Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aina käy niinkuin käy
Aloituksia
63
Kommenttia
2432
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Painovoima+on+sinun+mielessäsi+aivan+siitä+riippumatta+miten+sen+kirjoitat.
Käsitteet+ovat+mielessä,+uskomukset+ovat+mielessä,+tunne+on+mielessä.+Painovoimaa+kuvataan+ja+mitataan+monin+eri+tavoin.+Mitarit+kehitetään+ja+luetaan+mielen+avulla.
Mielikuvituksen+rajoittuneisuus+on+ainut+rajoitus.
Mielikuvien+runsauteen+perustuu+kaikki+keksinnöt
Tunne+eli+kokemus+muistuttaa+tosiasiasta+että+on+asioita+joille+ei+ole+fyysstä+eli+käsin+kosketeltavaa+muotoa,+se+ei+tee+niistä+olemattomia.
Monien+sotien+alkusyyksi+väitetään+vallannhalu+eli+tunne+MIELESÄ.+Mielikuva,+mielikuvitus+ei+ole+merkityksetön
10.04.2019 23:02
Kaikki+mitä+on+on+mielessä.+Sano+joku+asia+mikä+ei+ole+mielessä.
09.04.2019 20:07
Mikä+olisi+se+vastaus+joka+ei+olisi+kiemurtelua.
"Ei+todisteet+ole+tulevaisuudessa+ne+on+siinä+mielessä+joka+ne+oivaltaa."
+Miten+syvällisesti+tämä+pitää+sinulle+ilmoittaa+jotta+hyväksyisit+sen+sinun+käsitystäsi+kunnioittavaksi.+Ei+ole+tarkoitus+romuttaa+sinun+ajatteluasi,+minä+olen+sitä+mieltä+että+uskontojen+ulkopuolellakin+on+jokaisella+oma+käsityksensä+useimmista+asioista.
Reinkarnaatio-oppi++-+mitä+se+mahtaakaan+olla+-+ei+suinkaan+sisälly+kaikkiin+uskomusjärjestelmiin
09.04.2019 10:05
"Ei.+Kyllä+jokaisella+hihhulilla+on+ihan+oma+uskontonsa,+jota+he+perustelevat+vaihtelevin+lähtein."
Kyllä+sinä+kirjoitat+aivan+itse+sen+miten+olet+itseäsi+opettanut+(niinkuin+jokainen)+siitä+koukusta+en+pääse+irti.
"Noista+ei+siis+ole+mitään+uskovien+ulkopuolisia+todisteita+kuten+ylempänä+väitit.+[Voisitko+vielä+vahvistaa+tämänkin,+jos+yrität+tuosta+kiemurtelijan+roolista+ulos+?]"
Et+voi+olla+tosisissasi+pyytäessäsi+todisteita+että+sinun+uskomuksesi+voi+joku+ulkopuolinen+muuttaa
Roolituksestasi+en+päse+pois,+mutta+jokainen+uskoo+tai+on+uskomatta+minusta+riippumatta
08.04.2019 22:11
Ei+suinkaan+tyhjää+vaan+sinun+halusi+jopa+käsityksesi+miten+eri+tasoja+on+mukava+tai+ainakin+tarpeellista+sekoittaa+sinun+mielestäsi
08.04.2019 09:33
Vain+se+on+totta+joka+on+sinun+pään+sisäistä
Usko++jo+kun+kuten+itse+välität
07.04.2019 17:49
Vihan+kylväjä+palvelee,+tuo+esille+erillisyden+hirmuisuuden.+Kuka+pärjää+yksin,+yksilö+tai+yhteisö,
06.04.2019 11:02
Näin+yhteiskunta+vähitellen+ajautuu+kohti+massailluusiota.+
Asiantuntija+esitys+kiitos.
Mikä+olisi+se+näkemys+-+illuusio-+jota+kohti+olisi+syytä+tavoitella+jokaisella+on+kuitenkin+ajatuksensa,+näkemyksensä,+illuusionsa.++Ei+tämä+ole+uskontojen+yksinoikeus.
Britit+tekevät+parhaansa+osoittamalla+brexit+illuusion+mahdottomuuden,+voidaan+toki+erota+kunhan+tehdään+sopimus+kaikista+erottavista+asioista?+Siis+mistä+silloin+erottiin+
Mikä+olisi+vastakohta
06.04.2019 10:59
Otan+kohteliaisuutena.+Peukkuja,+rakkaus+ei+palkitse+ammatin+mukaan.
06.04.2019 10:45
Ei+minun+tieninistini+voi+olla+sydämesi+sanoman++esteenä.+Päinvastoin+pitämällä+tarinaa+käynnissä+sinunkin+reagointia+saa+voimaa.+
Jumalani+maksaa+palkkani,+aivan+kuten+sinunkin
06.04.2019 09:45
Onko+analysointi+tarpeellista+ellei+usko+analyysiinsä.+Rohkeutta+kommunikoitiin+jostakinhan+sekin+on+aloitettava.
Peukkuja
05.04.2019 20:59
Toivoakseni+en+opastaa+Jumalaa+rakkaudessaan.+Kun+en+halua+vaatia+sinultakaan+mitään+kunhan+rupattelen.
