Hän oli juhlimassa kolmen itsään vähintään kymmenen vuotta nuoremman naisen kanssa, oli laittanut kuvan fb:iin, jossa istuu naisten keskellä. Välillä hän myös pyörii erään 20 vuotiaan blondin kanssa.
Naiset tykkäävät reilusti itseään vanhemmasta miehestä.
YTM kaverini täytti eilen 35 vuotta
42
354
Vastaukset
- timantinkova atm
Niin tykkäävät, jos mies on sosiaalinen, hauska ja varakas.
- tyttönen
Tuo hauska ja varakas pitää vanhemman miehen kohdalla paikkaansa, sillä mitään muuta yhteistä saati haluttavuutta vanhassa 35v. miehessä meille 20 ei ole. Joskus on myös hauska nauraa vanhoille sedille kun he kuvittelevat, että olemme oikeasti kiinnostuneita :D
- Naisasialooseri.
Hän on sosiaalinen ja hauska, mutta ei tavallista varakkaampi. Ja tietysti hänellä on paljon P/S kokemusta pitkästä kihloissa olemiesta ja naisen kanssa asumisesta yhden yön juttuihin.
- timantinkova atm
tyttönen kirjoitti:
Tuo hauska ja varakas pitää vanhemman miehen kohdalla paikkaansa, sillä mitään muuta yhteistä saati haluttavuutta vanhassa 35v. miehessä meille 20 ei ole. Joskus on myös hauska nauraa vanhoille sedille kun he kuvittelevat, että olemme oikeasti kiinnostuneita :D
http://annajasebastian.indiedays.com/
Tuossa 23 ja 35. Mies on varakas ja miellyttävän näköinen, mutta sosiaalisesti estoinen. - Naisasialooseri.
tyttönen kirjoitti:
Kyllä te olettekin kiinnostuneita vanhemmista miehistä ettekä mistään ikäisitänne finninaamoista ja sitten kun olet itse 35 tai oikeastaan jo 25 vuotiaana olet jo rusinoitunut toisin kuin sinua 10-15 vuotta vanhemmat miehet.
Naiset ovat kateellisia siitä, että mies ensinnäkin komistuu ja miehistyy vanhetessaan ja esittävät ettei muka vanhempi mies kiinnosta.
Ja ironisinta tuossa on vielä se, että miehen markkina-arvoa ei edes ulkonäkö määritä, toisin kuin teillä naisilla, se vanhemmiten komistuminen on miehelle sellainen pikku bonus kaiken muun lisäksi, joka hänen arvoaan nostaa.
Minun mielestäni teidän kannattaisi keskittyä ottamaan kaikki irti siitä erittäin lyhyestä valtakaudestanne sen sijaan, että keskittyisitte vanhempien miesten kadehtimiseen ja esittämiseen ettei muka kiinnosta.
Toinen säälittävä naisten kateudesta kertova asia on miehen ulkonäön arvostelu, joka on vain hyttysen ininää tuulessa. Naisia vituttaa uskomattoman kovasti se, että ruma ja vanha mies voi olla YTM, mutta vain nuori ja kaunis nainen voi olla YTN. - timantinkova atm
Naisasialooseri. kirjoitti:
Kyllä te olettekin kiinnostuneita vanhemmista miehistä ettekä mistään ikäisitänne finninaamoista ja sitten kun olet itse 35 tai oikeastaan jo 25 vuotiaana olet jo rusinoitunut toisin kuin sinua 10-15 vuotta vanhemmat miehet.
Naiset ovat kateellisia siitä, että mies ensinnäkin komistuu ja miehistyy vanhetessaan ja esittävät ettei muka vanhempi mies kiinnosta.
Ja ironisinta tuossa on vielä se, että miehen markkina-arvoa ei edes ulkonäkö määritä, toisin kuin teillä naisilla, se vanhemmiten komistuminen on miehelle sellainen pikku bonus kaiken muun lisäksi, joka hänen arvoaan nostaa.
