Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
roskapostirobotti1
profiilit
roskapostirobotti1
roskapostirobotti1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
283
Kommenttia
684
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedän+tästä+hapansilakasta+sen+verta,+että+se+syntyi,+koska+Ruotsissa+oli+pula+suolasta+ja+säilöttävän+silakan+sekaan+laitettiin+liian+vähän+suolaa.+Mutta+onko+fakiiri+Kronblom+tehnyt+taikojaan,+kun+se+kala+on+muutaman+vuoden+kuluttua+ihan+älyttömän+suolaista?
Taas+oli+Matti+Vanhanen+A-+Studiossa,+mutta+tämä+Makkonenkaan+ei+kysynyt+sanallakaan+siitä+lautakasasta!
05.06.2020 21:53
Kirjoitin+näytelmän.+Voisiko+joku+oikolukea?+C+on+kirjoittajan+alter+ego!
C:+Haluan+ostaa+juustoa.
O:+Voi,+ajattelin+valittavasi+bouzouki-pelaajasta!
C:+Voi,+taivas+kieltää:+Minä+olen+se,+joka+nauttii+kaikista+Terpsichorean+museon+ilmenemismuodoista!
O:+Anteeksi?
C:+'Ooo,+ah+jätä+mukava+sävel',+pakko!
O:+Joten+hän+voi+jatkaa+pelaamista,+vai+mitä?
C:+Varmasti!+Nyt+sitten+jotain+juustoa,+hyvä+mies.
O:+(rehellisesti)+Varmasti,+sir.+Mitä+haluaisit?
C:+No,+eikö+pienestä+Red+Leicesteristä.
O:+Olen,+heikko,+olemme+tuoreita+Red+Leicesteristä,+sir.
C:+Voi,+älä+huomaa,+kuinka+voit+Tilsitillä?
O:+Pelkään,+ettei+meillä+koskaan+ole+viikon+lopussa,+herra,+saamme+sen+tuoreeksi+maanantaina.
C:+Tish+tish.+Ei+väliä.+No,+stoud+yeoman,+neljä+unssia+Caerphillyä,+jos+haluat.
O:+Ah!+Se+on+tilattu,+sir,+kahden+viikon+ajan.+Odotti+sitä+tänä+aamuna.
C:+'En+ole+onnekkaani+päiväni?+Aah,+Bel+Paese?
O:+Anteeksi,+sir.
C:+Red+Windsor?
O:+Normaalisti,+sir,+kyllä.+Tänään+pakettiauto+hajosi.
C:+Ah.+Stilton?
O:+Anteeksi.
C:+Gruyere?+Emmental?
Voi+ei.
C:+Onko+joku+norjalainen+Jarlsberger+mahdollisuuksia+kohti?
Voi+ei.
C:+Liptauer?
Voi+ei.
C:+Lancashire?
Voi+ei.
C:+Valkoinen+Stilton?
Voi+ei.
C:+Tanskan+sininen?
Voi+ei.
C:+Tupla+Gloucester?
O:+(tauko)+Ei
C:+Cheshire?
Voi+ei.
C:+Dorsetin+sininen+Vinney?
Voi+ei.
C:+Brie,+Roquefort,+Pont-l'Eveque,+Port+Salut,+Savoyard,+Saint-Paulin,+Carre-de-L'Est,+Boursin,+Bresse+Bleu,+Perle+de+Champagne?
Voi+ei.
C:+Ehkä+Camembert?
O:+Ah!+Meillä+on+Camembert,+yessir.
C:+(yllättynyt)+Erinomainen.
O:+Yessir.+Se+on+ah+...+se+on+vähän+vuotava.
C:+Voi,+pidän+siitä+vuotavana.
O:+No,+se+on+todella+vuoto,+oikeasti,+sir.
C:+Ei+väliä.+Hae+täältä+fromage+de+la+Belle+France!+Mmmwah!
O:+Luulen,+että+se+on+vähän+juoksempi+kuin+pidät+siitä,+sir.
C:+En+välitä+kuinka+vitun+vuotava+se+on.+Antakaa+se+kaikilla+nopeuksilla.
O:+Oooooooooohhh+........!+(tauko)
C:+Mitä+nyt?
O:+Kissa+on+syönyt+sen.
C:+(tauko)+Onko+hän?
O:+Hän,+sir.
(tauko)
C:+Gouda?
Voi+ei.
C:+Edam?
