Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+aivan+oivalla+miten+johdattelet+ajatustasi
Itse+yritän+sanoa+että+on+minun+valintani+miten+koen+Jumalan+ohjauksen,+ei+Jumala+tule+minun+kokemukseeni+vastoin+tahtoani,+sitä+on+Jumalan+rakkaus.
Selventääkö+jos+kuvailen+että+Jumalan+rakkaus+on+aina+saatavilla,+on+minun+(ihmisen)+asia+miten+sen+otan+huomioon+elämässäni.
Tai:
Rakkaus+ei+ole+minussa+mutta+rakkaus+voi+ilmetä+minun+kauttani.+Silloin+se+on+"minussa"
Rakkaus+on+halukkuus+yhteistyöhön,+parhaimmillaan+Brexit+esittää+näytelmää+erillisyysuskosta.+Erillisyys+sielläkin+kaipaa+sopimuksia,+yhteistyötä+=+Rakkautta
05.04.2019 13:34
"Jos+kerran+kaikki+on+ennalta+määrätty,"
Sinun+suhtautumisesi+elämääsi+on+sinun+tehtäväsi.+Siksi+olet+syntynyt+ja+sen+kokemuksen+viet+elämäsi+antajalle.+Se+on+elämäntyösi+jonka+viet+elämänlahjan+antajalle.
05.04.2019 10:17
Toistan:+Sinä+ilmennät+omaa+käsitystäsi,+ei+kukaan+voi+ottaa+sinulta+sinun+käsitystäsi+ellet+itse+koe+tarvetta+siihen.+Minulla+on+juuri+siksi+tieto+Jumalasta+kun+tiedän+että+jokainen+on+oman+onnenesa+seppä.
Micahael+Jackson+onnellinen
Oliko+Aristoteles+Onassis+onnellinen
Oliko+Elvis+onnellinen
jne....
05.04.2019 10:07
"Miten+jumalasi+ohjailee...."
Aivan+samoin+kuin+sinua.++Ei+ole+kysymys+siitä+mitä+olet+vaan+siitä+miten+reagoit+siihen+mitä+koet+olevaksi+ja+olevasi.+Siinä+sinä+ilmennät+itseäsi+ja+ymmärrystäsi+kuten+jokainen+omaa+jumaluuttaan
05.04.2019 09:56
Haluan+korostaa+että+en+ole+kykenevä+arvostelemaan+sitä+miten+sinä+koen+sanat++"+usko+Jumalaan"+eli+en+voit+tietää+mikä+on+noiden+sanojen+sisältö+sinulle+tai+muille.
Minulle+siinä+on+mahdollista+nähdä+pyrkimys+rauhaan.+Moninaisten+uskontojen+palstoilla+sitä+on+joskus+vaikea+havaita.
04.04.2019 22:02
vaikeaa+on+ymmärtää+sitäkään+millä+oikeudella+jumala+tuomitsee+ihmisen+synnit
Sallitko+ajatella+miten+ylläoleva+on+kirjoitettu
Jumala+tuomitsee+synnit+++++synnit++++synnit+++ei+ihmistä?????
Kuten+huomaat+asioita+voi+ajatella+.....+Missä+on+se+ihminen+joka+tässä+tuomittiin+puheena+on+erehtyminen+väärä+havainto+jonka+Agrikola+kuittasi+sanalla+synti.+Synti+=+osua+ohi,+erillisyys+Jumalasta+Se+tuomitaan.+Maali+on+niin+selkeä+ja+iso+että+ohi+osuminen+=+synbti+käy+mahdottomaksi
Tulkitkaa+raamattua+vapaasti
04.04.2019 13:41
Erottaako+kukaan+mikä+noista+kysymyksistäsi+raamatn+sisällöstä+on+alkuisin+tarkoitettu+sybolisesti?
Raamatun+selityksestä+on+ihmisten+sopima+päätös+että+Jeesuksen+kuolema+korotettiin+uhrilahjaksi.
Aivan+perustellusti+voidaan+se+tapahtuma+nähdä+hengen+ylösnousemuksen+merkkinä.+Maallisin+sanoin:++Tietoisuus+jatkaa+hetimitten+kehon+kuoltua.+Se+on+Jeesuksen+merkitys.
Ja+niin+edelleen.
Silloinkin+kirjoittajat+tekivät+parhansa.+Jeesus+sanoi+"Ette+vielä+ymmärrä+mutta+tulee+aika+jolloin+ymmärrrätte."++Kun+sitten+piti+kirjoittaa+muistiin+niin+olihan+aivan+mahdoton+ajatus+että+voisi+kirjoittaa+asasta+jota+ei+ymmärrä.
04.04.2019 13:36
Helpottako+se+että+missän+eikä+koskaan+ole+mahdollista+ajatella+yhteistyötä+sovintoa+rauhaa.
