Miten siihen aina löytyy niin tietämättömiä ihmisiä kilpailemaan. Alkaa jo itse tuntea myötähäpeää
Luulisi ihmisillä olevan jotain itsekritiikkiä, ettei menisi itseään häpäisemään
Usein niin nuoria osallistujia, etteivät perusasioita tiedä, tai muuten tyhmiä
TV ohjelma Lande vast. Stadi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus landen joukkueissa on ollut aivan käsittämättömän seksikkäitä pimuja, joskus taas käsittämättömän rumia ja ylipainoisia keski-ikäisiä "naisia".
Ohjelmahan ei ole perinteinen tietokilpailu. Tärkeä osa sitä on kekseliäät sivallukset. Joskus osallistujatkin ovat tulleet mukaan huumorimielessä.
Onko reilua, kun kaksintaisteluosiossa, väärin vastatessa, stadilaisten kysymys käsittelee asioita muutaman kilometrin päästä kotoa ja landejen muutamien tuhansien kilometrien päässä olevaa asiaa?
Ihan kiva ohjelma ja toivottavasti tämä Jaskan "Suurmestari" alkaisi taas. Olen katsonut Youtubesta Englannin vastaavaa "Taskmaster"- formaattia ja kyllä siellä lätistään aivan liikaa ja yritetään olla nokkelia. Pilvi osaa olla hiljaa ja puhua vain silloin, kun se on aivan välttämätöntä. No tässä nyt yksi esimerkki brittien sarjasta eli hävitä kumi::
https://www.youtube.com/watch?v=uaHlo1Jvvhc- Anonyymi
Mun mielestä landelaisten on helpompi vastata kysymykseen "onko Linnanmäki huvipuisto vai hyppyrimäki" kuin stadilaisten vastata kysymykseen "Onko Haapajärvi vai Haapavesi isompi kunta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337