sinuhe-3
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
307
Viljapeltokuvioiden sanoma
Heps. Olen tässä yrittänyt tehdä jonkunlaista yhteenvetoa viljapeltokuvioiden viestien sisällöstä. En kyllä itse tullut153703Hyvää iltaa, pitkästä aikaa!
Aloitan viestini pahoittelemalla kroonista poissaoloani. Tulin pitkästä aikaa katsomaan mitä tällä foorumilla tapahtuu.89505Arecibo-viesti
Eiköhän siirrytä kaikki uuden aiheen pariin. Jottei nyt kuitenkaan eksytä liikaa aiheesta, niin pysytään edelleen peltok71461Extraordinary: The Stan Romanek Story
Oletteko katsoneet kyseisen dokumentin (esim. Netflixistä)? Jos olette, millaisia ajatuksia tuo herätti? Kaverilla tunt7330Wanhoja lehtijuttuja
BTT -sivustolle on päivitetty liuta uusia vanhoja lehtijuttuja Suomen ufologian historiasta. Käykäähän sivistämässä itse60322Tähtienväliset lennot
Aloin tuon toisen keskustelusäikeen pohjalta miettimään tähtienvälisiä lentoja. Yleensä sanotaan ettei ne ovat epätodenn87288Varaktorin lynkkausketju (Kaikki mukaan!)
Noniin arvon palstalaiset. Kuten olemme toistuneesti huomanneet viime kuukausien aikana, niin joka kerta kun Varaktori k55276Kanadan ex-ministeri uskoo ufoihin
Mitäs mieltä olette Kanadan entisestä puolustusministeristä (1960-luvulla), Paul Hellyeristä, 90 v? Hänen mukaansa aina11131Parhaat keskustelut viimeiseltä vuodelta
Pitkästä aikaa ajattelin piipahtaa katsomassa tämän palstan kuulumisia. Arvon vanhat ja uudet keskustelijat - kysynkin s3174