Voi+ei.
C:+Caithness?
Voi+ei.
C:+savustettu+itävaltalainen?
Voi+ei.
C:+Japanilainen+Sage+Darby?
O:+Ei+sir.
C:+Sinulla+...+on+juustoa,+eikö+niin?
O:+(kirkkaasti)+Tietenkin,+sir.+Se+on+juustokauppa,+sir.+Meillä+on-
C:+Ei+ei+...+älä+kerro+minulle.+Olen+innokas+arvaamaan.
O:+Riittävä.
C:+Uuuuuh,+Wensleydale.
Oi+kyllä?
C:+Ah,+no,+minulla+on+jotain+siitä!
O:+Voi!+Luulin,+että+puhut+minua,+sir.+Herra+Wensleydale,+se+on+minun+nimeni.
(tauko)
C:+Kreikkalainen+feta?
O:+Uh,+ei+sellaisenaan.
C:+Uuh,+Gorgonzola?
Voi+ei
C:+Parmesan?
Voi+ei
C:+Mozzarella?
Voi+ei
C:+Pippo+Creme?
Voi+ei
C:+Tanskalainen+Fimboe?
Voi+ei
C:+Tšekin+lampaanmaito?
Voi+ei
C:+Venezuelalainen+majavajuusto?
O:+Ei+tänään+-+sir,+ei.
(tauko)
C:+Aah,+entä+Cheddar?
O:+No,+emme+kutsu+täältä+paljon,+sir.
C:+Ei+paljon+ca+-+Se+on+maailman+suosituin+juusto!
O:+Ei+ympäri+täällä,+sir.
C:+(pieni+tauko)+ja+mikä+on+juuston+suosituin+pyöreä+hyah?
O:+'Illchester,+sir.
C:+Onko+se.
O:+Kyllä,+se+on+uskomattoman+suosittu+tässä+käsikirjoituksessa.
C:+Onko+se.
O:+Se+on+suosituin+myyjämme,+sir!
C:+Näen.+Uh+...+Illchester,+eikö+niin?
O:+Hyvä,+sir.
C:+Hyvä+on.+Okei.+'Onko+sinulla+yhtään?'+Hän+kysyi+odottaen+vastausta+ei.
O:+Katson,+sir+..+nnnnnnnnnnnnnnnno.
C:+Se+ei+ole+juustokauppa,+vai+mitä?
O:+Hienoin+piirin+sir!
C:+(ärsyyntynyt)+Selitä+tämän+päätelmän+taustalla+oleva+logiikka.
O:+No,+se+on+niin+puhdasta,+sir!
C:+Juusto+on+ehdottomasti+saastuttamatta+sitä.
O:+(kirkkaasti)+Et+ole+kysynyt+minulta+Limburgerista,+sir.
C:+Olisiko+se+sen+arvoista?
O:+Voi+olla.
C:+Onko+sinulla+-+MITÄ+VERITTÄVÄ+BOUZOUKI+POIS!
O:+Sanoin+sir+...
C:+(hitaasti)+Onko+sinulla+Limburgeriä?
Voi+ei.
C:+Luvut.+Ennakoitavissa,+luulen+todella.+Oli+puhtainta+optimismia,+kun+kysyin+ensin+.......+Kerro+minulle:
O:+Yessir?
C:+(tarkoituksella)+Onko+sinulla+itse+asiassa+juustoa+täällä+ollenkaan?
O:+Kyllä,+sir.
C:+Todellako?
(tauko)
O:+Ei.+Ei+oikeasti,+sir.
C:+Et+ole.
O:+Nosir.+Ei+tippaakaan.+Tuhlasin+tarkoituksella+aikaa,+sir.
C:+No,+olen+pahoillani,+mutta+minun+täytyy+ampua+sinut.
O:+Oikea-0,+sir.
(Asiakas+ottaa+aseen+ja+ampuu+kauppiaan)
C:+Mikä+järjetön+ihmisten+elämän+tuhlaus.
04.06.2020 18:08
Mielenkiintoista,+että+vedit+tämän+rasismi-+kortin+hijastasi!+Ennen+Pasasen+tekoa+oli+maassamme+koettu+lukuisia+käänteisen+rasismin+ilmiöitä.+Ei+rasismi+ole+ollut+koskaan+maassamme+ongelma!
