Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

71

  1. Sukkahousuilla+tai+ilman,+molemmat+kelpaavat+ja+erittäin+mielelläni+nuolen.
  2. No+voisi+myös+kysyä+että+missä+kivat+ja+vapaat+naiset+luuraa?+Tätä+asiaa+on+käsitelty+monessa+paikkaa+ja+monta+kertaa.+Mutta+se+nyt+vain+on+ettei+kysyntä+ja+tarjonta+kohtaa..Itse+olen+pikkasen+päälle+40v+mies,+raitis,+savuton,+ateisti+(eli+en+ole+uskonnollisen+syyn+takia+raitis)+omaan+tasaisen+ja+rauhallisen+luonteen+mutta+kuitenkaan+en+ole+mikään+lapanen.+Pitkä,+191cm+ja+harteikas,+ei+kaljamahaa+mutta+ei+myöskään+mikään+kukkakeppi.+Koskaan+en+ole+tupakoinut,+ollut+kännissä+enkä+näinollen+myöskään+potenut+krapulaa.++Ei+ole+lapsia+eikä+näin+ollen+exiä+mukana+pyörimässä.+Baarissa+olen+käynyt+kuskin+ominaisuudessa+viimeksi+joskus+20+vuotta+sitten.+Lähden+mieluummin+luontoon+kuin+baariin.+Olen+ollut+treffipalstoilla+jotain+15v+mutta+viimeiset+5+v+aika+passiivinen.+Syy:+Olen+huomannut+että+noilla+ominaisuuksilla+varustettu+mies+ei+kiinnosta+naisia.+Minulle+on+useasti+naiset+ilmoittaneet+ettei+saa+mainostaa+raittiutta+koska+se+nostaa+naisilla+karvat+pystyyn+ja+tulee+täydellinen+turn+off.+Jos+mies+on+raitis,+se+tietää+kuulema+ongelmia.+Tälläinen+mies+on+kuulema+AINA+entinen+alkoholisti+tai+sitten+joku+uskonnollinen+hörhö,+tai+jos+mies+muuta+väittää+niin+hän+valehtelee.+Eli+tuossa+yllä+oleva+teksti+on+naisten+mielestä+puhdasta+valehtelua+vaikkei+nainen+ole+edes+tavannut+miestä.+On+minulle+eräs+nainenkin+yrittänyt+opettaa+juomista+kun+raitis+mies+ei+kelvannut.+No+jos+kuitenkin+tuosta+on+päästy+yli,+niin+tulee+pari+seuraavaa+ongelmaa:+1.+En+ole+akateemisesti+koulutettu.+Tämä+asia+on+kuulema+erittäin+tärkeä+naisille.+Vain+akateeminen+mies+kykenee+keskustelemaan+asiallisesti+ja+sivistyneesti+ja+mikä+tärkeintä,+pystyy+elättämään+perheensä.+Ei+tarvitse+paljoa+lukea+naisten+ilmoituksia,+kun+huomaa+monessa+saman+tekstin:+Toivon+sinun+käyneen+muitakin+kouluja+kuin+elämän+koulun.2.+En+käy+säännöllisesti+salilla.+Kuulema+miehen+pitää+käydä+säännöllisesti+salilla+ja+näin+hän+näyttää+pitävän+itsestään+huolta.+Normaali+ulkoilu+ei+kuulema+riitä.3.+Olen+allerginen+eläimille.+Jos+nyt+kävisi+niin,+että+pääsisin+jatkoon+kaikesta+tuosta+mitä+ylempänä+kirjoitin,+kariutuu+kaikki+tähän+viimeiseen.+Ymmärrän+todella+hyvin,+että+yksinäisillä+ihmisillä+on+lemmikkejä.+Ne+tuovat+seuraa,+odottavat+kotona+häntä+heiluen,+antavat+pyyteetöntä+rakkautta+ja+jos+on+koira+kyseessä,+niin+ulkoilu+tulee+siinä+samassa+paketissa.+En+ikimaailmassa+halua+ajautua+sellaiseen+tilanteeseen+että+nainen+joutuu+valitsemaan+miehen+ja+lemmikin+väliltä.+Olen+muutaman+naisen+kanssa+kirjoitellut+asiasta+ja+heille+on+lamppu+syttynyt+kun+asiaa+on+hieman+syvällisemmin+pohdittu.+Jokainen+nainen+on+tähän+mennessä+tajunnut+sen,+ettei+he+pysty+luopumaan+lemmikistä+miehen+takia.+Ja+sen+minä+ymmärrän+todella+hyvin.+En+pystyisi+antamaan+itselleni+ikinä+anteeksi+sitä,+että+jos+nainen+valitsisi+minut+lemmikin+sijaan+ja+lopulta+meidän+tarina+ei+sitten+johtaisikaan+mihinkään,+Jos+lemmikki+on+ollut+vaikka+10v+niin+siihen+on+tullut+niin+syvä+side,+ettei+sitä+kannata+alkaa+rikkomaan.Vuosien+kokemusten+perusteella+olen+tullut+siihen+tulokseen+ettei+naisille+kelpaa+yllämainittu+mies.+En+ole+oikein+päässyt+selville+mitä+he+hakevat+mutta+se+on+tullut+selväksi+ettei+kiltti,+tasainen+ja+rauhallinen+mies+sitä+ainakaan+ole..+En+ole+vaipunut+epätoivoon,+mutta+olen+antanut+koko+asian+olla.+Tulen+hyvin+toimeen+itsekseni+mutta+olisihan+se+vanhana+kiva+kävellä+käsi+kädessä+ja+miettiä+nuoruutta...