Minun mielestäni teidän kannattaisi keskittyä ottamaan kaikki irti siitä erittäin lyhyestä valtakaudestanne sen sijaan, että keskittyisitte vanhempien miesten kadehtimiseen ja esittämiseen ettei muka kiinnosta.
Toinen säälittävä naisten kateudesta kertova asia on miehen ulkonäön arvostelu, joka on vain hyttysen ininää tuulessa. Naisia vituttaa uskomattoman kovasti se, että ruma ja vanha mies voi olla YTM, mutta vain nuori ja kaunis nainen voi olla YTN.Kyllä ulkonäkö merkitsee paljonkin. Minun äitini sanoi kerran sukujuhlissa, että miehet ne vaan komenee vanhetessaan ja me rupsahdetaan ja kaikki siinä olleet naiset nauroivat ja olivat samaa mieltä.
- Naisasialooseri.
timantinkova atm kirjoitti:
Kyllä ulkonäkö merkitsee paljonkin. Minun äitini sanoi kerran sukujuhlissa, että miehet ne vaan komenee vanhetessaan ja me rupsahdetaan ja kaikki siinä olleet naiset nauroivat ja olivat samaa mieltä.
Harva nainen myöntää tuon.
- Ymmärrätte vanhana
Kyllä ulkonäkö merkitsee paljonkin. Minun äitini sanoi kerran sukujuhlissa, että miehet ne vaan komenee vanhetessaan ja me rupsahdetaan ja kaikki siinä olleet naiset nauroivat ja olivat samaa mieltä.
Se on vitsi!
- timantinkova atm
Ymmärrätte vanhana kirjoitti:
Se on vitsi!
Kaikki hyvät vitsit perustuvat totuuteen.
- safari
Toinen säälittävä naisten kateudesta kertova asia on miehen ulkonäön arvostelu, joka on vain hyttysen ininää tuulessa. Naisia vituttaa uskomattoman kovasti se, että ruma ja vanha mies voi olla YTM, mutta vain nuori ja kaunis nainen voi olla YTN.'Ruma ja vanha mies voi olla YTM, mutta vain nuori ja kaunis nainen voi olla YTN', ei täällä kukaan enään jaksa suoristaa kehari näkemyksiäsi, mutta kait mulla on liikaa aikaa sitten, kun jaksan mainita, näytäppä yksikin vanha ja ruma ytm, joka ei ole miljonääri ja kun miestä tai naista kiinnostaa rahat, ei siinä ulkonäköä katsota, vaan mahdollisimman lyhyttä ikää jäljellä (Anna Nicole Smith ym.). Ja ei kurppa mies ei saa.
Toinen säälittävä naisten kateudesta kertova asia on miehen ulkonäön arvostelu, joka on vain hyttysen ininää tuulessa. Naisia vituttaa uskomattoman kovasti se, että ruma ja vanha mies voi olla YTM, mutta vain nuori ja kaunis nainen voi olla YTN.Nyt naisasialuuseri taas väittää sitä, että kuinka miehet muka vain komistuvat vanhetessaan ja miten nuoret naiset olisivat kiinnostuneita muka 10-15 vuotta itseään vanhemmista miehistä. Vasta vähän aikaa sitten hän kertoi niin, kuinka 35-vuotias mies on jo keski-ikäinen ja vanhentunut äijä ja miten sen ikäisellä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet olisivat jo kaukana takanapäin.
Naisasialuuserin mielipiteet ovatkin usein hyvin ristiriitaisia, sillä hän määrittelee mielipiteensä aina käytännössä sen mukaan, että mitä mieltä muut ihmiset ovat mistäkin asiasta.- fearfear
DarkFear kirjoitti:
Nyt naisasialuuseri taas väittää sitä, että kuinka miehet muka vain komistuvat vanhetessaan ja miten nuoret naiset olisivat kiinnostuneita muka 10-15 vuotta itseään vanhemmista miehistä. Vasta vähän aikaa sitten hän kertoi niin, kuinka 35-vuotias mies on jo keski-ikäinen ja vanhentunut äijä ja miten sen ikäisellä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet olisivat jo kaukana takanapäin.
