Mihin nainen tarvitsee miestä?

Niin mihin? Vai tarvitseeko ylipäätään?

Miksi elämässä pitää/-isi olla mies?

Mitä lisäarvoa miehestä on (jos ette saa inistä vastaukseksi sitä ainaista rahaa)?

Epäilen, että kysymyksessä on vain illuusio kultaisesta kaupungista.

96

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinuna.olisin.huolissani

      Ootsä humalassa jo nyt?

    • Nainen ei tarvitse miestä, mutta mies tarvitsee naisen kotiorjaksi.

      • lipilipilipi

        Valkoritari lipittää.... lipilipilipi :D


      • lipilipilipi kirjoitti:

        Valkoritari lipittää.... lipilipilipi :D

        V.ttu sinä olet tyhmä.


      • lipilipilipi
        3.14 kirjoitti:

        V.ttu sinä olet tyhmä.

        Osui ja upposi !! lililililipi :D


      • lipilipilipi kirjoitti:

        Osui ja upposi !! lililililipi :D

        Liuotinaineet pitäisi kieltää teiltä hipeiltä.


      • läpätiläpätilässynlää

        Öitä sulle, 3.14.


    • Mannallesariinia

      Miksi tyttöjen pikkupöksyt on sateenkaaren väriset, kun ei haluaisi nähdä pastellinsävyjä siellä, missä ei tahdo?

    • AsianVierestä

      No, kyllä -isin- pitäisi olla mies:)
      Nainen tarvitsee miestä:
      1. Raskaat kodinhoitotyöt
      2. Tekniset korjaukset asunnossa tai autossa
      3. Kulissiksi ulkopuolisille, "olet normaali jos sinulla on mies ja lapsi". Status
      4. Tasapainottamaan taloutta(pakko mainita)
      5. Kasvattamaan lapsia, antamaan myös sitä omaa aikaa. Tuo turvaa myös lapsille
      6. Kumppaniksi vanhuuden päiville, voi höpötellä ja pelata shakkia
      7. Kohteeksi kiukunpurkauksille, pettymysten purkutieksi

    • AsianVierestä

      Miksi muuten kysyt tuollaisia? Eikö sinulla ole ollut vielä yhtään positiivista kokemusta miehistä? Nykyisin ajattelen miehenä etten tarvitse naisia normaaliin elämään mutta kyllä se naisen kanssa olemisessa on myös niitä hyviä puolia. Ei tarvitse elää vain itseään varten, voi jakaa jotain hyvää myös ympärilleen. Miksei siis myös jollekin naiselle?! Ehkä jotkut naiset ajattelevat samoin miehistä...Matkustelukin on mukavampaa kaksin, yksin ei voi jakaa asioita.

      • No tulipahan vaan mieleen...

        Mietin, miten tästä elämästä selviäisi ilman miestä tms.


      • AsianVierestä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No tulipahan vaan mieleen...

        Mietin, miten tästä elämästä selviäisi ilman miestä tms.

        Varmasti selviää ihan hyvin. Tuo asia on hyvin ihmiskohtainen mitä elämässään henkisesti tarvitsee. Jos omaa hyvän ja laajan ystäväpiirin ei miehelle ole aivan samaa tarvetta ja nainen voi olla ilmankin. Itse ajattelisin sitä hetkeä kun nainen täyttää 38 - 42, tuossa vaiheessa viimeistään voi nainen kysyä itseltään miehen tarpeellisuutta omassa elämässään. Hankala niitä vuosia olisi kelata taaksepäin jos myöhemmin ajattelisi toisella tavalla. Piristy...olet hieman haikean tuntuinen!


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Varmasti selviää ihan hyvin. Tuo asia on hyvin ihmiskohtainen mitä elämässään henkisesti tarvitsee. Jos omaa hyvän ja laajan ystäväpiirin ei miehelle ole aivan samaa tarvetta ja nainen voi olla ilmankin. Itse ajattelisin sitä hetkeä kun nainen täyttää 38 - 42, tuossa vaiheessa viimeistään voi nainen kysyä itseltään miehen tarpeellisuutta omassa elämässään. Hankala niitä vuosia olisi kelata taaksepäin jos myöhemmin ajattelisi toisella tavalla. Piristy...olet hieman haikean tuntuinen!

        Heikottaa..


      • AsianVierestä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Heikottaa..

        Oikeasti vai kuvainnollisesti?
        Jos oikeasti niin tuossa tilanteessa siitä miehestä olisi apua...