Tunnetuin+käänteisen+rasismin+ilmentymä+on+natsiviha.+Maalari+Hans+Assmann+joutui+nuorukaisena+sotimaan+natsi-+Saksan+riveissä+ja+joutui+vuosikausiksi+sotavangiksi+Siperiaan.++Sieltä+vapauduttuaan+hän+halusi+unohtaa+natsismin+ja+Saksan+ja+muutti+Suomeen.+Maalatessaan+Vallilassa+erästä+puutaloa,+hänen+päällensä+roiskui+punaista+maalia.+Myöhemmin+samana+iltana+hän+kaatui+maalaustelineiltä+ja+taju+meni.+Hänet+vietiin+sairaalaan.+Seuraavana+aamuna+kansakunta+heräsi+uutisiin+Bodom-+järven+kolmoissurmasta,+sekä+ljellonien+niukasta+2-3-+tappiosta+Tsekkoslovakialle,+Skoda-+cupissa.+Hans+Assmanista+tuli+vuosikymmeniksi+pääepäilty+Bodom-+järven+sumiin,+koska+hän+oli+entinen+natsi,+jolla+oli+punaista+maalia+vaatteissan.+Hän+on+myös+pääepäilty+aiemmin+tapahtuneeseen+Isojoen+surmaan,+sekä+Heinäveden+kaksoissurmaan.
Ei+sinne+Turun+saaristoon+mennyt+viime+viikolla+juuri+muuta,+kuin+Skanssin+kuvasto,+joten+harmittaahan+tuo!+Eikö+kirkkoveneellä+soutu+ole+vastoin+satanistista+wicca-+uskontoa?
03.06.2020 01:16
Nyt+oli+varmaan+puhdasta+kotimaista+tölkkikantaa+liikenteessä+-+noh,+huomenna+taas+Viron+rajat+avautuvat+ja+pantittomat+vieraslajit+valtaavat+stadin+puistot!
31.05.2020 11:27
Fluorivoiteet+kiellettiin,+joten+on+siinä+voitelumestareilla+pähkäilemistä.+Ärrällä+näin+vieläkin+myynnissä+liukuvoiteita,+vaikka+ulkona+on+lähes+helle+ja+lumia+ei+oo+koko+talvena+näkyny.+Onkohan+ne+niitä+vanhoja+voiteita,+jotka+sisältää+fluoria+ja+nyt+niistä+halutaan+eroon,+kun+on+niin+näkyvästi+näytillä+siinä+kassan+vieressä.
Fluorivoiteet+ovat+pilanneet+Lahden+Hiihtostadionin+lähistöltä+luonnon,+kuten+myös+Holmenkollenilla+ja+Bisshoshofenilla,+sekä+Gaermisch-+Parthenkirchenillä.+Vesijohtoveteen+sitä+myrkkyä+saa+edelleen+lisätä+vailla+rajoituksia+ja+uima-+altaisiin,+sekä+hammastahnoihin...sano.
29.05.2020 21:47
Tuolla+toisella+palstalla+(Rakkaus+-+Suhteet+-+Venäjä)+kommentoitiin,+että+Venäjän+tiet+ovat+huonossa+kunnossa.+Ei+pidä+paikkaansa!+Voin+kertoa,+että+nykyään+siellä+kaikki+tiet+ovat+pehmeitä+kuin+sametti.
Jaakko+Parkkali+teki+hetki+sitten+uuden+reagointivideon.+Tällä+kertaa+hänen+seuranaan+oli+ikikamu,+mustalaisruhtinas,+Arttu+Lideman.+Kohteena+oli+"Maalla,+Merellä+ja+Ilmassa"-+tosi-+TV+vedätys.+En+ole+itse+katsonut+vielä,+mutta+suosittelen!
https://www.youtube.com/watch?v=Z8EC4rNGC0o
21.05.2020 18:04
On+niitä+pullokuonoja+täälläkin+näkynyt,+kaupan+takana!
20.05.2020 23:44
Eikös+tää+Cheri+laulanu+sen+"Varkaat,+Kulkurit"?+Sopii+hyvin+sinun+kaltaisellesi+kulkevalle+kajakkivarkaalle.
Mimmi+Mustakallio+lauloi+sen+biisin+aikanaan+suomeksi.+Mimmin+sisko+on+Arja,+joka+tuli+Ateenan+EM-+kisoissa+kymmenenneksi+keihäänheitossa+naurettavalla+tuloksella+40,80.+Mimmin+tytär+on+Minttu,+joka+on+äitinsä+näköinen.+Mimmi+on+kuollut.
