Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. En+aivan+oivalla+miten+johdattelet+ajatustasiItse+yritän+sanoa+että+on+minun+valintani+miten+koen+Jumalan+ohjauksen,+ei+Jumala+tule+minun+kokemukseeni+vastoin+tahtoani,+sitä+on+Jumalan+rakkaus.Selventääkö+jos+kuvailen+että+Jumalan+rakkaus+on+aina+saatavilla,+on+minun+(ihmisen)+asia+miten+sen+otan+huomioon+elämässäni.Tai:Rakkaus+ei+ole+minussa+mutta+rakkaus+voi+ilmetä+minun+kauttani.+Silloin+se+on+"minussa"Rakkaus+on+halukkuus+yhteistyöhön,+parhaimmillaan+Brexit+esittää+näytelmää+erillisyysuskosta.+Erillisyys+sielläkin+kaipaa+sopimuksia,+yhteistyötä+=+Rakkautta
  2. Se+tulee+mielestä
  3. Mitään+ei+ole+mikä+ei+olisi+mielessä+-+tietoisuudessaJokainen+mieli+luo+näkemästään+ja+kokemanstaan+mailmansa+ja+mailmankuvansa.Katsele+vastasyntynyttä+kuinka+innokkasti+se+haparoi+pampulanauhaa+korinsa+edessä.+Siitä+alkaa+maailmankuvan+luominen+tietoisuuteen+hänelläKaikki+kirjoitukset+ymmärretään+kyseisen+lukijan+mielessä,+kukaan+ei+voi+nähdä+minun+silmieni+kautta,+ei+minun+ajatukseni+tavallaSiksikin+minulle+on+aivan+selviö+että+maailmani+on+hologrammi,+muinoin+sanottiin+harha,+l.+uni.Jos+sopii+ajatella+että+vain+ikuinen+on+totta+ja+pysyvää+silloin+ymmärretään+että+maailma+muuttu+jopa+loppuu+kun+aurinko+sammuu.+Silloin+viimeistään+uni+muuttuu.Olemme+ilmesesti+menossa+viikon+kuudennessa+päivässä,+jos+vielä+siinäkään.Raamatusta+kirjaimellisesti:+Jumala+nukutti+Aadamin+ja+muodosti+hänen+kylkilustaan....-+ymmärrän+kirjaimellisesti+Vain+yksi+tietoisuus+Aadam+luotiin,+sille+samalle+"rungolle"+muodostettiin+toinen+eli+Eeva.Kahta+ihmistä+ei+LUOTU,+erilisyyttä+ei+luotu.+Heräämistä+ei+ole+missään+ilmoitettu+laajemmin+tapahtuneeksi.+Heräämiseen+kyllä+useissa+raamatun+kohdissa+kirjaimellisesti+kehotetaan.