemassa kuin "tiedän näin olevan"?
Joo. Laitanko tähän niiden ihmisten nimet ja hetut?
- eatmyshorts
Olen varmaankin hardcore-ATN, sillä puhelimessani olevat miesten numerot ovat:
- sukulaisia (isä, veli jne)
- työkavereita
- taloyhtiön huoltomies
- firman kirjanpitäjä
- käyttämäni autoliikkeen huoltoajanvarauksen numero
Ainoat ns. seurusteluun mitenkään viittaavat puhelinnumerot ovat ex-poikaystäviä, jotta tiedän vältellä heitä tai jos näen, että yöaikaan tulee kummallinen tekstari, niin tiedän, että mistä se tulee. Minulla ei ole ainuttakaan miespuolista ystävää tai kaveria, jollei lasketa mukaan sukulaisia tai esim. ystävieni puolisoita (tosin minulla ei ole kännykässä kavereitteni puolisoiden numeroita).
Eiköhän tätäkin viestiä joku miinusta ja intä, että miten se on ihan eri asia, koska nainen voi baarista valomerkin aikaan saada sänkyynsä jonkun karjun.
Jos haluan lähteä fillaroimaan, uimarannalle tai jätskiä syömään, niin teen sen itse. Kerran pari kuukaudessa näen NAISpuolisia ystäviäni ja useimmiten kahvitellaan tai lounastetaan puolin tai toisin.- Niin se on...
No. Se on varma juttu, että jos laitat sopivan viestin ex-poikakaverille, saat sänkyseuraa.
- näinn
ilmeisesti et edes pidä miehistä tai jopa mahdollisesti vihaat ja olet sen takia yksin. Eli eri asia on tuo sun tilantees. Miksi vihaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360