Mark O' Toole ja Jarkko Nyman ovat aivan saman näköisiä,ensiksi mainittu soitti bassoa Frankie Goes To Hollywoodissa ja Jarkko näytteli tottakai Salatuissa Elämissä mutta kyllä he muistuttavat aika lailla toisiaan ettei voi erehtyä.Selvät kaksoisolennot,taitaapa muistua mieleeni eräs Raahessa asunut neito joka muistutti aivan Agnetha Fältskogia mutta jätettäköön nimi mainitsematta.On se kyllä jännä asia että muistuttaa ulkonäöltään aivan jotain laulajaa tai filmitähteä itse siitä lainkaan tietämättä.
Kuin kaksi marjaa.
4
50
Vastaukset
Kattelin noita kuvia Googlen haulla ja joo, on vähän samaa. Marko Toole ja Nyman , sekä Raahen muija ja Agnetha muistuttavat hieman toisiaan, muuta sekaannusta ei tosielämässä tulisi.
Onko olemassa kaksi täysin samannäköistä ihmistä, jotka eivät ole samasta munasta?
On! Nimittäin Konano Brien ja Massaschusetsiläinen naispolliisi, joiden yhdennäköä esitellään tässä lyhyesti: https://www.youtube.com/watch?v=5O5_-7xD2GAVuosien varrella jo 90-luvulta jotkut ovat luullet mua joksikin suomijulkkikseksi. Ei vaan oo mitään hajuu ketä voisin muistuttaa??. Kerran yks treffiseuralainenkin sano et sä oot ollu julkkis joskus 90-luvulla. Tämä oikeasti häiritsee. mulla ei oo mitään hajuu oikeestaan suomijulkkiksista tai en nyt muutenkaan oo seurannu suomen julkimoita sillä silm ällä että tietäisin kuka on kuka? Kun ei vaan kiinnosta. mut tää vähän kyl häiritsee.
- Anonyymi
Harmitus siitä, etten tunne kumpaakaan näitä herraa. Äskettäisissä kännykkäviesteissä luki että Ilkka Kylävaara oli tänään menehtynyt. Osanottoni omaisille.
- Anonyymi
Mieheni suvussa on kaksospojat, nyt jo aikuiset miehet, jotka eivät ole identtiset, mutta niin tasan samannäköiset ja -kokoiset, etten ole koskaan oppinut erottamaan heitä toisistaan. Heillä on samanväriset hiukset, nyt jo kaljuuntuneet osittain ja juuri samalla tavalla, kasvojen muodossa ei mitään eroa. Vartalot juuri samanhoikkana pysyneet. Ihmettelen miten heidän vaimonsa tuntevat omansa. Heidän äitinsä ja isänsä kyllä näkevät heissä eroja. Minä näen heitä sen verran harvoin, että en ole heitä oppinut tunnistamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752833- 572766
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172533- 412072
- 522026
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2771995Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421150
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21090Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96999