Vapaa kuvaus

Aloituksia

59

Kommenttia

8447

1. " Eikö uskova todella näe, miten sadistinen, narsistinen ja rikollinen hänen jumalansa on?"

Ei, koska uskova on itse narsistinen, hän näet uskoo, että Jumala on luonut hänelle maailmankaikkeuden ja hän itse on tämän kaiken keskipiste. Itse Jumala on kiinnostunut uskovan tekemisistä ja ajatuksista, joten uskova on a i k a tärkeä tyyppi.

Ja kun uskova saa Jumalan suunnitteleman ja luoman biomassa-aluksensa avulla kuljetettua sielunsa läpi Jumalan luoman agility-radan, jota kutsutaan elämäksi, niin perillä odottaa kiva palkkio. Ja jos Jumala välillä rankaisee, niin sehän on vain uskovan vika, joka ei ymmärrä parastaan.
  2. "Maan aineksista sinutkin on kasattu mokoma mutakasa, joten mitä tuota Eevaa ihmettelet. "
    En ihmettele Eevaa, ihmettelen epäjohdonmukaisuuttasi. Enkä ihmettele kyvyttömyyttäsi vastata kysymykseen - "pyhät" kirjoitukset tekevät helposti joistain ihmisistä älyllisesti impotentteja.

"Eikä Luoja suinkaan olisi tarvinnut Aadamin kylkiluuta rakentaakseen Eevan."
    En tiedä Luojasta, mutta uskovaiset tarvitsevat kylkiluuta rakentaakseen haluamansa mielikuvitustodellisuuden.

"Hänet tehtiin kylkiluusta sen vuoksi että sillä kuvattiin sitä läheistä suhdetta joka tulisi vallita aviopuolisoiden välillä."
    Niin juuri, Luojasi haluaa, että miehet ottavat vaimokseen samaa verta ja lihaa olevan naisen - tämän kohdan tietysti otat kuvaannollisesti ja jonkin muun kirjaimellisesti, riippuen siitä, millaisen haluat Luojasi ja maailmasi olevan.

"Ei kyllä huvittaisi olla täysin pihalla sen suhteen mitä Raamatussa todella sanotaan."
    Ja kuitenkin olet, koska kiellät sen olevan satuilua, joten joudut tulkitsemaan sitä epäjohdonmukaisesti.