Naisasialuuserin mielipiteet ovatkin usein hyvin ristiriitaisia, sillä hän määrittelee mielipiteensä aina käytännössä sen mukaan, että mitä mieltä muut ihmiset ovat mistäkin asiasta.Viimeinen kappale lienee ironisin teksti internetin historiassa?
- Mies-21v
DarkFear kirjoitti:
Nyt naisasialuuseri taas väittää sitä, että kuinka miehet muka vain komistuvat vanhetessaan ja miten nuoret naiset olisivat kiinnostuneita muka 10-15 vuotta itseään vanhemmista miehistä. Vasta vähän aikaa sitten hän kertoi niin, kuinka 35-vuotias mies on jo keski-ikäinen ja vanhentunut äijä ja miten sen ikäisellä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet olisivat jo kaukana takanapäin.
Naisasialuuserin mielipiteet ovatkin usein hyvin ristiriitaisia, sillä hän määrittelee mielipiteensä aina käytännössä sen mukaan, että mitä mieltä muut ihmiset ovat mistäkin asiasta.Nuori = ei lapsi eikä aikuinen, so. murrosikäinen = 9-18-vuotias.
Ts. sun nuoruusvuotesi menivät jo aikoja sitten. fearfear kirjoitti:
Viimeinen kappale lienee ironisin teksti internetin historiassa?
Miten niin ironisin?
Näinhän naisasialuuseri aina mielipiteensä just määrittelee. Jos mä väitän 35-vuotiaan miehen olevan vielä nuori, jolla on ne parhaat nuoruusvuodet vielä edessäpäin, niin silloin naisasialuuseri sanoo varmasti sen ikäisten miesten olevan jo keski-ikäisiä tai jopa vanhoja äijiä, jolla se nuoruusikä on jäänyt taakse jo vuosikymmen sitten.
Sitten taas vastaavasti, jos joku nuorempi nainen kertoo niin, ettei hän kiinnostu 35-vuotiaista miehistä, niin silloin naisasialuuseri väittää aina sitä, että kuinka se miehen ikääntyminen vain komistaa miestä ja kuinka mies ei vielä edes ole 35-vuotiaana mikään vanha, sillä miehellä se nuoruusikä kestää hänen mielestään (riippuen vastapuolen sukupuolesta ja mielipiteistä) pidempään.- Naisasialooseri.
safari kirjoitti:
'Ruma ja vanha mies voi olla YTM, mutta vain nuori ja kaunis nainen voi olla YTN', ei täällä kukaan enään jaksa suoristaa kehari näkemyksiäsi, mutta kait mulla on liikaa aikaa sitten, kun jaksan mainita, näytäppä yksikin vanha ja ruma ytm, joka ei ole miljonääri ja kun miestä tai naista kiinnostaa rahat, ei siinä ulkonäköä katsota, vaan mahdollisimman lyhyttä ikää jäljellä (Anna Nicole Smith ym.). Ja ei kurppa mies ei saa.
No tuohan juuri se pointtini onkin, että ruma ja vanha mies voi olla YTM kunhan on rahaa ja statusta.
Esim. Putin ja Niinistö ovat YT-miehiä, jotka saavat kymmeniä vuosia nuorempia naisia itselleen. Sen sijaan Halonen ja Merkel ovat AT-naisia, vaikka heillä on ihan samalla tavalla statusta kuin em.miehillä. He eivät nuoria miehiä saa. - Huhhuh...
No tuohan juuri se pointtini onkin, että ruma ja vanha mies voi olla YTM kunhan on rahaa ja statusta.
Esim. Putin ja Niinistö ovat YT-miehiä, jotka saavat kymmeniä vuosia nuorempia naisia itselleen. Sen sijaan Halonen ja Merkel ovat AT-naisia, vaikka heillä on ihan samalla tavalla statusta kuin em.miehillä. He eivät nuoria miehiä saa.Haloneneko alempitasoinen nainen?
On kyllä julmaa puhetta... - Top 5
fearfear kirjoitti:
Viimeinen kappale lienee ironisin teksti internetin historiassa?
Ainakin S24:n Top5 listalle meni.
