Vapaa kuvaus

Aina käy niinkuin käy

Aloituksia

63

Kommenttia

2433

1. Paraneminen+on+varmaa+mutta+mikä+on+kullekin+parasta,+kuulostaa+ehkä+saivartelulta+mutta+ei+missään+tapauksessa+ole+sitä.+Kehon+paraneminen+on+toissijaista.+Mielen+paraneminen+-+anteeksianto+-+on+ensisijaista:Kun+mieli+paranee+kehokin+paranee.+Milloin+henkilö+antaa+anteeksi+itselleen+silloin+on+myös+kehon+paraneminen+mahdollista.+(Antaa+mielensä+rakkauden+käyttöön+=parantajan+työhön)Muistelen+käskyä+rakasta+itseäsi,+huom.+se+ei+ole+mitä+tahansa+suositusta+tai+rupattelua+se+on+käsky.+Ei+pidä+kuvitella+että+Jumala+olisi+jotenkin+minun+(sinun)kohdalla+epäonnistunut+ja+pitäisi+kylpeä+itsesyytöksissä+ja+itsensä+alentamisessa.+Jumala+antoi+jokaiselle+kaiken+täydellisesti.+Vain+siitä+Luojan+täydellisyydestä+voin+antaa+jokaiselle+saman+täydellisyyden+eli+terveyden.+Siinä+täydellisyydessä+jokainen+on+samanarvoinen.
  2. Kolme+on+läsnä+joka+hetki.MinäRakkaus+JumalaOlen+rakastava+kaikin+mahdollisin+tavoin,+se+on+Jumalan+käsky+minulle,+muiden+asia+on+olla+se+mitä+heidän+kuuluu+olla+jotta+oppisivat+mitä+opettavat.Anteeksiannon+ensimmäinen+oivallus:Hyväksyn+sinut,+hänet,+sellaisena+kuin+hän+on,+siksikin+että+silloin+vain+hyväksyn+sen+miltä+hän,+sinä,+minusta+näyttä++Onko+hän+sitä?+On+mutta+VAIN+minun+mielikuvassani.+Näin+on+pakko+(minun)+myöntää+että+annan+anteeksi+itselleni+OMAN+mielikuvani.+Palaan+takaisin+iloon+ja+rauhaan+tietäessäni+että+Jumala=Rakkaus+ei+tuomitse.Tämä+ei+estä+minua+ajattelemasta+asioista+omalla+tavallani,+se+vain+pyytää+tekemään+syyttämättäjättämispäätöksen.+=+Anteeksianto