Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
persikkahillo
profiilit
persikkahillo
persikkahillo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
73
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ajelin+polkupyörällä+.+Sen+verran+köyhän+yksinhuoltajaäidin+lapsena+vartuin+että+mopon+sain+vasta+kun+itse+sen+maksoin+,+töihin+päästyäni+ja+silloin+vasta+alkoi+olla+ruokapöydässäkin+muuta+kuin+kaurapuuroa+,+kakkoa+ja+perunaa+ruskean+kastikkeen+kera+.
26.11.2019 20:14
Kyllä+nuoret+nuoria+saa+olla,+mutta+harrastelkoot+omalla+kotipihallaan+eikä+toisten+nurkissa+.+Ei+mopoissa+ja+mönkijöissä+muuta+vikaa+ole+kuin+se+hirveä+ääni+joka+niistä+syntyy+,+se+ei+oikein+sovellu+asuintaajamaan+jossa+vuorotyötä+tekevät+ihmiset+yrittävät+nukkuakin+,+toiset+katsoa+TV:tä+tai+lukea+tai+tehdä+jotain+työtä+mihin+tarvitsee+keskittyä+.+Eikö+tuolla+Lemlaahden+suoralla+tai+Viasvedentiellä+olisi+tarpeeksi+tilaa+ajella+ja+rikkoa+nopeusennätyksiä+,+siellä+ei+häiriinny+kuin+peurat+ja+hirvet+?
26.11.2019 13:24
Olen+toimistosiivooja+,+ammattiliitto+on+PAM+ja+ihan+työehtosopimuksen+mukainen+palkka+on+muutama+kymmenen+senttiä+päälle+kympin+,+työtä+olen+tehnyt+jo+15+vuotta+ja+osa-aikaisena+työtunnit+viikottain+25-37h++vaihdellen+vähän+paikkojen+mukaan+.+Jään+kohta+eläkkeelle+ja+se+on+vissiin+takuueläke+jotain+750€+kuukaudessa+,+että+näin+meilläpäin+.
26.11.2019 13:10
Toivotaan+niin+.
06.04.2019 12:01
Kyllä+,+eläkekatto+ja+tarveharkinta+.
23.03.2019 12:31
Tuo+kaikki+kuuluu+liberaaliin+kokoomuslaiseen+markkinatalouteen+siis+sairaaseen+kapitalismiin+.+Itse+sen+olemme+venäläisille+opettaneet+.+Sitä+on+jopa+Putin+paheksinut+.
05.03.2019 12:41
Kyllä+vasemmistolaisuus+taas+palaa+takaisin++kun+porvarit+aikansa+leikkaavat+ja+sopeuttavat+ihmisten+toimeentuloa+ja+samalla+täyttävät+omat+taskunsa+.+Demokratia+on+heiluriliikettä+.
04.03.2019 12:43
Hänen+vaimonsa+kirjeet+ystävättärelle+.
03.03.2019 12:41
Mitäs+ne+SS-miehet+tekivät+Neuvostoliitossa+ja+sen+tasavalloissa+Kaukasuksella+ja+Ukrainassa+?+Kosto+voi+olla+joskus+sen+mukainen+.
08.02.2019 19:58
Kyllä+palkat+ovat+nousseet+tämän+indeksin+asettamisen+jälkeen+huomattavasti+enemmän+kuin+eläkkeet+.+40+vuotta+työeläkemaksua+maksaneena+ja+25+vuotta+pääluottamusmiehenä+toimineena+olen+tätä+indeksiä+seurannut+todella+tarkasti+,+siis+sen+vaikutusta+työeläkkeeseen+.+5+vuotta+eläkkeellä+olleena+väitän+myös+henkilökohtaisesti+asian+tuntevani+,+esimerkiksi+tänä+vuonna+2019+eläkkeeni+indeksikorotus+on+1,45%+kun+taas+palkat+liukumineen+nousevat+huomattavasti+enemmän+ja+ovat+nousseet+jo+useana+edellisenä+vuotena+,+joten+älä+pehmeitä+puhele+.
04.02.2019 13:58
Koskeeko+se+myös+Paavo+Lipposen+"+taitettua+indeksiä+"+ja+miten+jo+syntyneet+vahingot+korvataan+.+Myös+eläkekatto+pitäisi+saada+voimaan+.
02.02.2019 12:15
Paavo+Lipponen+ja+Suvi-Anne+Siimes+saivat+aikaan+indeksileikkurin+,+olen+tämän+aina+vaalipäivänä+muistanut+ja+muistan+jatkossakin+,+kunnes+asia+on+korjattu+.
02.01.2019 11:52
Oletko+koskaan+kuullut+että+Euroopassa+on+ylituotantoa+ja+saa+sitä+muualtakin+halvalla+.+Argentiinasta+ja+Brasiliasta+pihvejä+ja+Cilestä+Norjalaista+lohta+,+vihanneksia+Puolasta+ja+mitä+mistäkin+mutta+kuitenkin+halvemmalla+kuin+kotimaasta+,+vielä+tukiaisten+jälkeenkin+.
19.10.2018 19:56
Liputetaan+ulos+vain+,+kyllä+Eestiläiset+ottaa+mielellään+vastaan+kaiken+työn+ja+kolmanneksella+Suomen+hintatasosta+.+Niin+on+käynyt+monella+muullakin+alalla+.
19.10.2018 19:47
Suomesta+on+tullut+oikeistolainen+diktatuuri+.+Valtaa+käyttää+Sipilä+ja+Orpo+apunaan+ns:+Sinisten+ministerit+joita+ei+ole+edes+vaaleilla+valittu+,+heidän+paikat+kuuluu+Perus.Suomalaisille+.
19.10.2018 11:51
Olen+samaa+mieltä+.+Oli+hyvä+ja+asiallinen+palsta+,+paljon+apua+minullekkin+.
04.09.2018 11:55
Eräs+Aarne+Juutilainen+lisänimeltään+"Marokon+kauhu"+taisteli+kerran+legioonassa+,+mutta+kyllä+sekin+vain+venäläisille+hävisi+Suomen+sodissa+.
30.08.2018 20:13
Tämän+hetken+poliitikoista+Li+Andersson+on+kyvykkäimpiä+henkilöitä+.
-Puhuu+selkeästi+ja+ymmärrettävästi
-On+kansanomainen
-On+helposti+lähestyttävä
-On+älykäs+ja+rationaalinen
-On+kuin+kopio+Hertta+Kuusisesta+aikoinaan+,+ymmärtää+tavallista+ihmistä+ja+pystyy+toimimaan+yli+puoluerajojen+ja+saa+kunnioitusta+myös+vastustajiltaan+.
26.08.2018 13:03
Persut+ja+Siniset+ovat+ovat+natsiporukkaa+,+fasistien+ihailijoita+ja+Kokoomustakin+oikeammalla++olevia+omanedun+tavoittelijoita+.+Furuholm+on+täysin+oikeassa+.
17.08.2018 13:36
Koskaan+en+ole+porvaria+äänestänyt+,+enkä+äänestä+!
17.05.2018 17:03
2 / 4