- timantinkova atm
Huhhuh... kirjoitti:
Haloneneko alempitasoinen nainen?
On kyllä julmaa puhetta...Miehen silmissä seksuaalisen haluttavuuden kannalta, kyllä. Toki muilta saavutuksiltaan normipirkkoa selvästi korkeammalla.
- Tyttönen
Toinen säälittävä naisten kateudesta kertova asia on miehen ulkonäön arvostelu, joka on vain hyttysen ininää tuulessa. Naisia vituttaa uskomattoman kovasti se, että ruma ja vanha mies voi olla YTM, mutta vain nuori ja kaunis nainen voi olla YTN.Sinä olet niin hakuteillä kuin olla ja voi, mutta ymmärrettävää kun kokemusta ei ole meistä nuorista saati vanhemmista naisista. Ei meitä kiinnosta, poikkeuksia lukuun ottamatta, joita on 1/20 vanhat 40v. setämiehet. Ihan turha yrittää laittaa sanoja suuhuni, kyllä näkee miksi sinä et ketään ole saanut ja onneksi myös ne vanhemmat naiset karttavat sinua.
Sinä olet säälittävä juttuinesi ja mututietoinesi, joilla ei ole oikean elämän kanssa minkäänlaista tekemistä, ellei ole joku erikoistapaus niinku nämä harvat ikäiseni naiset jotka naivat vanhuksen rahasta. Ja kyllä me aina nauramme teille setämiehille, ei teidän tasonne riitä meille eikä edes niille 30v. naisille. Tiedän muutaman upean 30v. naisen, joilla riittää vientiä kyllä yllinkyllin parisuhdemarkkinoilla ihan niistä teidän kutsumistanne ytm-miehistä. - Naisasialooseri.
Tyttönen kirjoitti:
Sinä olet niin hakuteillä kuin olla ja voi, mutta ymmärrettävää kun kokemusta ei ole meistä nuorista saati vanhemmista naisista. Ei meitä kiinnosta, poikkeuksia lukuun ottamatta, joita on 1/20 vanhat 40v. setämiehet. Ihan turha yrittää laittaa sanoja suuhuni, kyllä näkee miksi sinä et ketään ole saanut ja onneksi myös ne vanhemmat naiset karttavat sinua.
Sinä olet säälittävä juttuinesi ja mututietoinesi, joilla ei ole oikean elämän kanssa minkäänlaista tekemistä, ellei ole joku erikoistapaus niinku nämä harvat ikäiseni naiset jotka naivat vanhuksen rahasta. Ja kyllä me aina nauramme teille setämiehille, ei teidän tasonne riitä meille eikä edes niille 30v. naisille. Tiedän muutaman upean 30v. naisen, joilla riittää vientiä kyllä yllinkyllin parisuhdemarkkinoilla ihan niistä teidän kutsumistanne ytm-miehistä.30 vuotias nainen on vanha kurppa, jollainen sinustakin nopeasti tulee ja sitten sinusta ei kiinnostu"setämiehet" eikä sen enempää parikymppiset finninaamatkaan.
30 vuotias mies on vielä pojankloppi, mies miehistyy ja komistuu vasta nelikymppisenä.
eikä se ole mikään ylemmän tason mies mies, opettele suomen kieltä ennen kuin alat inttämään totuutta vastaan. - Naisasialooseri.
Huhhuh... kirjoitti:
Haloneneko alempitasoinen nainen?
On kyllä julmaa puhetta...Halonen on todellakin alempitasoinen nainen, mitä tulee seksuaaliseen haluttavuuteen.
Sinunkin pitäisi sen verran olla palstaa seurannut, että tajuat tasojen viittaavan seksuaaliseen haluttavuuteen vastakkaisen sukupuolen silmissä eikä esim. yhteiskunnallisiin saavutuksiin, joita Halosella toki on mutta seksuaalisessa mielessä hän on pohjakuraa. Naisasialooseri. kirjoitti:
30 vuotias nainen on vanha kurppa, jollainen sinustakin nopeasti tulee ja sitten sinusta ei kiinnostu"setämiehet" eikä sen enempää parikymppiset finninaamatkaan.