Jumala+ei+minun+mielessäni+ole+sinun+eikä+minun,+Jumala+on+enemmän+kuin+se+mitä+on+minun+mielessäni.+Näin+uskon.
05.04.2019 20:54
Peukut+sinulle,+jokainen+tulee+onnelliseksi+omassa+uskossaan.
05.04.2019 13:38
En+aivan+oivalla+miten+johdattelet+ajatustasi
Itse+yritän+sanoa+että+on+minun+valintani+miten+koen+Jumalan+ohjauksen,+ei+Jumala+tule+minun+kokemukseeni+vastoin+tahtoani,+sitä+on+Jumalan+rakkaus.
Selventääkö+jos+kuvailen+että+Jumalan+rakkaus+on+aina+saatavilla,+on+minun+(ihmisen)+asia+miten+sen+otan+huomioon+elämässäni.
Tai:
Rakkaus+ei+ole+minussa+mutta+rakkaus+voi+ilmetä+minun+kauttani.+Silloin+se+on+"minussa"
Rakkaus+on+halukkuus+yhteistyöhön,+parhaimmillaan+Brexit+esittää+näytelmää+erillisyysuskosta.+Erillisyys+sielläkin+kaipaa+sopimuksia,+yhteistyötä+=+Rakkautta
05.04.2019 13:34
"Jos+kerran+kaikki+on+ennalta+määrätty,"
Sinun+suhtautumisesi+elämääsi+on+sinun+tehtäväsi.+Siksi+olet+syntynyt+ja+sen+kokemuksen+viet+elämäsi+antajalle.+Se+on+elämäntyösi+jonka+viet+elämänlahjan+antajalle.
05.04.2019 10:17
Toistan:+Sinä+ilmennät+omaa+käsitystäsi,+ei+kukaan+voi+ottaa+sinulta+sinun+käsitystäsi+ellet+itse+koe+tarvetta+siihen.+Minulla+on+juuri+siksi+tieto+Jumalasta+kun+tiedän+että+jokainen+on+oman+onnenesa+seppä.
Micahael+Jackson+onnellinen
Oliko+Aristoteles+Onassis+onnellinen
Oliko+Elvis+onnellinen
jne....
05.04.2019 10:07
"Miten+jumalasi+ohjailee...."
Aivan+samoin+kuin+sinua.++Ei+ole+kysymys+siitä+mitä+olet+vaan+siitä+miten+reagoit+siihen+mitä+koet+olevaksi+ja+olevasi.+Siinä+sinä+ilmennät+itseäsi+ja+ymmärrystäsi+kuten+jokainen+omaa+jumaluuttaan
05.04.2019 09:56
Haluan+korostaa+että+en+ole+kykenevä+arvostelemaan+sitä+miten+sinä+koen+sanat++"+usko+Jumalaan"+eli+en+voit+tietää+mikä+on+noiden+sanojen+sisältö+sinulle+tai+muille.
Minulle+siinä+on+mahdollista+nähdä+pyrkimys+rauhaan.+Moninaisten+uskontojen+palstoilla+sitä+on+joskus+vaikea+havaita.
04.04.2019 22:02
vaikeaa+on+ymmärtää+sitäkään+millä+oikeudella+jumala+tuomitsee+ihmisen+synnit
Sallitko+ajatella+miten+ylläoleva+on+kirjoitettu
Jumala+tuomitsee+synnit+++++synnit++++synnit+++ei+ihmistä?????
Kuten+huomaat+asioita+voi+ajatella+.....+Missä+on+se+ihminen+joka+tässä+tuomittiin+puheena+on+erehtyminen+väärä+havainto+jonka+Agrikola+kuittasi+sanalla+synti.+Synti+=+osua+ohi,+erillisyys+Jumalasta+Se+tuomitaan.+Maali+on+niin+selkeä+ja+iso+että+ohi+osuminen+=+synbti+käy+mahdottomaksi
Tulkitkaa+raamattua+vapaasti
04.04.2019 13:41
Erottaako+kukaan+mikä+noista+kysymyksistäsi+raamatn+sisällöstä+on+alkuisin+tarkoitettu+sybolisesti?
Raamatun+selityksestä+on+ihmisten+sopima+päätös+että+Jeesuksen+kuolema+korotettiin+uhrilahjaksi.
Aivan+perustellusti+voidaan+se+tapahtuma+nähdä+hengen+ylösnousemuksen+merkkinä.+Maallisin+sanoin:++Tietoisuus+jatkaa+hetimitten+kehon+kuoltua.+Se+on+Jeesuksen+merkitys.
Ja+niin+edelleen.
Silloinkin+kirjoittajat+tekivät+parhansa.+Jeesus+sanoi+"Ette+vielä+ymmärrä+mutta+tulee+aika+jolloin+ymmärrrätte."++Kun+sitten+piti+kirjoittaa+muistiin+niin+olihan+aivan+mahdoton+ajatus+että+voisi+kirjoittaa+asasta+jota+ei+ymmärrä.
04.04.2019 13:36
23 / 122