Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tractor
profiilit
tractor
tractor
Vapaa kuvaus
Aloituksia
241
Kommenttia
2030
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et+kai+tulkitse+myös+puolueettomuuden+kannalla+olijoita+jollakin+tavalla+mustavalkoisesti+"Venäjän+kannattajiksi"+?
Puolueettomuuden+kannalla+olijat+eivät+tietenkään+ole+automaattisesti+Venäjän+"kannattajia".
Sellainen+on+omassa+päässä+keksitty+asia.
Omasta+puolestani+näen+asian+"ylhäältäpäin".+En+ole+nähnyt+Venäjän+lähestyvän+kohti+länttä+mutta+olen+nähnyt+NATO:n+lähestyvän+kohti+Venäjää.
Ja+tämä+on+objektiivinen+perspektiivi.
Venäjä+ei+ole+supervalta.+SIllä+on+kahdessa+(ulko-)maassa+sotilastukikohdat+vs.+USA:n+n.+sadassa+maassa+oleviin+tukikohtiin+-+jotkin+tahot+puhuvat+jopa+yli+150+eri+maasta.
Joten,+Venäjä+on+se+kaikkein+aggressiivisin+maa+taas?
Mutta+en+minä+Venäjän+"ulkopolitiikkaa"+puolustele.+Mutta+ymmärrän,+että+maa+ja+ihmiset
kokevat+tulleensa+petetyiksi,+koska+vihamielinen+sotilasliitto+jatkaa+jatkuvasti+lähenemistään
rajoille.+Ja+kun+vieläpä+strategiset+sopimukset+revitään+riekaleiksi,+niin+mitä+mieltä+itse+olisit,
jos+olisit+venäläinen+-+riittääkö+empatiasi+ajattelemaan+asiaa+toiselta+kannalta?
01.07.2018 08:13
Näin+sanoo+siis+rekisteröimätön+nimimerkki.
Sinulla+ja+edustamallasi+random-nimimerkillä+ei+ole+yhtään+mitään
kompetenssia+viime-peleissä.
Ja+kerro+minulle+se+sama,+kuin+kerroit+hänelle+-+"älä+lässytä,+ryssä".
Katsos+kun+fiksut+eivät+jaksa+vastata+sinun+kaltaisillesi+idiooteille.
Mutta+minä+en+ole+niin+fiksu!
01.07.2018 07:17
Antaapas+tulla+taas+niitä+F-35+puolusteluja.
Täällä+on+muitakin,+kuin+minä,+jotka+ampuvat+tuon+roskan+alas,+ennen,+kuin+on+edes+räpeltänyt+itsensä+ilmaan.
Odotellaan....+:)
01.07.2018 06:33
Hiivatti,+taisi+oma+alotukseni+tästä+suunnitteluvirheiden+kukkasesta+kadota+palstalta+jostakin+syystä,+mutta+hyvä+että+aiheesta+syntyi+keskustelua.
F-35+on,+kuten+aiemmin+kirjoitin,+täysin+epäonnistunut+kone.+Siitä+ei+ole+maajoukkojen+tukeen,
sillä+kone+ei+voi+olla+ilmassa+tankkaamatta,+kuin+noin+tunnin+vs.+monet+muut+hankintalistalla+olevat+koneet,+jotka+voivat+olla+useita+tunteja+ilmassa+tankkaamatta.
Toiseksi,+siitä+ei+ole+rynnäkkökoneeksikaan,+onneton+tekele+kantaa+kokonaista+kaksi+pommia
tai+vaihtoehtoisesti+muutaman+ilmasta-maahan+-ohjuksen.+Ja+lentää+sitten+aseettomana+häntä+koipien+välissä+pois!
Sillä+siitä+ei+ole+väistelemään+maasta+tai+ilmasta+ammuttuja+ohjuksia,+kone+on+täysi+susi+liikkeissään,+koska+siipien+pinta-alaa+on+pyritty+pienentämään+"häive-ominaisuuksien"+parantamiseksi,+mistä+onkin+seuraavaksi+sanottavaa.
Koko+häive-teknologia+on+itseasiassa+tekno-lukutaidottomille+suunnattua+uskontoa.