30 vuotias mies on vielä pojankloppi, mies miehistyy ja komistuu vasta nelikymppisenä.
eikä se ole mikään ylemmän tason mies mies, opettele suomen kieltä ennen kuin alat inttämään totuutta vastaan.Vastahan sä joku viikko sitten olit sitä mieltä, että kolmekymppinen mies on jo keski-ikäinen äijä, jolla se nuoruusikä on mennyt ohitse jo aikoja sitten. Lisäksi olit myös sitä mieltä, että 35-vuotias mies on jo vanha äijä, eikä sitä siinä iässä mies enää mihinkään komistu, kun ne nuoruusvuodet ovat sun mielestäsi jo kaukana menneisyydessä.
- Nuorekas ja timmi 30
30 vuotias nainen on vanha kurppa, jollainen sinustakin nopeasti tulee ja sitten sinusta ei kiinnostu"setämiehet" eikä sen enempää parikymppiset finninaamatkaan.
eikä se ole mikään ylemmän tason mies mies, opettele suomen kieltä ennen kuin alat inttämään totuutta vastaan.Jaa a, itse olen 31v. nainen, hyvässä kunnossa, kroppani on timmi ja kimmoisa ja naamani kaunis ja kelpaan niin ikäisilleni miehille kuin nuorille sekä vanhemmille. Monet ovat halunneet seurustella kanssani, mutta minulla on jo yksi mies, en tarvitse muita. On mukavaa kun miesten päät kääntyvät vieläkin kun kävelen ohi, mutta ei ihmekään kun pukeudun naisellisesti ja tyylikkäästi. Nuoremmat naiset ovat minulle kateellisia. Että se siitä sinun kurppa-teoriasta luuseri.
- Naisasialooseri.
Nuorekas ja timmi 30 kirjoitti:
Jaa a, itse olen 31v. nainen, hyvässä kunnossa, kroppani on timmi ja kimmoisa ja naamani kaunis ja kelpaan niin ikäisilleni miehille kuin nuorille sekä vanhemmille. Monet ovat halunneet seurustella kanssani, mutta minulla on jo yksi mies, en tarvitse muita. On mukavaa kun miesten päät kääntyvät vieläkin kun kävelen ohi, mutta ei ihmekään kun pukeudun naisellisesti ja tyylikkäästi. Nuoremmat naiset ovat minulle kateellisia. Että se siitä sinun kurppa-teoriasta luuseri.
Näytähän kuva naamastasi ilman meikkiä. Veikkaampa, että et ole kaunis. Ja tuo, että nuoret naiset ovat sinulle kateellisia on vain omaa harhaasi.
- Nuorekas ja timmi 30
Näytähän kuva naamastasi ilman meikkiä. Veikkaampa, että et ole kaunis. Ja tuo, että nuoret naiset ovat sinulle kateellisia on vain omaa harhaasi.
Minulle on ihan sama mitä uskot, en käytä muuta kuin pikkuisen aurinkopuuteria poskille antamaan väriä, muuten ilman meikkiä sillä ripseni ovat luonnostaan tummat ja pitkät sekä kaarevat. Sipaus ripsiväriä joskus. Ja oi kyllä ne ovat minulle kateellisia, ei ole omaa harhaani :) on kiva huomata, että tällainen sinun mielestäsi vanha nainen on vielä suosiossa. Kaupungilla on kiva kulkea kun miesten päät kääntyvät, vaikka se hieman lapselliselta huomiolta tuntuukin joistakin.
- Että sellaista
Juu...tuttua on.
Eilen just näin erään "nuoren parin".
Nainen oli arviolta siinä ehkä 23 siis enintään ja todella söpö kun taas mies oli takuulla vähintään vähän alle 40 vuotias äijän köriläs.
Ei se varallisuus tai hauskuus välttämättä vaan miehen tietynlainen körilämäisyys tai maine tietyissä piireissä. Iso kulli tietysti tuntuu kivalta myös nuoressa pimpissä.- timantinkova atm
Mikä iso kulli? Ei se kasva vanhetessa, toisin kuin korvat ja nenä.