Tässä+Mimmi,+Mölli,+Eki+ja+Paavo:+https://www.youtube.com/watch?v=8S19Zd1FFrw
20.05.2020 21:29
Tämä.+Sama.+En+juuri+itsekään+ole+teeveen+ystävä,+koska+siellä+on+joka+ohjelmassa+tämä+Jaakko+Parkkali.+On+se+netissäkin,+mutta+siellä+sitä+voi+vältellä.+Youtuben+ohjelmat+ovat+kotitekoisia+ja+sieltä+kyllä+löytää+itselleen+sopivan,+kun+vaan+vähän+viittii+ettiä!+Kaipaisin+suomalaisia+reagointiohjelmia+-+niitä+on+lähes+olematon+määrä.+Englanninkieliset+reagoivat+tosi+paljon+musiikkiin+ja+kaikkeen+mahdolliseen+Youtubessa.+Jaakko+Parkkali+ystävinen+on+reagoinut+Farmi-+ohjelmaan+ja+ne+on+hyviä+pätkiä+-+samoin+kuin+Roni+Backin+reagointi+Suurmestariin.+Tässä+Parkkalin+Jaskan+uusin+reagointi:+https://www.youtube.com/watch?v=LV57MKy3TxM
20.05.2020 20:05
Nyt+kun+sanoit,+niin+todellakin+kappaleessa+Terve+Sirkka,+Lautamies,+mainitaan+Pyterlahden!
Pitäs+käydä+joskus+Vironlahdella,+kun+en+oo+käynyt.
Tuosta+keksin+tämän+Pyterlahden,+kun+julkaistiin+viikolla+tälläinen+video+maailman+suurimmista+yhtäjaksoisista+kivistä:
https://www.youtube.com/watch?v=Ao6KAXIUTRQ&t=772s
17.05.2020 21:21
Älä+puhu+hygieniasta,+kun+et+selvästikkään+oo+perehtyny+kiljun+historiaan.+Sota-+aikana+kiljua+tehtiin+ihmispaskasta+ja+kuolleista+rotista.+Nykyään+ei+sovi+eläinsuojelullisista+syistä+rottia+tappaa,+joten+käyttäkää+eläviä+rottia!+Tässä+historia-+artikkeli+rintama-+ajan+kännitouhuista:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sota-aikana-ryyppaaminen-vaati-kekseliaisyytta-viinaan-kaytettiin-moottorispriita-ja-kuivattuja-ulosteita-ei-paskempaa/6623630#gs.67mahd
Itse+kun+kiljua+valmistan,+niin+muistan+toki+turvavälin.+Minkälainen+ajatusketju+sitten+johtaa+pullotukseen+housuissa?
Toivottavasti+tuo+jälkimmäinen+kysymyksesi+oli+platoninen...tai+sitten+olen+vain+niin+tyhmä,+etten+tajuu+referenssiä!
17.05.2020 21:17
Joo+huomasin,+että+oli+ainakin+digitaalisessa+muodossa+julkaistu+tänään.+Täältähän+Hesari+usein+bongaa+ne+jutunaiheet+-+me+teemme+taustatyöt+ilmaiseksi+ja+he+korjaavat+hedelmät!
Viime+kuussa+selvitin+tällä+palstalla,+että+kuka+on+todellisuudessa+viiden+miljoonan+valtion+maskikauppojen+toinen+osapuoli,+Tiina+Jylhä.+Sain+päivien+salapoliisityön+jälkeen+selville,+että+han+on+suomalainen+kauneusalan+yrittäjä,+joka+toimii+Virosta+käsin.+Julkaisin+tutkimukseni+tulokset+tällä+palstalla+ja+seuraavana+päivänä+oli+juttu+asiasta+Hesarissa+ja+jo+samana+päivänä+valtio+halusi+jo+perua+kaupat.
Tällä+palstalla+on+myös+aikoinaan+paljastettu,+että+maapallo+onkin+todellisuudessa+litteä.+Jenkkien+kuumatkan+lavastus+myös+paljastettiin+täällä+ja+Kyllikki+Saaren+itsemurha.+Viimeisin+maailmanlaajuisesti+huomiota+herättänyt+palstan+paljastus+on,+että+5G+tukiasemat+levittävät+Koronaa!