Kukaan+ei+voi+pakottaa+ketään+noihin+valintoihin.
Itse+puolestani+pidän+mahdollisena+päästä+yhteistyöhön+ja+rauhaan+lopulta,+jos+se+vaatii+sanan+Jumala+niin+mikäpä+siinä,+sen+verran+olen+rauhan+puolesta+valmis+uhraamaan.
Oma+mieli+varmistaa+että+kukaan+ei+koe+sanaa+jumla+samalla+tavoin,+silti+rauha+on+ainut+todellinen+vaihtoehto.
Kautta+tunnetun+historian+ja+kauempaakin+on+esimerkkejä+sodan+"siunauksesta"+Vieläkö+pitää+uskoa+sieltä+löytyvään+valtaan.
Minusta+ei,+itse+valitsin.
04.04.2019 13:22
Muuten+asiasta+sivuun.+Kun+purat+tietokoneen+jokaisen+osan,+jokaisen+mikropiirin+vaikka+aivan+atomeiksi,+missä+siellä+on+tieto.+Mikä+vakuuttaa+sinut+niiden+hiukasten+akaansaannoksista.
Kokemus+tietenkin.
Aivan+samoilla+aisteilla+minä+koen+Rakkauden+olemassaolon,+kokemuksellani.+Minua+purkamalla+sitä+ei+löydy,+kuitenkin+se+on+minussa?+Vakuuttavasti
04.04.2019 11:38
"Virtuaalisesti"+uskot+tietäväsi+millainen+käsitys+muilla+on+Jumalasta
"Oletteko+te+ihmisiä,+jotka+eivät+osaa+itse+päätellä+asioita."
+Kukaan+ei+voi+päätellä+minun+puolestani,+ei+sinun+puolestasi.+Jumala+ei+pakota,+ei+vaadi,+ihminen+vaatii+ja+lopulta+löytää+yhteisen+"vaatimuksen"+Eikös+se+brexit+vähitellen+löydä+jotain+yhteistä.
Jos+Jumalaa+ei+olisi,+silloin+jokanen+tulisi+toimeen+omineen,+yksin+itsekseen.+Kellään+ei+olisi+mitään+kommuninkoitavaa+kun+olisi+aivan+yhdentekevää+olisiko+ketään+missään,+ilmeisesti+lisääntyminenkin+olisi+yksin+tehtävissä,+mutta+miksi+lisääntyä+kun+ei+olisi+mitään+tarvetta+lähestyä+ketään.
Jumala+on++Rakkaus,+Ykseys+tai+ykseydessä,+luottamuksessa,+ilossa+joka+jaetaan+olemisen+iloksi.+Jaan+tämän+koska+tiedän+että+olet+olemassa,+jumaludessa,+yllä+esitetyin+ajatelmin
04.04.2019 11:33
oman+mielen+luomus
Koska+näin+on+niin+miksi+se+on+niin+tärkeää+että+kaverin+MIELEN+LUOMUS+on+väärin.+
Ettei+vain+olisi+kaipaus+johonkin+yhteiseen+näkemykseen+joten+sisältääkö+kysymyksesi+kuitenkin+lopulta+toivee+yhteydestä+jolle+sitten+keksitään+kirainyhdistelmiä+ns.+nimiä
04.04.2019 10:29
Lähdekennttä+David+Wilcock
Ihmiset+eivät+ole+pahoja,+mutta+monet+ovat+erhtyneet+suuresti
Olemme+vai+ollaksemme+avuksi+ja+joskus+sitä+avunantoa+on+vaikea+hyväksyä+eli+ottaa+vastaan
04.04.2019 10:18
Pelko+on+valintakysymys.+Pelko+lisää+pelkoa,+se+on+sen+ominaisuus.
Pelko+synyttää+pelon+että+toinen+ihminen+saa+jotain+enemmän+kuin+itse+kokee+saavansa,+joten+varmuuden+vuoksi+kielletään+se+mitä+ei+tunneta,+kuten+keskustelu+menneistä+elämistä+osoittaa
Voin+vain+ihmetellä+keltä+se+on+pois+jos+toinen+ihminen+ajattelee+jostain+hiukan+eri+tavoin+kuin+itse+ajattelen.
No+onhan+se+aivan+hirmuista+että+kaveri+löytää+ja+ymmärtää+jonkun+idean+siten+että+tekee+bisnestä+ja+tulosta+vaikka+itse+pelkoni+vuoksi+kieltäydyn+niin+toimimasta.
Vaikkapa+tämä+ns.+jälleensyntymä,+jos+kaveri+saa+mielenrauhan+että+näin+on,+miten+saan+hänet+liikkeelle+jos+hän+on+tyytyväinen+siihen+mitä+on.
Pelottelemallapa+hyvinkin.+Eläköön+PELKO?!