- Että sellaista
Mikä iso kulli? Ei se kasva vanhetessa, toisin kuin korvat ja nenä.
Tarkoitin että jos miehellä on iso niin hän kelpaa mieluusti nuorelle naiselle vaikka tällä olisi ikääkin.
Oli kyl sellainen beauty and the beast -pari että pyörittelin päätäni kotimatkalla.
- Täti
Villi arvaus, että nämä naiset eivät ainakaan ole yliopisto opiskelijoita?
Ovat perusnättejä vähän koulutettuja ja mahdollisesti sellaisia BB-tasoisia tyrkkyjä?
En voisi ymmärtää, että fiksun ja tulevaisuudessa hyvin omillaan tulevan naisen tarvitsisi ottaa noin vanhaa. Niin en ainakaan itse tehnyt aikanaan.- Miksi pitäisi
olla yliopisto-oåiskelijoita. Ei naisen koulutus kiinnosta miehiä pätkääkään. Ainoa kiinnostava asia naisessa on ulkonäkö.
- Täti
Miksi pitäisi kirjoitti:
olla yliopisto-oåiskelijoita. Ei naisen koulutus kiinnosta miehiä pätkääkään. Ainoa kiinnostava asia naisessa on ulkonäkö.
Tuo varmaan pitää useamman miehen kohdalla paikkansa.
Ihmetykseni osuukin naisten käytökseen. Ne on ne tietyt naiset, jotka toimivat tuolla tavalla. - Naisasialooseri.
Ovat nättejä, mutta eivät ole yliopisto-opiskelijoita ja miksi pitäisi ollakkaan? Ei miehiä kiinnosta naisen koulutus pätkääkään ja tuo kaverinikin on itsekin vain amiksen sähkö ja automaatiopuolen käynyt.
Yksi noista naisista työskentelee tarjoilijana mm. Levin hiihtokeskuksessa.
Vaikka tarina oli keksitty, niin kirjaimellisesti ottaen siinä ei olisi mitään ihmeellistä. Monellakin 35-vuotiaalla on 25-vuotiaita kavereita ja sukulaisia, jotka saattavat osallistua syntymäpäiväjuhliin. So what?
- Olet munaton
Voin jo nähdä sinut seurustelemassa tuollaisen 25-vuotiaan kanssa jolla sitten on vain sattumalta 35-vuotiaita äijiä "kavereina".
He ovat vain sellaisia "baarituttuja" joiden kanssa on "kiva viettää iltaa" kun ovat "niin hauskoja"
Ja sinä kilttinä poikana uskot vaikka tuollaisen miehen kaulan ympärillä olisi ton neidon pikkuhousut. - Naisasialooseri.
Nuo "kaverit" ovat mm. olleet hänen kanssaan saunomassa ja kahden keskeisillä jatkoilla. Luuletko, että siellä on korttia pelattu kuten miespuolisten kavereiden kanssa?
Ja tarina ei ole keksitty vaan ihan totta elävästä elämästä. Tuo mies on myös alkanut hieman harmaantumaan mikä lisää hänen charmiaan. Naisasialooseri. kirjoitti:
Nuo "kaverit" ovat mm. olleet hänen kanssaan saunomassa ja kahden keskeisillä jatkoilla. Luuletko, että siellä on korttia pelattu kuten miespuolisten kavereiden kanssa?
Ja tarina ei ole keksitty vaan ihan totta elävästä elämästä. Tuo mies on myös alkanut hieman harmaantumaan mikä lisää hänen charmiaan.Eikös se miehen harmaantuminen ole vain merkki siitä vanhenemisesta ja siitä, että mies alkaa jo olla keski-ikäinen vanha äijä, jolla ne parhaat nuoruusvuodet ovat olleet ohi jo aikapäiviä sitten??
- Olet munaton
Ja tarina ei ole keksitty vaan ihan totta elävästä elämästä. Tuo mies on myös alkanut hieman harmaantumaan mikä lisää hänen charmiaan.Varmaan ton outsiderin mielestä ne pelaa siellä unoa eivätkä räsypokkaa.