12.05.2020 17:02
Maapallo+oli+neljä+ja+puoli+mljardia+vuotta+sitten+pelkkää+tulikiveä+ja+haisi+mädäntyneille+kananmunille.+Noin+puolen+miljardin+vuoden+päästä+syntyi+itsekseen,+kemiallisen+reaktion+tuloksena+esi-+RNA,+josta+kehittyi+myöhemmin+DNA.+Nämä+kirjainyhdisteet+pystyvät+imemään+informaatiota+ja+tämä+informaatio+on+Jumala.+Ne+myös+pystyvät+saamansa+informaation+pohjalta+rakentamaan,+yrityksen+ja+erehdyksen+kautta,+eläviä+organismeja.
Aluksi+organismit+olivat+äärimmäisen+pieniä,+koska+maapallolla+ei+ollut+rakennusmateriaalia+tarpeeksi.+Sitten+kun+nämä+pienet+organismit+olivat+tulleet+käyttöikänsä+päähän,+ne+kuolivat+ja+tarjosivat+lisää+rakennusmateriaalia,+joista+voitiin+muodostaa+aina+vain+isompia+ja+monimutkaisempia+organismeja.
Vuonna+2370+tämä+kosminen+informaatio+sai+sitten+tarpeekseen+ja+hukutti+maapallon+veteen.+Ukko+Nooa+oli+kuitenkin+kunnon+mies+ja+sai+poimittua+tästä+kosmisesta+informaatiotulvasta+arkin+rakennusohjeet.+Noa+otti+tähän+isoon+laivaan+mukaansa+perheensä+ja+kaksi+yksilöä+kustakin+maapallolla+siihen+asti+sikiämään+päässeestä+organismistä.+Vedenpaisumus+kesti+noin+vuoden+ja+lopulta+arkki+karahti+karille+Ararat-+vuoren+huipulle.+Noa+riipaisi+itsensä+känniin+välittömästi+ja+sammui+alastomana+tyttäriensä+eteen.
Kaikki+elävä+mitä+siis+näet+ympärilläsi+on+tuon+pienen+DNA:N+kukinto+-+myös+sinä+itse.
08.05.2020 10:58
Joo+-+ihan+normia+monissa+maissa,+mutta+amerikoissa+kiellettyä+(pl.+muutamat+Väli-+Amerikan+diktatuurit)!
Jenkkilässä+on+kaikissa+julkisissa+paskahuuseissa+tälläiset+kieltokyltit:
https://www.amazon.com/Poop-Sign-Degree-Framed-Options/dp/B074DB6GD8
05.05.2020 14:20
Vai+on+Tiira+jäänyt+sulta+hieman+tunettomaksi?+Tämä++suosittu+palvelu+on+viritetty+jo+valmiiksi+Kirsi+Alm-+Tiiran+liikkeitä+tarkkailemaan.+Tänne+voi+myös+omat+havaintonsa+ilmoittaa,+mutta+todennäköisyys+näköhavaintoon+on+lähes+olematon,+koska+kohde+on+niin+pieni!+Kuulohavaintoja+sensijaan+satelee+ympäri+Suomea+jatkuvalla+syötöllä.
Birdlife+Finlandin,+Tiira-+havaintopalvelu:+https://www.tiira.fi/
Itse+en+ole+Trabanttia+nähnyt,+mutta+toissa+viikolla+ilmoitin+havaintoni+sekä+Yariksesta,+että+ministeri+Harakasta!
29.04.2020 20:54
Jalkapallossa+on+ns.+10+000:n+tunnin+sääntö.+Kun+olet+harjoitellut+lajia+10+000+tuntia++-+olet+mestari!
Jos+vaikka+harjoittelisi+3+tuntia+päivässä+on+se++n.+1+100+tuntia+vuodessa+eli+yhdeksän+vuotta+kestää+hallita+laji+mestarillisesti.
Jalkapallo+on+helpompi+kuin+artistius,+koska+hyvä+futari+on+aina+hyvä+futari.+Lauluntekijän+on+osuttava+ajan+hermoon.+Tanssikaan+ei+aina+ole+muodissa+ja+muotitanssit+vaihtelevat.
Kannattaa+harjoitella+monipuolisesti+ja+ennakkoluulottomasti+ja+erittäin+suurella+todennäköisyydellä+ei+silti+alalta+leipä+irtoa+-++siispä+suositteln+futista!