Tiedän+sen+verran+fysiikasta,+ettei+ole+olemassa+sellaista+kappaletta,+joka+ei+heijastaisi
takaisin+tutkan+aaltoja,+ellei+sitten+ole+musta-aukko!+Mutta+palstan+"asiantuntijat"+kun
uhoavat+tietävänsä,+niin+katsotaanpas+ihan+huvin+vuoksi+asia+tarkemmin,+ennen+kuin
pistän+nämä+häive-miehet+vaihtamaan+taas+nimimerkkiään!
Koneesta+ei+ole+myöskään+ilmasta-ilmaan+taisteluun,+ns.+dogfightiin.+Se+ei+yksinkertaisesti
pysty+sellaisiin+käännöksiin,+mihin+esim.+suurempi-siipiset+venäläiset+hävittäjät+pystyvät.
Ja+ei+minua+pidä+uskoa,+tässä+se+kanadalais-dokumentti:
https://www.youtube.com/watch?v=RwA4RaaJSeI&t=1831s
01.07.2018 06:11
Täsmälleen,+fgiyt!
"Liiketappiot+ovat+sosialisoitu+yhteiskunnallisiksi+ja+voitot+yksityisiksi"
Asia+menee+NATO:n+ulkopuolelle+mutta+ainahan+nämä+ketjut+rönsyilevät.
Tuo+onkin+kapitalismin+yksi+itsepetos:+Sosialisointia+voidaan+toki+toteuttaa+1%:n+mukaan
kunhan+se+vain+pelastaa+tavallisen+kansan+rahat+tuhlanneet+pankkiirit+oikeudenkäynneiltä,+kaaokselta+ja+OMAN+hyödyn+menetykseltä.
+Liiketappiot+sosialisoidaan+yhteiskunnallisiksi+ja+voitot+yksityisistetään+-+ja+silti+valitsemme+samoja+oman+hyödyn+tavoittelijoita+edustamaan+itseämme+ja+luulemme,+että+tämä+on+kapitalismia.
Mitä+siitäkin+seuraisi+jos+"liian+suuri+pankki"+kaatuisi+taas?+Lisää+tukea+veronmaksajilta!
Me+elämme+sosialismissa,+joka+koskettaa+rikkainta+1%,+muut+saavat+elää+kapitalismissa+:)
Tässä+muuten+vinkki,+miten+pelastetaan+liian+suuren+pankin+kaatumisen+aiheuttama
yksityisten+asiakkaiden+tuho:+Rahat+pois+ko.+kaatuneen+pankin+johdolta,+sillä+sehän
viimekädessä+tulisi+olla+kapitalistisessa+yhteiskunnassa+vastuullinen,+eikä+valtio+ja+kansa!
27.06.2018 03:42
No+joo,+se+on+sama,+kuin+veden+ionisaatio-lämpötila,+siis+se+lämpötila,+jolloinka+vesi+hajoaa+pienemmiksi+osiksi.+Löydät+tämän+lämpötilan+googlesta
27.06.2018 00:28
...anteeksi.+Tarkoitin+näitä+20%.+En+suinkaan+muita
16.06.2018 07:05
Se+asia,+mikä+useilla+taitaa+jäädä+huomioimatta,+on+se,+että+tässä+70+vuotta+kestäneessä
tulitauossa,+ei+ole+millään+maalla+mitään+hävittävää.
Oliko+tämä+Trumpin+veto+huono+vain+siksi,+että+hän+on+Trump+ja+jollakin+tavalla+kai+USA
"menetti"+jotakin?
Milläköhän+tavalla+10-kertainen+umpisolmu+pitäisi+avata+sitten.+Trump+teki+sen+solmun
avaamisen+mahdolliseksi+-+kuka+kuvittelee,+että+se+aukeaisi+kuukaudessa+tai+edes+vuodessa?
P-Korea+ei+ole+sellainen+valtio,+jota+muutetaan+ihan+tuosta+vain,+niin+kuin+taas+nämä+"ulkopoliittiset+asiantuntijat",+"poliittiset+neuvonantajat",+kenraalit+tai+mitkä+tahansa+tahot,
joidenka+mielestä+Singaporen+kokous+ei+ollut+jostakin+syystä+hyvä+asia,+saattavat+luulla.
Ja+vielä+vähemmän+kotimainen+lehdistö+-+siis+valtalehdistö.
USA+ei+menettänyt+mitään,+ei+myöskään+P-+tai+E-korea,+eikä+muukaan+maailma.
Tietysti+jos+on+niin+sotahullua+väkeä,+että+pienikin+rauhan+ele+tuottaa+voimakasta+vastareaktiota,
niin+se+on+sitten+asia+erikseen+-+ja+siihen+pitää+hakea+hoitoa!
Ottakaahan+iisisti,+näin+Juhannuksen+lähestyessä+edes
16.06.2018 05:21
Hei+"politiikan+tutkijat"+ja+"ulkopoliittiset+asiantuntijat",+täällä+on+ilmiselvä+Kremlin+trolli!
Mikä+nyt+tuli+kun+löysitte+ihka-elävän+todisteen?+Olen+täällä+ja+täältä+minut+löytää.+Miksi+siis+heitellä+ilmoille+mitäänsanomattomia:+"siellä+ne+trollaavat",+"kun+tietäisi+missä",+"ne+ovat+niin+taitavia,+että+osaavat+olla+piilossa".+Hei+runkkari,+minä+en+ole+piilossa,+joten+tervetuloa+kylään!
Miksi+kirjoitatte+joistakin+"ovelista+propagandisteista"+kun+tässä+on+teillä+supi-suomalainen+mies,
jota+voitte+tutkia+paljon+helpommin,+kuin+päästänne+keksimiä+"Kremlin+trolleja"+-+mutta+ei!
Kun+sairaus+on+edennyt+jo+tuolle+asteelle,+niin+ei+auta+vaikka+kävelisin+Alman+ja+Sanoman+päämajoihin+ja+tunnustaisin+henkilötodistuksen+kanssa.
No,+tuollaiset+persesanomat+eivät+osaa+muuta,+kuin+Kardashianeita+ja+Räikkösiä,+joten+olisi
typerää+odottaa+muuta.
Mutta+minä+odotan!
16.06.2018 04:47
Joohei,+hihhih!+Huomasinkin+jo+hihhih!
16.06.2018 03:52
Missä+kohtaa+väärin?
16.06.2018 03:47
Tuosta+asiaan+kuuluvaa+uutisointia:
https://www.youtube.com/watch?v=FOI6Mtwj-4Y
12.06.2018 09:55
Kun+tuli+tass+tuo+Krim'n+tapaus+puheeksi,+niin+miksi+ei+välillä+puhuttaisi
vakkapa+Kosovosta?+Se+ei+ole+turhan+kulunut+aihe+tälläkään+palstalla.
12.06.2018 08:26
Otahan+kuule+selvää.
En+ole+mikään+automaattinen+trivia+vastaaja+-+Siri.
Se+onkin+tässä+nykyisessä+propaganda-tiedottamisessa+sairainta,+että+faktoja+katsomatta
milloin+minkäkin+kansan+kapina+on+hyväksyttävää+tai+sitten+Venäjän+vika,+eihän+muita
mahdollisuuksia+olekaan!
Tämä+on+nykypäivän+antisemitismia.+Israel+jatkaa+Länsirannan+"spontaania+asuttamista"
ja+tukee+itse+sitä+samalla+kun+oma+hallitus+"tuomitsee"+sen.+Jos+tämä+ei+ole
kaksinaismoralismia,+niin+mikä+on?
Yksi+terroristivaltio!+Mutta+me+kun+täällä+kotosuomessa+saamme+median+kautta+uutisemme
Huffington+Postilta,+CNN:lta+yms.+roskamedialta+lisäsuodatettuina+Alman+taholta,+emme
näe+tarkemmin,+koska+jatkuva+toisto,+kritiikin+puute,+jatkuva+paskan+jauhaminen+joistakin
Kardashianeista+ja+Räikkösistä+-kimeistä-,+seksistä,+pieruista,+jouto-julkkiksista,
joilla+ei+ole+mitään+tekemistä+minkään+kanssa,+tekee+tehtävänsä,+niin+ei+ole+ihme
millaisessa+Oz'n+ihmemaassa+ihmiset+mielikuvissaan+elävät.
Pian+IL:n+pääjuttu+lienee:+"Ime+kyrpää,+se+tekee+hyvää".
Takaisin+terroristeihin:
Ensin+tuhotaan+Irak,+vailla+mitään+oikeutusta+-+miljoona+kuollutta+siviiliäkö
ovat+nyt+väärässä?+Sitten+Libya.+Miljoona+jihadistiako+ovat+nyt+väärässä?
Ei,+se+on+taas+Venäjä!
Ja+kun+sitten+hiljaa+tajuttiin+mitä+tehtiin+ja+kun+ymmärrettiin,+miten+islamistinen
ääriajattelu+syntyy+ja+leviää,+oli+myöhäistä+olla+takertumatta+itseaiheutettuun
saastaan+läheisemmin.+Oli+pakko+alkaa+sotkea+omaa+läjää+lisää,+kuin+siat.
Ei+ihme,+ettei+tuo+eläin+sovi+ruokapöytään+Lähi-idässä.
Ja+syy+oli+Venäjän.
Ja+kun+Israel,+USA,+Britit+ja+muut+ns.+"hiljaisesti+hyväksytyt"+terroristi-tahot
tappavat,+valloittavat,+kiduttavat,+tukevat+muita+terroristeja,+syrjäyttävät
hallituksia,+toimittavat+aseita+kaikille+osapuolille+ja+eivät+lähde+kulumallakaan
valloittamiltaan+alueilta+-+ikinä;
niin+syy+on+Venäjän.
Kun+NATO+laajenee+aggressiivisesti+kohti+Venäjän+rajaa,+niin+syy+tähän+Venäjän
jatkuvaan+automaattiseen+lähenemiseen+kohti+näitä+NATO-maita
on+Venäjän.
Ja+kun+minäkin+näin+ilmaisen+puhe-+ja+mielipidevapauteni,+on+ilmeisesti+syy+taas
siellä+itsessään+ja+minä+Kremlin+trolli.
Oikeasti,+mikäli+joku/jokin+taho+minua+sellaisesta+syyttäisi+julkisesti,+niin+saisi+hyvin
nopeasti+kutsun+pöytään,+jossa+ei+ole+leipää+tarjolla.
Ja+herra+"koskasattui",+ime+kyrpää!
12.06.2018 07:51
No+nyt+ei+taas+mennyt+oikein.
Vaikkakin+Guantanamo+on+laillisesti+USA:n,+niin+heidän+tiedetään+kiduttavan+siellä
vankeja,+joilla+ei+ole+oikeutta+tavata+asianajajaa,+syyttäjää,+eikä+tuomaria.
Siinä+rikotaan+heti+neljää+kansainvälistä+lakia,
Ja+otetaanpas+alusta+se+laiton+kaappaus.+Mistä+lähtien+fasistien+vallankaapaus+(Ukrainassa)
on+ollut+laillista?
Aloitetaanko+näillä?
06.06.2018 12:31
Käytän+yhä+lähinnä+tunnesyistä+aina+luotettavaa+HP+15C+laskintani.
06.06.2018 11:07
No+siellä+on+käynyt+jo+12+ihmistä,+ei+pelkästään+se+ensimmäinen+reissu.
En+väittele+asiasta,+kerron+vain+faktat.
06.06.2018 09:53
Toki.
Narsisti+ei+kärsi+toiselle+ihmiselle+tuottamalleen+vahingolle+sen+enempää,+kuin+psykopaattikaan.+Noilla+diagnooseilla+on+paljon+yhtä,+joskaan+ne+eivät+ole+samat.
Sadisti+taas,...+en+ole+asiantuntija+mutta+sadistilla+on+pakko+olla+samoja+oireita,
eli+empatian+puutetta,+kuin+psykopaatillakin.+Ja+jälleen,+diagnoosit+eivät+ole+samoja,
joskin+on+päällekäisyyksiä
06.06.2018 09:36
Minä+pelkään+lähimmäisteni+poismenoa,+oma+laiffini+lähtee+kun+lähtee,+sitä+en+pelkää
muutoin,+kuin+toivon+että+se+on+kivuton.
Mutta+lähimmäiset+ja+ystävät.+Heitäkin+kun+on+poistunut,+niin+täytyy+sanoa,+että+suru
on+joskus+se+kovin+kipu
06.06.2018 09:10
No+ei+tarvitse+antaa.+Netistä+löytää+kuvahaulla+(jos+maha+kestää)+JFK:n+kuvan+ruumiinavauspöydällä.
06.06.2018 05:12
34 / 102