- mielinkielin mies
Mitä ihailtavaa siinä on, että joku vanhempi mies viettää aikaansa nuorten naisten kanssa? En ymmärrä. Asiahan on vaan siitä kiinni, että miten paljon jaksaa tai viitsii jututtaa tai tehdä itseään tykö niille naisille. Kyllä maailmassa naisia riittää, joille yhden yön seksi kelpaa syystä tai toisesta. Sekö jotenkin osoittaisi, että nuorille naisille kelpaa vanhempi mies. Joillekin kelpaa ja joillekin ei. Ja pinnalliseen vain seksiin perustuvaan suhteeseen joillekin kelpaa sellainen mies, joka vain tekee lähestymisen helpoksi olemalla itse aktiivinen, ei sillä iällä varmasti niin ole merkitystä. Jos vielä tarjoilee juomia, niin totta kai sitä seksiä ja seuralaisia voi ostaakin. Aina siihenkin halukkaita naisia ja myös miehiä löytyy. Ei kai siinä mitään sen ihmeempä ole.
Minusta on arvostettavampaa, että sekä mies että nainen pystyvät parisuhteeseen, jossa kunnioitetaan toista ja annetaan toisen olla sellainen kun hän persoonaltaan on. Ja siinä ei raha merkitse ainakaan ihan kaikkea. En tuomitse yhden yön juttuja, harrastakoon niitä kuka haluaa, mutta ainakin minulle parisuhde on tärkeämpi. - ihmettelevä m
Onhan sellaisia pariskuntia, joissa mies on kymmenen vuotta tai ylikin naista vanhempi vaikka kuinka paljon. Itse en joudu kovin kaukaa hakemaan esimerkkitapausta, nimittäin omat vanhempani ovat tuollainen pariskunta.
Siinä siis ei ole mitään erikoista eikä kovin poikkeavaa, että nuori nainen kiinnostuu itseään selvästi vanhemmasta miehestä. Siksi ihmetyttää joidenkin parikymppisten naisten kiivas tarve korostaa, että vanhemmilla miehillä ei muka olisi vientiä tuon ikäisten naisten keskuudessa. Ei kaikkia nuoria naisia tietenkään kiinnosta, mutta kukin puhukoon vain omasta puolestaan.- Naisasialooseri.
Nuoret naiset ovat kateellisia vanhempiin miehiin kohdistuvasta kiinnostuksesta.
- Tyttö vain
Nuoret naiset ovat kateellisia vanhempiin miehiin kohdistuvasta kiinnostuksesta.
Niin vanhempiesi ikäluokalla oli tapana naida jopa 15-vuotta nuorempi kun heillä ei ollut paljon valinnan varaa. Nykyään on. Kyllä itse voisin ottaa n.8 vanhemman miehen, mutta 10v. on jo liikaa ja kyllä niitä sen ikäisiä ympärilläni pörrää ihän kyllästymiseen saakka. Mieluummin joku 5v. vanhempi kuin setämies 45v.
- Tyttö vain
Tyttö vain kirjoitti:
Niin vanhempiesi ikäluokalla oli tapana naida jopa 15-vuotta nuorempi kun heillä ei ollut paljon valinnan varaa. Nykyään on. Kyllä itse voisin ottaa n.8 vanhemman miehen, mutta 10v. on jo liikaa ja kyllä niitä sen ikäisiä ympärilläni pörrää ihän kyllästymiseen saakka. Mieluummin joku 5v. vanhempi kuin setämies 45v.
Ai niin, minä tiedän myös pariskuntie joissa mies on se 10v. nuorempi, ihan normaaliahan sekin on. Eräs pariskunta on 43v. nainen ja 32v. mies ja ovat naimisissa kahden lapsen vanhemmat. Niinkin päin asiat ja suhteet toimivat. Tämä miues oli vielä hyvinb suosittu naisten keskuudessa, mutta valitsi tämän vanhemman naisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1982283
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391557Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1331213Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol281994Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962- 55896
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20892Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis268856Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763