Vapaa kuvaus

Aloituksia

241

Kommenttia

2030

1. Et+kai+tulkitse+myös+puolueettomuuden+kannalla+olijoita+jollakin+tavalla+mustavalkoisesti+"Venäjän+kannattajiksi"+?Puolueettomuuden+kannalla+olijat+eivät+tietenkään+ole+automaattisesti+Venäjän+"kannattajia".Sellainen+on+omassa+päässä+keksitty+asia.Omasta+puolestani+näen+asian+"ylhäältäpäin".+En+ole+nähnyt+Venäjän+lähestyvän+kohti+länttä+mutta+olen+nähnyt+NATO:n+lähestyvän+kohti+Venäjää.Ja+tämä+on+objektiivinen+perspektiivi.Venäjä+ei+ole+supervalta.+SIllä+on+kahdessa+(ulko-)maassa+sotilastukikohdat+vs.+USA:n+n.+sadassa+maassa+oleviin+tukikohtiin+-+jotkin+tahot+puhuvat+jopa+yli+150+eri+maasta.Joten,+Venäjä+on+se+kaikkein+aggressiivisin+maa+taas?Mutta+en+minä+Venäjän+"ulkopolitiikkaa"+puolustele.+Mutta+ymmärrän,+että+maa+ja+ihmisetkokevat+tulleensa+petetyiksi,+koska+vihamielinen+sotilasliitto+jatkaa+jatkuvasti+lähenemistäänrajoille.+Ja+kun+vieläpä+strategiset+sopimukset+revitään+riekaleiksi,+niin+mitä+mieltä+itse+olisit,jos+olisit+venäläinen+-+riittääkö+empatiasi+ajattelemaan+asiaa+toiselta+kannalta?
  2. Hiivatti,+taisi+oma+alotukseni+tästä+suunnitteluvirheiden+kukkasesta+kadota+palstalta+jostakin+syystä,+mutta+hyvä+että+aiheesta+syntyi+keskustelua.F-35+on,+kuten+aiemmin+kirjoitin,+täysin+epäonnistunut+kone.+Siitä+ei+ole+maajoukkojen+tukeen,sillä+kone+ei+voi+olla+ilmassa+tankkaamatta,+kuin+noin+tunnin+vs.+monet+muut+hankintalistalla+olevat+koneet,+jotka+voivat+olla+useita+tunteja+ilmassa+tankkaamatta.Toiseksi,+siitä+ei+ole+rynnäkkökoneeksikaan,+onneton+tekele+kantaa+kokonaista+kaksi+pommiatai+vaihtoehtoisesti+muutaman+ilmasta-maahan+-ohjuksen.+Ja+lentää+sitten+aseettomana+häntä+koipien+välissä+pois!Sillä+siitä+ei+ole+väistelemään+maasta+tai+ilmasta+ammuttuja+ohjuksia,+kone+on+täysi+susi+liikkeissään,+koska+siipien+pinta-alaa+on+pyritty+pienentämään+"häive-ominaisuuksien"+parantamiseksi,+mistä+onkin+seuraavaksi+sanottavaa.Koko+häive-teknologia+on+itseasiassa+tekno-lukutaidottomille+suunnattua+uskontoa.Tiedän+sen+verran+fysiikasta,+ettei+ole+olemassa+sellaista+kappaletta,+joka+ei+heijastaisitakaisin+tutkan+aaltoja,+ellei+sitten+ole+musta-aukko!+Mutta+palstan+"asiantuntijat"+kunuhoavat+tietävänsä,+niin+katsotaanpas+ihan+huvin+vuoksi+asia+tarkemmin,+ennen+kuinpistän+nämä+häive-miehet+vaihtamaan+taas+nimimerkkiään!Koneesta+ei+ole+myöskään+ilmasta-ilmaan+taisteluun,+ns.+dogfightiin.+Se+ei+yksinkertaisestipysty+sellaisiin+käännöksiin,+mihin+esim.+suurempi-siipiset+venäläiset+hävittäjät+pystyvät.Ja+ei+minua+pidä+uskoa,+tässä+se+kanadalais-dokumentti:https://www.youtube.com/watch?v=RwA4RaaJSeI&t=1831s
  3. Missä+kohtaa+väärin?
