Onko vaimoni uskoton?

Eino Körn

Alan olla tosi epätoivoinen jo yli kahden vuoden ajan. Nyt viime aikoina epäilykseni vaimon uskottomuudesta ovat saaneet pontta.

Vaimo kävi keväällä ulkomailla ja tosiaan epätietoisena olen pari kertaa tutkinut hänen puhelimensa. Sieltä löytyi ystävättärelle lähetetty multimediaviesti jossa liitteenä viesti "uusi aviomieheni". Kuvassa emäntä syleile sysimustaa miestä.

Väsyneenä tultiin kotiin viikon reissulta, ei edes käynyt juttelemassa kun kotiin palasi vaan suoraan meni nukkumaan!

Muutenkin seksielämämme on nollissa, olemme rakastelleet viimeksi vuosi sittten. Vaimo saa outoja puheluita ja viestejä keskellä yötäkin, ja päivällä jos puhelin soi hän menee pihalle puhumaan.

Minua epäilee vieraista naisista, eli onko vaimoni kaiken lisäksi narsisti? Omat synnit kääntää minun päähän että saa hyvän mielen itselleen?

Mitä luulette?

10

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simoooo

      Näihän se menee sinä olet se syntipukki naisen aivoituksi ei voi kun ihmetellä

    • Eino Körn

      Näinhän se Simo on.

    • Mulla oikeastaan sama tilanne. Vaimo ei tosin ole ulkomailla käynyt mutta narsisti joka kääntää asiat ihan kuten Simo sanoi.
      Lisäksi tässä on ilmaantunut n. Vuosi sitten eräs maanviljelijä kuvioihin jolla vaimo teki työharjoittelun. Vaimoni yrittää pitää minut niin kaukana kuin pippuri kasvaa tästä maanv. ja kotiin tullessa joka toinen sana oli isännän etunimi. Ja isäntää kehuttiin ja minua sorsittiin.
      Vaimo sitten sanoi keskiviikkona (?) "Mä en halua enää. Ollenkaan. " Aika heikkoa se haluaminen oli tähänkin asti ollut.

      Jyväjemmarin syytäkö?

      • reinox

        Kyllä. Jyväjemmari laittaa siementä vakoon.


      • Eino Körn

        Niin, mikähän se mahtaisi olla sitten paras keino varmistua asiasta? Puhelimenkaan tarkistaminen ei ole tuottanut sitä VASTAUSTA. Eikä toiselta saa edes naamatusten totuutta?
        Jo se että seksielämä on kuihtunut kertoo siitä että jotain on toisella meneillään, joko menossa parasta aikaa tai ollut meneillään. Sama se, ovea näytetään silti.

        Mikä muuten suomalaisnaisia vaivaa???


    • Petetty79

      Kannattaa turvautua yksityisetsiväpalveluun, saa itselleen mielenrauhan ja varmat todisteet, esim itse otin yhteyttä T:mi Varsinais-Suomen Etsiväpalveluun ja sain varmat todisteet kuvien ym kanssa. Ihan halpaa homma ei ollut mutta tulipahan asia selväksi.

      • Eino Körn

        No joo, ei ihan ensimmäisenä ole käynyt mielessä mutta vaihtoehto sinänsä.
        No mitäs tällainen lysti maksas???
        Huomaat varmaan että täällä ollaan aika pihalla jo akan takia...

        Saanko kysyä omasta kokemuksestasi, eikö ollu akalla pokkaa sanoa asia suoraan vai?


    • Petetty mies

      "Muutenkin seksielämämme on nollissa, olemme rakastelleet viimeksi vuosi sittten. "

      Siinähän se tulikin. Mitäpä tuota selvittelemään ja päätä vaivaamaan, mikset eroa vaan kiusaat itseäsi?

      • Eino Körn

        Siksi, että haluan ensin VASTAUKSIA. Ja kyseessä on lapsiakin ja omakotitalo. Ei ole kuule niin helppoa.


      • Salainenmies_PKS
        Eino Körn kirjoitti:

        Siksi, että haluan ensin VASTAUKSIA. Ja kyseessä on lapsiakin ja omakotitalo. Ei ole kuule niin helppoa.

        Etkö voi antaa olla? Elän naiseni kanssa tilanteessa, jossa itse erottuani odotan naiseni saavan asiansa tulevan ex-miehensä kanssa selväksi (äärimmäisen hankala erotilanne). Yhteiselämämme aloitus viivästyy, mutta vain viivästyy juuri kaltaisesi Hannun vuoksi.

        Emme ole tästä ylpeitä, mutta ei tälle mitään mahda. Ex-mieskään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe