Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marathustra
marathustra
marathustra
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
8447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo+on+passiivis-aggressiivista+vinkunaa.
28.07.2018 17:15
Mitättömyys+sinä+olet,+sen+ovat+kirjoituksesi+todistaneet.+Muulla+ei+ole+väliä+;-).
28.07.2018 16:47
Monissa+kommenteissasi+vaikutat+raukka+yrittävän+provosoida+säälittävästi.+Mutta+todisteita+et+koskaan+ole+vielä+väitteillesi+osannut+esittää.
28.07.2018 16:41
Täytyy+pyytää+sinultakin+anteeksi,+kun+tuossa+ylempänä+esitit+väitteen,+jonka+takia+menin+pyytämään+sinulta+todisteita.+Eihän+sinulla+mitään+todisteita+ole.+Mutta+muista+toki+loukkaantua+siitä,+ettei+väitteitäsi+uskota+-+sehän+on+kuin+sanoisi+sinua+valehtelijaksi!
28.07.2018 16:39
Siksikö+sinulla+ei+ole+esittää+yhtään+todistetta+väitteidesi+tueksi,+koska+sinä+vain+arvailet?
28.07.2018 16:32
Taivaankansi+estää+luotettavien+johtopäätösten+tekemisen+Marsista.
28.07.2018 15:53
Itseasiassa,+jos+kaveri+olisi+rehellinen+-+ominaisuus,+jonka+uskovaiset+sanovat+kaverin+omaavan+-+niin+hän+myöntäisi+yksin+olevansa+syypää+kaikkeen+kärsimykseen,+pahoittelisi+ja+katoaisi+kuin+”pieru+Saharaan”.+Silleen+aluksi+hissukseen+charliechaplinmaisesti+vihellellen+ja+lopulta+juosten.+Ja+Raamattu+ei+päättyisikään+sanaan+”Amen”+vaan+”Hups”.
28.07.2018 15:47
Kylläkin+Jumala+on+uusi+asia.+Kiellät+kasapäin+historiaa,+jos+väität+muuta.+Ja+tottakai+sinun+mielestäsi+Jumala+”On”,+koska+tällä+hetkellä+sinä+”Olet”.
28.07.2018 13:46
Niin,+paljonko+minun+kannattaa+sitä+pointtia+sinulle+sitten+selitellä.
28.07.2018 13:01
”Erimielisyys+sinällään+ei+tietty+riitäkään+mutta+syy+erimielisyyksiin+sitä+vastoin+riittää.”
Olen+itse+ateisti,+mutta+jos+pitäisi+keksiä+jokin+jumala,+niin+minulla+se+olisi+ainakin+sellainen,+joka+liiskaisi+Suomi24+-palstalla+ne+epärehelliset+kirjoittajat,+joka+kirjoittavat+”Tiede+on+todistanut+(jotain+diibadaabaa)”,+mutta+luikkivat+karkuun,+kun+pitäisi+alkaa+tarkemmin+todistamaan+omia+väitteitään.+Minun+jumalani+liiskaisi+tyypit+ja+kusisi+päälle,+mutta+jonkun+toisen+jumala+ei+missään+nimessä+voisi+tehdä+niin.+Tuo+syöpään+ihmisiä+riuduttava,+ALS-tautiin+tukehduttava,+liftarin+psykopaatin+pakettiauton+kyytiin+päästävä+jumala+on+rakastavan+jumalan+kuva,+ettei+voisikaan+kuvitella+ihanan+jumalan+liiskaavan+ketään.
28.07.2018 12:57
Se+ei+ollut+kommenttini+pointti,+mutta+ainoa+mihin+pystyit+tarttumaan.
28.07.2018 12:25
”Kristinuskon+piirissä+harrastetaan+ihan+yleisesti+huonoa+ajattelua+-+logiikkaa+ja+järkeä+pidetään+lähtökohtaisesti+uskolle+vaarallisina,+eikä+näiden+ominaisuuksien+kehittämistä+ja+käyttämistä+pidetä+suotavana.”
Koska+kristinusko+ei+kestä+loogista+ajattelua.+Se+on+rakentunut+tyhjän+päälle.+Kenenkään+ei+alunperin+tarvinnut+kuolla,+vaan+se+ikuinen+elämä+olisi+toteutunut+vielä+heidän+eläessään.+Kun+niin+ei+käynytkään,+joutuivat+uskovat+alkaa+pykäämään+rakennelmaa+tyhjän+eli+lunastamattoman+lupauksen+päälle.+Ja+logiikka+on+uskomuksissa+ensimmäinen,+joka+lentää+ikkunasta.+Hoetaan,+että+”Ollaan+voittajia!”,+kun+oikeasti+kristittyä+voi+käyttää+määritelmänä+häviäjästä.
28.07.2018 12:23
Vastasitko+nyt+minulle+ja+onko+palstan+logiikka+sinulle+yliluonnollista?
Jos+vastasit,+niin+missä+tiede+oli+siis+todistanut+yliluonnollisen+maailman?
28.07.2018 12:08
Kun+tarpeeksi+kaveri+pohtii,+kuinka+homoseksuaalisuus+atomisoi+yhteiskunnan+aiheuttaen+valtion+tuhon,+niin+ei+varmaan+muuta+enää+voikaan+pohtia.
28.07.2018 12:04
Niinpä.+Jos+joku+kirjoittaa,+että+”eilen”+niin+se+voi+tarkoittaa+eilen,+toissapäivänä,+viime+kuussa,+toissa+vuonna,+ei+koskaan.
28.07.2018 11:53
Hulluus+tekee+viisaatkin+tyhmiksi.
28.07.2018 11:49
Niin+on+se+harmi,+kun+ihmiset+eivät+ota+tosissaan+päässäsi+kuuluvia+ääniä+ja+väitteitäsi+niistä,+vaan+vaativat+jotain+ihme+todisteita+-+hullujako+ne+ovat,+kun+pyytelevät+todisteita+itsestäänselvistä+asioista!
28.07.2018 11:45
”Tunnistaako+joku+tämän+idiootin+omasta+yliopistostaan?”
Ehkä+sairaslomalla+tällä+hetkellä?
28.07.2018 11:40
Totta,+eivät+he+yllättäen+Helvettiin+”joudu”.
28.07.2018 11:37
”Puhutaan+yliluonnollisesta+maailmasta,+johon+tiede+pureutuu
yhä+syvemmälle+ja+siksi+osa+siitä+muuttuu+tieteellisesti+todistetuksi.+”
Nyt+taas+sellainen+kysymys,+joka+saa+sinut+pinkomaan+piiloon,+mutta+missä+tiede+olisi+todistanut+yliluonnollisen+maailman+edes+osaksi+olevan+olemassa?
Vai+etkö+tiedä,+että+se+taikalaatikko+on+televisio+eikä+ikkuna+yliluonnolliseen+maailmaan?
28.07.2018 11:35
38 / 423