  4. Otahan+kuule+selvää.En+ole+mikään+automaattinen+trivia+vastaaja+-+Siri.Se+onkin+tässä+nykyisessä+propaganda-tiedottamisessa+sairainta,+että+faktoja+katsomattamilloin+minkäkin+kansan+kapina+on+hyväksyttävää+tai+sitten+Venäjän+vika,+eihän+muitamahdollisuuksia+olekaan!Tämä+on+nykypäivän+antisemitismia.+Israel+jatkaa+Länsirannan+"spontaania+asuttamista"ja+tukee+itse+sitä+samalla+kun+oma+hallitus+"tuomitsee"+sen.+Jos+tämä+ei+olekaksinaismoralismia,+niin+mikä+on?Yksi+terroristivaltio!+Mutta+me+kun+täällä+kotosuomessa+saamme+median+kautta+uutisemmeHuffington+Postilta,+CNN:lta+yms.+roskamedialta+lisäsuodatettuina+Alman+taholta,+emmenäe+tarkemmin,+koska+jatkuva+toisto,+kritiikin+puute,+jatkuva+paskan+jauhaminen+joistakinKardashianeista+ja+Räikkösistä+-kimeistä-,+seksistä,+pieruista,+jouto-julkkiksista,joilla+ei+ole+mitään+tekemistä+minkään+kanssa,+tekee+tehtävänsä,+niin+ei+ole+ihmemillaisessa+Oz'n+ihmemaassa+ihmiset+mielikuvissaan+elävät.Pian+IL:n+pääjuttu+lienee:+"Ime+kyrpää,+se+tekee+hyvää".Takaisin+terroristeihin:Ensin+tuhotaan+Irak,+vailla+mitään+oikeutusta+-+miljoona+kuollutta+siviiliäköovat+nyt+väärässä?+Sitten+Libya.+Miljoona+jihadistiako+ovat+nyt+väärässä?Ei,+se+on+taas+Venäjä!Ja+kun+sitten+hiljaa+tajuttiin+mitä+tehtiin+ja+kun+ymmärrettiin,+miten+islamistinenääriajattelu+syntyy+ja+leviää,+oli+myöhäistä+olla+takertumatta+itseaiheutettuunsaastaan+läheisemmin.+Oli+pakko+alkaa+sotkea+omaa+läjää+lisää,+kuin+siat.Ei+ihme,+ettei+tuo+eläin+sovi+ruokapöytään+Lähi-idässä.Ja+syy+oli+Venäjän.Ja+kun+Israel,+USA,+Britit+ja+muut+ns.+"hiljaisesti+hyväksytyt"+terroristi-tahottappavat,+valloittavat,+kiduttavat,+tukevat+muita+terroristeja,+syrjäyttäväthallituksia,+toimittavat+aseita+kaikille+osapuolille+ja+eivät+lähde+kulumallakaanvalloittamiltaan+alueilta+-+ikinä;niin+syy+on+Venäjän.Kun+NATO+laajenee+aggressiivisesti+kohti+Venäjän+rajaa,+niin+syy+tähän+Venäjänjatkuvaan+automaattiseen+lähenemiseen+kohti+näitä+NATO-maitaon+Venäjän.Ja+kun+minäkin+näin+ilmaisen+puhe-+ja+mielipidevapauteni,+on+ilmeisesti+syy+taassiellä+itsessään+ja+minä+Kremlin+trolli.Oikeasti,+mikäli+joku/jokin+taho+minua+sellaisesta+syyttäisi+julkisesti,+niin+saisi+hyvinnopeasti+kutsun+pöytään,+jossa+ei+ole+leipää+tarjolla.Ja+herra+"koskasattui",+ime+kyrpää!
  5. No+nyt+ei+taas+mennyt+oikein.Vaikkakin+Guantanamo+on+laillisesti+USA:n,+niin+heidän+tiedetään+kiduttavan+siellävankeja,+joilla+ei+ole+oikeutta+tavata+asianajajaa,+syyttäjää,+eikä+tuomaria.Siinä+rikotaan+heti+neljää+kansainvälistä+lakia,Ja+otetaanpas+alusta+se+laiton+kaappaus.+Mistä+lähtien+fasistien+vallankaapaus+(Ukrainassa)on+ollut+laillista?Aloitetaanko+näillä?