04.04.2019 10:06
Se+tulee+mielestä
03.04.2019 18:04
"Ainoa+totuus"+on+myös+se+että+sama+ajatus+syttyy+kahden+eri+ajattelijan+välillä+likimain+samlla+hetkellä+maantieteellisestä+välimatkasta+riippumatta.
Onko+silloin+merkitystä+onko+toinen+osapuoli+"elävien+kirjoissa".+Onko+liian+radikaali+ajatus.+Helpotetaan+sikäli+että+tietääkö+kukaan+mistä+oivallus+syntyy.
Olen+seurannut+henkilöä+joka+piirtää+kummallakin+kädellä+yhtäaikaa+eri+kuvaa+silmät+peitettynä+ja+singeraa+ne+eri+nimellä.+
Mistä+tällainen+tieto+ja+kyky+tulee.
Se+tulee+tämän+meille+näkyvän+tietoisuuden+"ulkopuolellta"+.+Siis+tämä+näkyvissä+oleva+ei+pysty+peitämään+häneltä+sitä+kaikeutta+joka+todelisuudessa+on.
03.04.2019 15:31
Syksy+kuten+jokainen+kirjoittaja+todistaa+esimerkillään+että+kaikki+eli+kaikkeus+on+ihmisen+mielessä.
Mitään+muuta+ei+ole+misään+muuta+kuin+se+mikä+on+mielessä.
Kerro+jokin+"laajennus"+joka+ei+olisi+sinun+mielessäsi.+Kun+mieli,+mielikuva,+tietoisuus+osoitetaan+rajalliseksi+silloin+kaikkeus+on+rajoitettu.+Siinä+on+mailmankaikkeuden+raja.
03.04.2019 11:47
Epäselvää+ajattelua+että+joku+olisi+jotain,+kun+kaikessa+on+kaikki+ollakseen+jotain.+Se+koskee+ihmiskehoa+aivan+kuten+avaruutta
Mainostan+hesaria+popularisoinnista+tänään.+Jan+von+Plato+syventyy+Kurt+Gödelin+(1919-+1978)+ajatteluun.
Kukaan+eikä+mikään+ole+erityistä+koska+kaikessa+on+kaikki,+Muutoin+se+ei+olisi+kaikkeudessa
03.04.2019 11:34
Kun+kellään,-+ei+minulla,-++ei+sinulla+ole+muuta+kuin+oma....+Siis+minulla+on+sama+kuin+sinulla+eli+OMA
Toinen+vaihtoehto+olisi+että+jokainen+käsittää+itse+agape+rakkauden+tavoin.+Sillon+se+olisi+nimenomaan+jokaisen+oma
01.04.2019 17:08
Mitään+ei+ole+mikä+ei+olisi+mielessä+-+tietoisuudessa
Jokainen+mieli+luo+näkemästään+ja+kokemanstaan+mailmansa+ja+mailmankuvansa.
Katsele+vastasyntynyttä+kuinka+innokkasti+se+haparoi+pampulanauhaa+korinsa+edessä.+Siitä+alkaa+maailmankuvan+luominen+tietoisuuteen+hänellä
Kaikki+kirjoitukset+ymmärretään+kyseisen+lukijan+mielessä,+kukaan+ei+voi+nähdä+minun+silmieni+kautta,+ei+minun+ajatukseni+tavalla
Siksikin+minulle+on+aivan+selviö+että+maailmani+on+hologrammi,+muinoin+sanottiin+harha,+l.+uni.
Jos+sopii+ajatella+että+vain+ikuinen+on+totta+ja+pysyvää+silloin+ymmärretään+että+maailma+muuttu+jopa+loppuu+kun+aurinko+sammuu.+Silloin+viimeistään+uni+muuttuu.
Olemme+ilmesesti+menossa+viikon+kuudennessa+päivässä,+jos+vielä+siinäkään.
Raamatusta+kirjaimellisesti:+Jumala+nukutti+Aadamin+ja+muodosti+hänen+kylkilustaan....
-+ymmärrän+kirjaimellisesti+
Vain+yksi+tietoisuus+Aadam+luotiin,+sille+samalle+"rungolle"+muodostettiin+toinen+eli+Eeva.
Kahta+ihmistä+ei+LUOTU,+erilisyyttä+ei+luotu.+Heräämistä+ei+ole+missään+ilmoitettu+laajemmin+tapahtuneeksi.+
Heräämiseen+kyllä+useissa+raamatun+kohdissa+kirjaimellisesti+kehotetaan.
01.04.2019 16:30
Kenelle+Jumala+uhrataan.
Epäilys+ja+pelko+kiertää+ihmisten+mielessä+ei+todellisuudessa.+Pelon+lisääminen+on+mainio+tapa+hallita+pelokkaita+mieliä.
Todellisuudessa+kukaan+ei+hallitse.+Jokaisella++on+kaikki.
01.04.2019 11:26
23 / 121