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Oikeasti vai kuvainnollisesti?
        Jos oikeasti niin tuossa tilanteessa siitä miehestä olisi apua...

        Molempia..


      • AsianVierestä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Molempia..

        Mene sohvalle ja nosta jalat ylös nojalle...laita silmät kiinni ja hengitä tasaisesti...


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Mene sohvalle ja nosta jalat ylös nojalle...laita silmät kiinni ja hengitä tasaisesti...

        Pyörryttää..


    • Jottei elämä olis liian simppeliä. ;D

      Miestä ei tarvi mihinkään, mistä rahalla tai omilla taidoilla selvii...mutta rakkaus.

      Siihin sitä miestä kaipaa, vastapuoleksi. Tietysti paijaamaan päätä kun surettaa, tukemaan kun omat jalat notkuu, kyseenalaistamaan sut kun itse olet niin varma itsestäsi, ehkäpä tekemään sun kanssa ihan teidän näköisiä tenavia, lämmittämään jalkoja kylminä öinä ja tekemään olosi turvalliseksi pelkästään jo kuorsaamalla vieressäsi...siinä muutama syy miksi mies on kiva olemassa. :D

      Ja mies on kummallinen kapistus, kun sen kanssa tottuu ja oppii elämään, ilman sitä tulee jotekin tyhjä olo.

      • Ja miehen ja naisen muodot jotenkin käy yksiin ja osuu kohilleen...kuin palapelin palaset. Klik! :D

        https://youtu.be/qV8soEbJE0g

        Ja sitten sapuskalle!! :)


      • Sinä luot vielä toivoa. Oletkin löytänyt kunnollisen nallekarhun, joka on ja pysyy ja on varmaan sanojensa mittainen mies.

        Muuten jos kaikki ovat mätiä omenia, ihmisen on pärjättävä yksin ja jäätävä ilman noita ihania asioita. Ja jos ei saa rakkautta ja läheisyyttä, tulee sydänkohtaus.

        Ihan kuin viime aikoina olisi puristanut rinnasta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sinä luot vielä toivoa. Oletkin löytänyt kunnollisen nallekarhun, joka on ja pysyy ja on varmaan sanojensa mittainen mies.

        Muuten jos kaikki ovat mätiä omenia, ihmisen on pärjättävä yksin ja jäätävä ilman noita ihania asioita. Ja jos ei saa rakkautta ja läheisyyttä, tulee sydänkohtaus.

        Ihan kuin viime aikoina olisi puristanut rinnasta.

        Niin kauan, kun jaksaa uskoa hyviin asioihin on aina vähän toivoakin paremmasta ja hyvästä. :)

        https://youtu.be/zFRrxUZnoec

        Turvallistahan se tunne yhdessä olemisesta tarvii olla molemminpuolin. Että voi luottaa toiseen ja luotta toiselle itsensä...ilman jatkuvaa hulta, koskahan se ottaa ja katoaa...

        Sie tarttisit rakkautta ja lämpöset kädet ympärilles.. :')


      • mazy kirjoitti:

        Niin kauan, kun jaksaa uskoa hyviin asioihin on aina vähän toivoakin paremmasta ja hyvästä. :)

        https://youtu.be/zFRrxUZnoec

        Turvallistahan se tunne yhdessä olemisesta tarvii olla molemminpuolin. Että voi luottaa toiseen ja luotta toiselle itsensä...ilman jatkuvaa hulta, koskahan se ottaa ja katoaa...

        Sie tarttisit rakkautta ja lämpöset kädet ympärilles.. :')

        Ooo, miten kaunis kappale. Nyt ottaa rinnasta vielä enemmän.

        Pitäkää rakkaus talossa, laulu kuvastaa sitä, että sinulla on hyvä olla.


      • Sinulla on sana halussa. Tuo oli kivasti sanottu. Nainen siis tarvitsee miestä! :)

        Itse olen joskus halunnut naisen kanssa naimisiin, mutta nainen oli eri mieltä. Silloin rakastuessani tarvitsin naista todella. Hän oli elämiseni syy ja aurinkoni. Ehkä nainen voi tuntea jotain samanlaista?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ooo, miten kaunis kappale. Nyt ottaa rinnasta vielä enemmän.

        Pitäkää rakkaus talossa, laulu kuvastaa sitä, että sinulla on hyvä olla.

