Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marathustra
profiilit
marathustra
marathustra
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
8447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älyätköhän+missään+vaiheessa,+että+avautumisesi+lähtökohtana+on+väärintulkintasi+ja+miten+sinun+täytyy+kehitellä+kaikenlaista,+kun+et+voi+myöntää+tehneesi+virhettä+heti+alussa.
01.07.2018 16:28
On+aiemmin+huomattu,+että+sinulta+puuttuu+ymmärrys+lukea+ja+käsittää+kirjoituksen+sävyjä+ja+ymmärrät+kirjoitukset+kirjaimellisesti.+Tuo+lukutaidon+puute+ja+kyvyttömyytesi+kyseenalaistaa+ajatuksesi+tuottaa+tuollaista+aggressiivista+”vitun+tampio”+-kirjoittelua.
01.07.2018 13:51
Mitä+merkitystä+nyt+sillä+mihin+häntä+verrattiin,+kun+minä+viittasin+nikin+empaattisuuteen?+Jos+osaat+lukea,+niin+ymmärrät+ettei+Kokoomuksen+kansanedustaja+liittynyt+kommenttiini+mitenkään.
01.07.2018 13:16
Siitä+katkaisimesta+saat,+ei+se+mitään+taikuutta+ole.
01.07.2018 12:52
”Olet+empaattinen+kuin+...”
Ei+häntä+voi+empaattiseksi+kutsua,+kun+hän+jakaa+ihmisyksilöt+kahteen+luokkaan:+toiset+saavat+mennä+avioliittoon+ja+toisille+riittää+rekisteröity+parisuhde.+Vaikea+tuollaista+ihmisten+jaottelua+on+empaattiseksi+sanoa.
01.07.2018 12:27
”Sinusta+siis+kuitenkin+on+sopivaa+sanoa+toista+henkilöä+idiootiksi+sen+perusteella,+millainen+minä+sinun+mielestäsi+olen+ja+miten+olen+käyttäytynyt+tällä+palstalla”
Miten+muuten+sitten,+horoskooppimerkkisi+perusteella+vai?+
Oletko+nyt+käärmeissäsi,+kun+jäit+kiinni+valehtelusta,+”asiantuntija”?
30.06.2018 22:54
Selittele+vain,+se+tekee+valehtelustasi+vielä+ilmeisempää.++
Sanoit+siis+todisteita+esitetyn,+mutta+nyt+myönnät+esittäneesi+mielipiteitäsi+”asiantuntijan”+ominaisuudessa.+Edelleen+väitän+sinun+olevan+valehtelija,+jonka+jo+itse+kiertäen+myönsit.
30.06.2018 22:49
Kyllä+valehtelet.+Sanoit+todisteita+esitetyn,+mutta+olet+vain+kertonut+mielipiteitä.+Puolustuksena+ei+käy+se,+ettet+osaa+erottaa+mielipidettä+todisteesta.
30.06.2018 20:35
Valehtelu+on+sitä,+että+sanoo+todisteita+esitetyn,+vaikka+niin+ei+ole.
30.06.2018 20:17
”Sinulle+on+esitetty+jo+todisteet+luomisen+ja+luojan+puolesta,...”
Ei+ole,+lopeta+valehtelu.
30.06.2018 20:10
”Se+on+ainoa+syy,+miksi+ateistit+kieltävät+kaikki+todisteet+luojasta+ja+luomisesta.”
Sinä+kirjoitat,+että+”todisteet”.+Ole+hyvä+ja+esitä+ne.
30.06.2018 20:02
Idiootti+kiinnittäisi+huomion+epäoleellisuuksiin.+Älykkyytesi+tai+sen+puute+ei+ollut+kommenttini+pointti,+vaan+se+oli+jokin+muu.+Mutta+jostain+syystä+otit+sen+vain+itsesi+arvosteluna.
30.06.2018 19:48
”Ihmisten+vajavaisuus+ja+jopa+viat+osoittautuvat+siten+elämän+laatua+parantaviksi+asioiksi+sen+sijaan,+että+ne+olisivat+todiste+luojaa+ja+luomista+vastaan.”
Joten+nyt+se,+että+olet+idiootti,+todistaa+jumalastasi.
30.06.2018 17:45
Sinun+ei+kannattaisi+puhua+herkkäuskoisuudesta,+kun+sinusta+asiat+n+ä+y+t+t+ä+ä+suunnitelluilta.+Uskot+asioihin+ilman+todisteita+ja+se+jos+mikä+on+herkkäuskoisuutta,+eikö+olekin?+Uskot,+koska+se+vahvistaa+omia+uskomuksiasi.
Eliöt+kuolevat,+jos+ne+eivät+sopeudu.+Tällä+hetkellä+monilla+eliöillä+on+takanaan+miljoonia,+joillakin+satoja+miljoonia,+vuosia+sopeutumista.+Ei+sitä+tosiasiaa+poista+hihhuli,+joka+katsoo+eliötä,+joka+sillä+hetkellä+hihhulin+silmissä+n+ä+y+t+t+ä+ä+suunnitellulta.
30.06.2018 13:06
”...mutta+jostakin+syystä+ateistien+mielestä+maailmassa+ei+ole+mitään+sellaista,+mikä+näyttäisi+älykkäästi+suunnitellulta+ja+toteutetulta+tai+vaikka+olisi,+niin+se+ei+kelpaa+todisteeksi+luojasta+ja+luomisesta.+
Mikä+voisi+näyttää+älykkäästi+suunnitellulta?+Tällä+hetkellä+kaikki+näyttää+äärimmäisen+sopeutuneelta+-+kuten+sinä+olet+sopeutunut+suomenkieleen.+Sehän+ei+ole+älykästä+suunnittelua,+että+sinä+kirjoitat+suomeksi+suomenkielisellä+palstalla.+Tuota+ideaa+voit+skaalata+luonnossa+ja+saada+ymmärryksen,+että+kaikki+on+vain+sopeutumista+-+luonnonvalintaa.
30.06.2018 12:32
”Vai+mikä+tässä+nyt+mättää,+idioottiparka+?”
Tuolla+uhriutuvalla+trollilla+mättää+varmaan+se,+että+ketään+ei+loppujen+lopuksi+kiinnosta+hänen+provoamisensa.
30.06.2018 12:24
”Tämä+voi+johtaa+yhä+kauemmaksi+todellisuudesta+ja+tarujen,+myyttien+sekä+legendojen+pitämiseen+totena+totuuden+sijasta.+”
Sopii+erittäin+osuvasti+varsinkin+Uudestisyntyneisiin+Veressäkylpijöihin.
30.06.2018 12:19
”Tähän+eivät+ateistit+tyypillisesti+kykene.”
Niin,+ateistit+eivät+ole+niin+herkkäuskoisia.
30.06.2018 12:14
Katuuko+jumalasi+sitä,+että+asiat+ovat+turmeltuneet+vai+sitä,+että+on+luonut+ne+asiat?
Voit+tarkistaa+sen+seuraavasta,+se+lukee+siellä+lopussa:
”7+Ja+Herra+sanoi:+"Minä+PYYHIN+maan+päältä+ihmisen,+jonka+olen+LUONUT,+ja+ihmisen+mukana+karjaeläimet,+pikkueläimet+ja+taivaan+linnut,+sillä+minä+KADUN,+että+olen+ne+tehnyt."
30.06.2018 00:30
Ja+jos+pyhä+mies+uskoi,+että+öttiäinen+oli+iljetys,+niin+hän+ei+varmaan+koskenut+siihen+pitkällä+tikullakaan.
30.06.2018 00:17
48 / 423