Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

307

1. Miksi tulemme tänne trollien temmellyskentälle? Nyt kun sen noin muotoilet, niin erittäin hyvä kysymys. Luulisin kuitenkin, että olen täällä aina ollut, jo foorumin perustamisesta lähtien 2005, vaikka olen viime aikoina sapattia pitänytkin. Enpä siis tiedä voinko varsinaisesti "tulla" tänne, jos täällä olen jo valmiiksi.

Sinänsä harmi että ilmapiiri tällä foorumilla on mennyt tällaiseksi, jota tuo sinunkin viestisi edustaa, koska tämä on ainakin ollut viestien määrään suhteutettuna Suomen ylivoimaisesti suosituin ufokeskustelualue. Siinä on myös syy miksi olen täällä kirjoitellut.

"Teillä tieteellisesti "valastuneilla" on oma saitti"
    Behind The Throne on kyllä ihan koko kansan käytössä. Syy miksi tuo sivusto on perustettu, on kyllä siinä, että se on alusta paljon laajemmalle keskustelulle kuin vain ufoille. Yksi sen perusajatuksista, oli se, että mielestäni Suomesta puuttui tällainen "agnostinen" alusta paranormaaleille tai poikkeuksellisille ilmiöille. Lisäksi se on myös hyvä saitti julkaista aiheeseen liittyvää materiaalia, mitä ei esimerkiksi täällä pystyisi julkaisemaan.
  2. No se vaikuttaa kyllä puhtaalta idiotismilta. Sopiva määrä trollaamista on ihan ok, koska se pitää hieman hiljaisemmankin foorumin "elossa", mutta en kyllä tosiaan ymmärrä että mitä täällä pitäsi enää aikuisten oikeasti keskustella. Ilmeisesti S24 on nykyään niin kaupallinen, että ainut mittari on se montako klikkausta per päivä saadaan. Hyh.