        Kevättä kohti kun jaksaa sinnitellä, ehkä alkaa helpottaa? Auringonvalo ja lämpö piristää mieltä ja ihmisetkin tulee taas esiin paksuista toppakuoristaan. Katse kohtaa katseen ja hymy hymyn, tulee vielä monta tilaisuutta Pönttis. :)


      • Ja jos nimimerkki on vielä misspönttöuuni ja profiilikuvassa on siili, niin tälläinen ihminen ei voi olla mitään muuta kuin läpeensä hyvä ja ihana ihminen!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Sinulla on sana halussa. Tuo oli kivasti sanottu. Nainen siis tarvitsee miestä! :)

        Itse olen joskus halunnut naisen kanssa naimisiin, mutta nainen oli eri mieltä. Silloin rakastuessani tarvitsin naista todella. Hän oli elämiseni syy ja aurinkoni. Ehkä nainen voi tuntea jotain samanlaista?

        No minä ainakin tarvin miestä, en toki ketä tahansa miestä..muutenkin on hienoa, että maailmassa on miehiä, ettei vain naisia.. 😃

        Kyllä voi tuntea samoin miestä kohtaan. Joku joka on enemmän, kuin kukaan muu...ihmisjoukossa aina etsii niitä hänen kasvojaan ja vilausta, josta hänet väkijoukosta tunnistaa..ja kun hänet näkee, ilahtuu " tuolla"! Sinne!😄


      • mazy kirjoitti:

        No minä ainakin tarvin miestä, en toki ketä tahansa miestä..muutenkin on hienoa, että maailmassa on miehiä, ettei vain naisia.. 😃

        Kyllä voi tuntea samoin miestä kohtaan. Joku joka on enemmän, kuin kukaan muu...ihmisjoukossa aina etsii niitä hänen kasvojaan ja vilausta, josta hänet väkijoukosta tunnistaa..ja kun hänet näkee, ilahtuu " tuolla"! Sinne!😄

        Joku sanoi, että naisilla olisi tylsää, jos miehiä ei olisi?

        Sanoistasi tuli mieleen laulu. Väkijoukossa näkee hänet.

        https://www.youtube.com/watch?v=SHvcu6X05gY


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Joku sanoi, että naisilla olisi tylsää, jos miehiä ei olisi?

        Sanoistasi tuli mieleen laulu. Väkijoukossa näkee hänet.

        https://www.youtube.com/watch?v=SHvcu6X05gY

        No minusta olis tylsää, jos miehiä ei olisi. Ei niinkään seksin takia, vaan siksi että miehillä on erilaisia näkemyksiä ja aatoksia monesti asioista, mitä naisilla.

        Miehet on monessa asiassa perehtyneempiä johonkin ja pystyy kertomaan, toteuttamaan asioita mistä naiset vain harvempi on ees tietoinen tai kiinnostunut. Miehet on paitsi sukupuolena myös henkisiltä ja psyykkisiltä ominaisuuksiltaan mielenkiintoisia. Jotkut yksilöt enempi ja jotkut vähempi...

        Enkä sano etteikö näin olisi naisissakin, mutta monista käytännönasioista on mukavempaa jutella usein miesten kanssa. Miksipä ei tunneasioistakin.

        Johtuu ehkä mun omasta luonteestanikin, koen monesti mielenkiintoa enemmän käytännönläheisiin juttuihin, kun koristautumiseen tai estetiikkaan liittyviin juttuihin...über naiselliset jutut ei vaan oikeen kiinnosta. 🙂

        Tuo tai kaikista kasvoista, Anna Eriksson...


      • mazy kirjoitti:

        No minusta olis tylsää, jos miehiä ei olisi. Ei niinkään seksin takia, vaan siksi että miehillä on erilaisia näkemyksiä ja aatoksia monesti asioista, mitä naisilla.

        Miehet on monessa asiassa perehtyneempiä johonkin ja pystyy kertomaan, toteuttamaan asioita mistä naiset vain harvempi on ees tietoinen tai kiinnostunut. Miehet on paitsi sukupuolena myös henkisiltä ja psyykkisiltä ominaisuuksiltaan mielenkiintoisia. Jotkut yksilöt enempi ja jotkut vähempi...

        Enkä sano etteikö näin olisi naisissakin, mutta monista käytännönasioista on mukavempaa jutella usein miesten kanssa. Miksipä ei tunneasioistakin.

