Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
onvaan
profiilit
onvaan
onvaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei autojoppari, kestä asiallista arvostelua, hänen huonosta asiakaspalvelusta.
Eräillä se uupuu rohkeus tulla esiin omalla rekisteröidyllä nimimerkillä. Tulee fiilis nurkan takaa huutelevista ämmistä. Pistäkää minulle osoite, niin lähetän teille molemmille hamekankaan.
25.02.2016 11:08
Onneksi joku uskaltaa ottaa esiin tämän asian. Ikävä kyllä Suomessa ei ole oikeaa kilpailua elintarvike kaupassa. Tänne tarvittaisiin lisää toimijoita, mutta miten se on mahdollista. Nämä S-ryhmäläiset ovat vallanneet kuntien rakennuslupa lautakuntien paikat. Kesko ei enään kykene vastaamaan, hiukan sivuun jääneillä kauppapaikoillaan kilpailuun. Harmillista, me kuluttajat maksetaan se.
23.02.2016 23:26
Vaimoni asio syksyllä Auto Jerossa. Kyseisessä liikkeessä oli myynnissä Avensis, josta hän oli kiinnostunut. Ikävä kyllä kauppoja ei kyseiseisestä autosta tullut. Syynä oli, aivan aliarvoinen asiakaspalvelu. Onkohan kyseisessä liikkeessä todellinen asiakasvamma naisasikkaita kohtaan.
23.02.2016 21:15
Itse painan kaasua S-ryhmän ruokapaikkojen kohdalla. Hinta/laatu eivät todellakaan kohtaa. Harmi vain, että ne ovat vallanneet kaikki parhaimmat ravintolapaikat. Luulen, että jossakin vaiheessa ihmiset rupeavat tajuamaan sen, ja äännestävät omilla jaloillaan. Bonus, aikansa elänyt markkinointi/asiakkaan kyttäys kikka.
23.02.2016 20:48
Hei hyvät tupelot!
Annan hyvän neuvon. Jos vähänkin epäilette omia asennuksia, pysykää niistä erossa. Kun on varma oman työn "jäljestä", tehkää se itse. Ymmärrettekö tämän hyvät TUPELOT!
30.01.2016 21:43
Pitää kuitenkin ottaa huomioon, että Putin odottelee nurkan takana laivastolleen Kreikasta tukikohtapaikkaa. Kannattaisiko tämä myös ottaa huomioon? Mitenhän Urpilaisen neuvottelimelle "lainan" takuille käy? Urpilainenhan osasi "loistavasti" neuvotella asioista. Hänhän on tehnyt ns. oikeita töitä opettajan hommissa, lähes yhden vuoden. Aika näyttää, miten käy. Onneksi summat ovat Suomen osalta melko pieniä, ottaen huomioon valtion koko budjetin.
06.07.2015 23:14
Tuo Playa de americas puoleinen ranta on mainittu nudistirannaksi. Olemme käyneet siellä kahdesti, ja ainakin meidän huomio oli, että 99,9% porukalla oli uimahousut jalassa. Muutamia yläosattomia naisia oli, ja yksi läähättäjä runkkari.
Kumotkaa huomiomme, jos satumme olemaan väärässä. Me olimme siellä liikkeellä toissa ja sitä edellisenä syksynä. Vihjeenä voimme kuitenkin antaa, että kaupungissa on aivan kiva swingers paikka.
06.01.2015 18:06
Kokemuksesta voin kertoa, että ainakin tuo Playa De Los Patoksen rantaan meno on tosi haasteellista. Se sijaitsee kaupungin pohjposlaidassa, banaani viljellyksien alapuolella. Rannassa on jyrkänne. Polku risteilee jyrkänteen laidalla.Lopussa joutuu laskeutumaan pari metriä narun varassa. Rannalla on tosi rauhallista. Kun kävimme siellä, oli sillä vain kaksi henkilöä. Ongelmana on myös että aurinko jää jyrkänteen taakse. Suosittelen kyllä tutustumaan paikkaan, jos satutte sen löytämään. Itse kävin etsimässä sinne menevää polkua kaksi kertaa ennen kuin se löytyi. Taksit eivät kyllä sinne osaa. Koska, lähin tie kulkee rannan kohdalla, puolentoista kilometrin päässä. Välissä on vanhoja banaani viljelyksiä. Itse kaupunki on mahtava. Se ei ole mikään turistirysä. Siellä on vähän etuilevia, möykkääviä Venäläisiä ym.
06.01.2015 18:00
Ensimmäiseksi seksileluksi hankimme ns. kolmannen pyörän. Vaimo tykkää siitä kovasti. Tämä on ihan oikeasti tosi asia. Nimen omaan kannattaa etsiä hiukan bi henkinen mies. Siitä on iloa molemmille. Tämä yhdistelmä ei varmaankaan sovellu yleisesti kaikille, mutta meille se sopii, ja sillä siisti.
02.08.2014 08:52
Olimme kesäkuun alussa Pärnussa. Käytiin yhtenä päivänä nudistirannalla. Ranta on hyvä ja rauhallinen. Pärnusta jatkettiin Jurmalaan, ja siitä Palangaan. Molemmissa on loistavat rannat. Tarkoitus oli käydä Nidassa,mutta aika loppui kesken. Olemme kuulleet, että Nidassa on loistava nudistiranta.
Elokuussa olemme 3-7pv uudestaan Pärnussa. Jos haluatte tavata, pistäkää viestiä.
Kivoja auringon otto kelejä kaikille, asiasta kiinnostuneille.
27.06.2014 09:08
Käytiin siellä viime kesänä,ja ollaan menossa taas vko.24. Jos sattusitte olemaan siellä samaan aikaan, voitaisiin tavata. Naisten rannasta eteen päin on aivan rauhallista, ja ainakin me oltiin "nakuna". Siellä aallon murtajan suunnassa taitaa sitten olla ns. epävirallinen miesten ranta. Lähdetään reissuun viikoks, ja käydään myös Jurmalan nudistirannalla.
15.05.2014 08:05
1 / 1