23.04.2020 14:07
Älä+lähde+moposkootterilla+matkaan.+Nyt+kun+nuo+tehohoidossa+olevien+tilastotkin+ovat+mukavasti+tippuneet,+niin+ei+niihin+kaivata+lisäystä,+sillä+muuten+Oktoberfestkin+joudutaan+Suomessa+järjestämään+etänä,+kuten+Saksassa+tänä+vuonna+tehdään!
Sitten+toinen+arveluttava+asia+matkassasi+olisi+tautien+levittäminen.+Olen+kuullut,+että+olet+Uudenmaan+pahin+viruslinko,+joten+mennessäsi+viet+Koronan+ja+tullessasi+tuot+Ilomantsista+Pogostan+Taudin.
Vuorenpeikkojen+Tanssista+tuli+mieleen,+että+jos+kaikki+sinfoniaorkesterin+konsertit+olisivat+tämänkaltaisia,+kuin+Tanskan+,+Hyvät,+Pahat+ja+Rumat,+niin+ehkä+harkitsisin+ehkä+joskus+menemistä+konserttiin,+jos+saisin+liput+ilmatteeks.
https://www.youtube.com/watch?v=enuOArEfqGo
21.04.2020 18:42
Muistan+tarinan!+Roope+Ankan+serkku,+Adolf+Ankka+oli+valittu+Ankallissosialistisen+Puolueen+johtajana,+Ankkalinnan+pormestariksi.+Hän+perusti+useita+hanhiteurastamoita+lähiseuduille.+Hanhia+tuotiin+junilla+teurastamoihin+satojen+mailienkin+päästä.+Hanhista+tehtiin+untuvapeittoja+ja+-tyynyjä.+Osa+joutui+pakkosyöttöleireille,+joista+valmistui++kymmeniätuhansia+herkullisia+ja+kalliita+hanhenmaksapalleroita.
Suurin+osa+tuotoista+meni+Adolf+Ankan+omiin+taskuihin+ja+rahansa+hän+kätki+Matterhorn-+vuoren+huipulle.+Aku+ja+veljenpojat+lähtivät+sitten+myöhemmin+etsimään+tätä+kätköä.+Olosuhteet+oli+vaikeat,+sillä+kun+veljenpojat+ottivat+kaksi+askelta+vuorenrinnettä+ylöspäin,+niin+liukuivat+he+askeleeen+taakkepäin.+Akulla+sujui+huonommin+eli,+kun+hän+otti+askeleen+ylöspäin,+niin+liukui+kaksi+alaspäin.
En+muista,+kuinka+tarina+päättyi!
21.04.2020 09:25
Muistan+tuon+tarinan,+nyt+kun+kerroit+sen,+omilta+annkkavuosiltani.+Sinne+tiputettiin+niin+paljon+niitä+korkkeja,+että+ei+voinut+enää+peltoja+viljellä.+Ulkomaalaiset+kausityöntekijät+jäivät+ilman+töitä+ja+ankoille+oltiin+vihasia.
Mulla+on+teoria+tuosta+Shangri-+Lasta.+Kun+pieni+ihmispopulaatio+elää+vuosisatoja+eristyksistä+muista,+niin++sisäsiittoisuus+on+niin+kovissa+lukemissa,+että+ennenpitkää+kaikista+tulee+tyhjännaurajia+ja+syntymähumalaisia+eli+onnellisia.
Suomessakin+on+ihan+oikeasti+tälläinen+onnellisten+eristyksissä+oleva+paikka!+Mikä?+Mikä?+Mikä?+No+tietenkin+Ilomantsi+ja+tämän+tiesi+jo+Juicekin:
https://www.youtube.com/watch?v=_jiYgNZA3Rk
20.04.2020 22:24
Hmmm...Suomessa+ei+ole+vuoria,+josta+rahakärköjä+löytyisi!+Taidatkin+olla+Himalajalla,+kun+siellä+on+se+Shangri-+La.+Vuorten+välissä+sijaitseva++laakso+on+ollut+jo+monta+vuotta+peräkkäin+YK:n+listoilla+maailman+onnellisin+paikka.+Siellä+on+runsaasti+rahaa+vuorten+sisällä,+mutta+ihmiset+eivät+sitä+tarvitse+ja+koska+KELA+jakelee+sitä+yltäkylläisesti,+ihmiset+säilövät+sitä+vuorten+sisään.
20.04.2020 20:05
21 / 35