Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

71

  1. Useinkin+joudun+ihmettelemään,+maksaako+MS+jotain+taskurahaa+näille+keskenkasvuille,+jotka+ovat+ottaneet+asiakseen+kömpelön+alkeellisesti+mollata+Linuxiin+liittyviä+asioita,+pääasiassa+käyttöjärjestelmiä.++Vai+ovatko+he+vain+joitakin+muuten+kieroonkasvaneita,+jotka+asioiden+selville+ottamisen+sijaan++keskittyvät+keksimään+ja+kuvittelemaan+olemattomia+hankaluuksia.+Sanotaan,+että+nuorisossa+on+tulevaisuus.+Itse+kauhistelen,+jos+tuo+tulevaisuus+etenee+yhä+silmälappuisena+kuin+nämä+kirjoittelijat.+Nuoruudessani+40-50+luvuilla+kehittymättömät+vuoleskelivat+puukoillansa+kirkkoveneitä+puuseen+seiniin.++Onko+tämä+ymmärrettävä+vastaavanlaiseksi+harrastukseksi.Erän+haara+tästä+jokelluksesta+on+se,+että+valitetaan++ohjelmien+puutetta+linuxseissa.+Vähäiselläkin+ymmärryksellä+huomaa,+ettei+valittelija+ole+vaivautunut+selvittämään+itse+tarvitsemiensa+ohjelmistojn+listaa+tai+sitä,+mitä+niistä+on+tarjolla+tuhansien+joukossa.++Panee+arvelemaan,+ettei+valittelija+muuta+tarvitsekaan+kuin+nettiselaimen+ja+jonkun+editorin,+jolla+voi+mainostaa+oman+kehityksensä+alkeellisuutta+näissä+ymyröissä.Itse,+nyt+80-vuotiaana+käytän+aktiivisesti+yhteensä+kuutta+Ubuntua,++kahta+Rapsberryä,+muutamaa+Adroidia+tietysti,+ja+päivitän+nettisivuja+kahdessa+serverissä,+joissa+tietysti+on+Linuxiin+pohjautuva+käyttöjärjestelmä.Palautteen+sävyn+arvaan.+Odotan+vain,+olisiko+siinä+havaittavissa+edes+vähän+nyansseja,+jotka+viittaisivat+aivotoimintaan.
  2. Ainakaan+nykysäännöillä+moderointia+ei+ole+eikä+tule.++Mikä+sitten+lie+firman+tavoite,+vainko+max+klikkaukset+ja+max+mainokset.+No,+samase.+Tuli+tässä+taaemmin+hankittua+kokemusta+jopa+palstan+siivoojan+tehtävästäkin.Tuossa+pihalla+minua+odottaa+peräkärryssä+erä+lampaanpaskaa.+Hain+naapurin+lampolasta.+Sen+kanssa+kun+lähden+tästä+ähräämään,+saan+ensi+keväänä+katsella+onnellisia+ruusuja.+Täällä+saavat+jatkaa+sitä+samaa+kääntelyä+ne+ketkä+jatkavat,+mutta+ainakin+ilman+kukkaloistoa.