Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
outsider1
profiilit
outsider1
outsider1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
5203
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuinka moni 25-vuotias kaunis nainen muka oikeasti haluaa 40-vuotiaan miehen, oli mikä kirurgi hyvänsä. Epäilen että aika harva.
29.09.2014 15:42
"Johtaako nykyajan helppo aineellinen hyvinvointi joittenkin kohdalla vastuuttomuuteen ja ponnistelun haluttomuuteen omasta elämästä. "
Ei johda. Jos aineellisten perusasioiden eteen pitäisi raataa, niin silloinhan sitä olisi vielä vähemmän aikaa ja energiaa "kehittää itseään ihmisenä".
29.09.2014 13:03
Pekoni on yksi niistä "herkuista", joita en tajua lainkaan. Aivan karmea suola- ja rasvapommi.
28.09.2014 15:05
Vaikka tarina oli keksitty, niin kirjaimellisesti ottaen siinä ei olisi mitään ihmeellistä. Monellakin 35-vuotiaalla on 25-vuotiaita kavereita ja sukulaisia, jotka saattavat osallistua syntymäpäiväjuhliin. So what?
28.09.2014 15:03
"Ei siis mitään "alle alan taksojen" työtä, mutta jos vaikka työttömälle lentokapteenille ei ole muuta tarjottavaa kuin siivoojan työ, palkka ei tietenkään ole sen suurempi kuin muillakaan siivoojilla."
Järjestelmää, jossa siivoojat, lentokapteenit yms. tekevät kaikki valtiolle oman ammattinsa töitä, kutsutaan sosialismiksi.
"Koittakaa arvata, jos kahdesta insinööristä toinen on koulun jälkeen vaan maannut vuositolkulla kotona kattoon räkimässä ja toinen ollut vaikka mäkkärillä myyjänä, kumpi työllistyy aikanaan omaan ammattiinsa varmemmin, kumman työmotivaatioon yrittäjä uskoo???"
Kummallakaan ei ole mitään mahdollisuuksia työllistyä oman alansa töihin.
28.09.2014 15:00
Historiallisesti avioliitto on vanhempi instituutio kuin mikään kirkko. Jo antiikin Kreikassa oli avioliittoja, vaikka kristinuskoa ei ollut olemassakaan.
27.09.2014 22:07
Ei pidä paikkaansa. Avioliitto on valtiollinen instituutio, jonka voivat solmia uskontokuntiin kuulumattomatkin.
27.09.2014 20:08
..Ja tuo miehistyminenhän on täyttä pötyä. Testosteronitaso laskee, minkä vuoksi kroppa ja naama muuttuu vähemmän maskuliiniseksi.
27.09.2014 17:40
Kyllä heikkenee. Useimmat kaljuuntuvat ja monet myös lihovat (tosin siihen voi itse vaikuttaa). Naama rypistyy ja pyöristyy. Silmäpussit syntyvät jne.
Lähinnä Hollywood-tähdet pysyvät nuorekkaina vuosikymmenestä toiseen.
27.09.2014 17:39
En tiedä, miksi kukaan edes haluaa reilusti itseään nuoremman, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Ok, onhan nuori seksikäs, mutta eikö suhde ole 99% muuta kuin seksiä?
27.09.2014 17:16
Vasemmanpuoleisen jo pelkästään ulkonäkösyistä.
26.09.2014 21:23
Mieluummin olisin kokonaan kättelemättä, mutta se aiheuttaa ongelmia, koska y yksilöllisiä ja massasta poikkeavia tapoja ei suvaita Suomessa. Jos kättä tarjottaessa totean, että tapoihini ei kuulu kättely, niin se on miinus esim. työpaikkahaastattelussa.
26.09.2014 14:03
Poskisuudelmassa ne pöpöt vasta tarttuvatkin.
Ikävää, että nykyisin joudutaan noudattamaan tapoja, jotka ovat kehittyneet aikana, jolloin tautien tartuntamekanismeja ei ymmärrettyä
26.09.2014 14:00
Ei se nyt kauheasti auta, vaikka kuinka desinfioisi ja hinkkaisi omaa hanskaansa, jos sillä vastapuolella sattuu kourassaan olemaan runsaasti taudinaiheuttajia. :-D Toki voi mennä jokaisen kättelyn jälkeen desinfioimaan kätensä tarkasti varmistaen, ettei vain koske kädellään mihinkään muihin ruumiinosiin, mutta hankalaa sekin on.
Halaaminen lienee kättelemistä hygieenisempää. Siihen on syy, miksei sairaaloissa ole tapana kätellä.
26.09.2014 11:30
Kättely on idioottimainen tapa. Tartuntataudit tarttuvat sitä kautta.
26.09.2014 11:08
Kaverin toisessa blogissa http://biohakkeri.blogspot.fi/ tuli heti vastaan ravitsemushuuhaata. Miehellä kolesterolit hirveällä tasolla (esim. minulla reilu puolet noista arvoista vaikka olen sentään alkon suurkuluttaja), noudattaa jotain rasvadieettiä ja perustelee sitä huuhaalla.
Ei näin.
26.09.2014 10:55
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q="Isäni+toimii+kirurgina,+äitini+on+taas+konsultantti+suuressa,+kansainvälisessä+firmassa"
26.09.2014 05:04
Nuorena (20v - 30v) luin suurimman osan maailman ja Suomen kirjallisuuden klassikoista.
Nyt en ole enää lukenut kaunokirjallisuutta vuosiin satunnaista lyriikkaa lukuunottamatta.
25.09.2014 22:14
Olen niin vanha, että kaiken.
25.09.2014 20:55
Minä olen tehnyt vapaaehtoistyötä lähinnä verkossa, Wikipedian korjaamista ja vähän OS-ohjelmointia.
Livenä tehtävät vapaaehtoistyöt eivät oikein tunnu omalta jutulta.
25.09.2014 16:03
228 / 261