Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kallekuu74
profiilit
kallekuu74
kallekuu74
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
16
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+vuokkoa+voi,+kun+pitää+elää+puutteessa+ja+katsella+nuorempien+uskonveljien+miehustaa!+
Oma+vaimoni+on+"vapaista+suunnista"+ja+varsinainen+peto+makuuhuoneessa,+että+näin.
08.08.2019 16:13
Ei+ole+vaaraa,+kertoo+seurakunnan+nuoristyöntekijä.
28.07.2019 00:25
Se+on+tosi+että+helluntailaisten+huolenaiheita+on+muiden+seksielämä.
Kerronpa+tapauksen+omasta+historiastani,+kun+en+vielä+ollut+naimisissa.+Olin+ajautunut+illaksi+seurustelemaan+erään+toisen+helluntaiseurakunnan+työntekijän+kanssa+ja+päädyimme+sänkyyn.+Pidimme+asian+tiukasti+omana+tietonamme+(emme+tulleet+käyttäneeksi+ehkäisyä).+Olisin+halunnut+hieman+puhua+ja+selvittää+tunteitani+jonkun+kanssa,+mutta+en+voinut+(meillä+ei+ollut+yht+tulevaisuutta).
28.07.2019 00:06
Raamattu+käskee+koetella+kaikki+profetiat.+Ettekö+tätä+muista?+Vastuu+on+kuulijalls.
27.07.2019 23:27
Mun+nyk+vaimoni+seurusteli+exänsä+kanssa+ja+kuului+baptistisrk:aan,+juuri+tuon+1-kohdan+puitteissa+asui+exänsä+kanssa.
27.07.2019 23:18
Meillä+oli+päätösmusiikkina+https://youtu.be/XH_Wyt353eE
ja+alkumusiikkina+https://youtu.be/PSH0eRKq1lE
Kun+oli+tuttu+taidokas+urkuri.
31.03.2019 16:22
Kuule,+me+tavattiin+3.+Kerran,+otin+sormuksen+ja+polvistuin.+Ennenkuin+ehdin+kysyä,+kuulin+myöntävän+vastauksen.+Kuukauden+oltiin+kihloissa+ennen+häitä.+Nyt+kolmatta+vuotta+aviossa.
Ikää+liki+50
21.05.2018 09:49
Täähän+on+ihan+samanlainen+tilanne+kuin+mulla+ja+ex-vaimolla.+Meillä+oli+avioehto+ja+mä+ostin+sen+ulos+meidän+yhteisestä+talosta+jossa+sillä+ei+ollut+varaa+asua.+Tein+tarjouksen+talosta,+tarjous+oli+vielä+korkeampi+kuin+kiinteistövälittäjän+arvio+(ostin+hänet+velattomaksi).
Olipa+sitten+kaiketi+kuunnellut+sukulaisiaan.+Tuli+*jälkeenpäin*+sanomaan:+"Kun+piti+sulle+niin+halvalla+myydä..."+"Olisin+voinu+senjasen+vaatia+vielä..."
Vastasin+vaan:+-Ei+mulle+mikään+pakko+ollu+myydä,+esitin+vaan+tarjouksen,+voisit+edelleen+odottaa+sitä+rahamiestä+joka+maksaa+100+miljoonaa+Eutoa,+mutta+sitä+saatkin+odottaa+hautaan+asti.+Toisekseen+kun+on+osituspapereissa+jo+nimet+alla,+on+pikkuisen+paha+valittaa+enää.
22.07.2017 20:04
Emme+ole+katolisessa/ortodoksisessa+kirkossa+kaiketi,+niissä+pitää+olla+olkapäät/polvet+peitettynä.+Luterilaisessa+ei+niin+tarkkaa.+Häissä+on+etiketti+että+vieraiden+pukeutuminen+ei+saisi+olla+juhlavampi+kuin+hääparin.+Miehillä+(vierailla)+tumma+puku,+naisilla+jotain+vaaleaa,+ei+mielellään+valkoista.+KVG
21.07.2017 19:24
Mä+voin+tulla+muulloinkin+kun+kylttipäivinä+:)
21.07.2017 18:51
Et+ymmärtänyt+:(+Ei+kumpikaan+meistä+ota+taakkaa+mistään,+vaan+koemme+että+olemalla+vain+toistemme+kanssa,+saamme+hyvitystä+menneisyydestämme.+Ihan+vapaasta+tahdostamme.+:))
12.03.2017 13:57
Exälläni+rupes+olemaan+muita+miehiä+kuulemma+"vain+kavereina"+avioliiton+loppuaikoina.+Olin+(syystäkin)+mustasukkainen,+hän+vain+nauroi+räkäsesti!+Sitte+ku+löin+eropaperit+kouraan+ja+muutin+muualle,+kuulin+yhdeltä+naapurilta+ja+mainitti+se+exäkin+vahingossa+(monia+asioita+puhunu+mulle+vahingossa+-mitäs+on+niin+kova+puhumaan...)+että+on+myyny+itteään+pystyäkseen+elämään+yhteisessä+omakotitalossa.+
Asutaan+noin+4.500+hlön+kunnassa+ja+päätin+kostaa+sille,+kertomalla+parille+kaverille+ja+käskemällä+niitä+kertomaan+joillekin+kavereilleen+joista+tietää+ettei+pysty+pitämään+asioita+omana+tietonaan.
Olen+nyt+onnellisesti+uusissa+naimisissa.+Korostan+sdanaa+ONNELLISESTI.+Vaimo+haluaa+hyvittää+kaiken+sen+paskan+mitä+olen+joutunut+kokemaan+exän+taholta.
08.07.2016 06:10
Hei,+ymmärrän+sua+täysin!+Mun+exä+oli+täysin+haluton+seksiin,+alussa+seksiä+oli+vain+kerran+viikossa+saunan+jälkeen,+sitte+se+laimeni+ja+laimeni+niin+että+enää+2x/vuosi+monen+vuoden+ajan.+Sitte+ku+lapset+oli+jo+vähä+isompia+tajusin+ottaa+eron.+
Paistaa+se+päivä+vielä+sullekin,+niinku+paistoi+mullekin.+Olin+41+ja+löysin+46-v+seksistä+nauttivan+"pedon",+joka+hallittee+vielä+traktorit+ja+haluaa+siivota+(tekee+tosi+puhdasta+jälkeä,+on+ammattilainen),+eikä+valita+siivotessa+tai+muissa+kotitöissä+kuten+exä:+"hän+joutuu+tekemään+tämän+ja+tämän+ja+sä+teet+vaan+ton,+minkä+sä+otat+multa...?"+Ei+nyxä+laske+kotitöiden+määrää,+vaan+rakastaa+aidosti.
Usko+pois+kyllä+se+oikea+kolahtaa+joku+päivä+sunkin+kohdalles.+Mä+jouduin+15v+kahlaamaan+polviani+myöten+paskassa+sen+väärän+kanssa+ensin.
08.07.2016 05:52
tarjolla on, pistä privaa
19.07.2015 12:02
Mulla ikää 40 ja ex-vaimolla 39. Lapset 13 ja 10-vuotiaat pojat. meillä ollut seksiä ehkä 2x tänä vuonna, tämä yksi syy miksi nyt asun omassa kämpässäni. Emme enää pystyneet puhumaan mistään ilman riitaa. Ja lapset kärsivät. Nyt kaikki voivat hyvin, jopa lapset.
Alkup aiheeseen: kun hyväilin ja piti ex-vaimon "antaa lupa" astua seuraava askel, tulikin tiukka 'EI!' Hän tarvitsi kuulemma vaan aikaa, sillä se hoituisi, etten saisi painostaa... No, nyt en ole ainakaan painostamassa ja saa sitä aikaa. Itseasiassa annoin jo aikaa kuutisen vuotta, että on kumma kun ei siinä ajassa halut palaa.
22.03.2015 13:55
Mulla oikeastaan sama tilanne. Vaimo ei tosin ole ulkomailla käynyt mutta narsisti joka kääntää asiat ihan kuten Simo sanoi.
Lisäksi tässä on ilmaantunut n. Vuosi sitten eräs maanviljelijä kuvioihin jolla vaimo teki työharjoittelun. Vaimoni yrittää pitää minut niin kaukana kuin pippuri kasvaa tästä maanv. ja kotiin tullessa joka toinen sana oli isännän etunimi. Ja isäntää kehuttiin ja minua sorsittiin.
Vaimo sitten sanoi keskiviikkona (?) "Mä en halua enää. Ollenkaan. " Aika heikkoa se haluaminen oli tähänkin asti ollut.
Jyväjemmarin syytäkö?
27.07.2014 20:22
1 / 1