        Johtuu ehkä mun omasta luonteestanikin, koen monesti mielenkiintoa enemmän käytännönläheisiin juttuihin, kun koristautumiseen tai estetiikkaan liittyviin juttuihin...über naiselliset jutut ei vaan oikeen kiinnosta. 🙂

        Tuo tai kaikista kasvoista, Anna Eriksson...

        mazy: "Enkä sano etteikö näin olisi naisissakin, mutta monista käytännönasioista on mukavempaa jutella usein miesten kanssa. Miksipä ei tunneasioistakin."

        Tuo oli mielenkiintoinen näkemys, sillä minä olen sitä mieltä, että naisten kanssa on helpompi keskustella tunneasioista?

        "Johtuu ehkä mun omasta luonteestanikin, koen monesti mielenkiintoa enemmän käytännönläheisiin juttuihin, kun koristautumiseen tai estetiikkaan liittyviin juttuihin...über naiselliset jutut ei vaan oikeen kiinnosta. 🙂 "

        Saako kysyä oliko sinulla pienenä veljiä ja siskoja? Jos on siskoja niin he vievät vähän feminisempään suuntaan tai toisinpäin. Yksi tuttuni on kolmosista ainut tyttö. Muut samaanaikaan syntyneet ovat poikia. Minusta tämä aiheuttanut sen, että hän on minusta vähän poikatyttö ja kiinnostunut paljon jääkiekosta penkkiurheiluna.

        "Tuo tai kaikista kasvoista, Anna Eriksson... "

        Tuo linkin musiikki ei ollut Anna Eriksonia vaan jotain vanhempa. Joku Saionmaa tai jotain sinnepäin siinä lauloi "Elämälle kiitos". Se tuli kirjoittamastasi mieleen ja hain nopeasti linkin lauluun, josta ei välttämättä tullut se kaikkein edustavin otos vaan jonkun käsivaralla kuvaama video.

        Mitenkä viikonloppu meni?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        mazy: "Enkä sano etteikö näin olisi naisissakin, mutta monista käytännönasioista on mukavempaa jutella usein miesten kanssa. Miksipä ei tunneasioistakin."

        Tuo oli mielenkiintoinen näkemys, sillä minä olen sitä mieltä, että naisten kanssa on helpompi keskustella tunneasioista?

        "Johtuu ehkä mun omasta luonteestanikin, koen monesti mielenkiintoa enemmän käytännönläheisiin juttuihin, kun koristautumiseen tai estetiikkaan liittyviin juttuihin...über naiselliset jutut ei vaan oikeen kiinnosta. 🙂 "

        Saako kysyä oliko sinulla pienenä veljiä ja siskoja? Jos on siskoja niin he vievät vähän feminisempään suuntaan tai toisinpäin. Yksi tuttuni on kolmosista ainut tyttö. Muut samaanaikaan syntyneet ovat poikia. Minusta tämä aiheuttanut sen, että hän on minusta vähän poikatyttö ja kiinnostunut paljon jääkiekosta penkkiurheiluna.

        "Tuo tai kaikista kasvoista, Anna Eriksson... "

        Tuo linkin musiikki ei ollut Anna Eriksonia vaan jotain vanhempa. Joku Saionmaa tai jotain sinnepäin siinä lauloi "Elämälle kiitos". Se tuli kirjoittamastasi mieleen ja hain nopeasti linkin lauluun, josta ei välttämättä tullut se kaikkein edustavin otos vaan jonkun käsivaralla kuvaama video.

        Mitenkä viikonloppu meni?

        Naisten kanssa voi olla helpompi jutella tunneasioista noin yleensä, mutta miesten kanssa mukavempaa. Siinä kun aukeaa samalla ko. miehen sielunmaisemat aika hyvin.😊

        Ei mulla ole sisaruksia. Kaverina on aina ollut tyttöjä että poikia.

        Juu Saijonmaahan se..mutta kaikista kasvoista sopisi hyvin kuvaamaan aiemmin puhuttua. Kun joku on tärkeä...sitä tarkoitan.☺️

        Viikonloppu meni nopsaan. Nyt on kuusi työpäivää ja yksi vapaa, viisi työpäivää ja näyttö lähenee...


      • mazy kirjoitti:

        Naisten kanssa voi olla helpompi jutella tunneasioista noin yleensä, mutta miesten kanssa mukavempaa. Siinä kun aukeaa samalla ko. miehen sielunmaisemat aika hyvin.😊

        Ei mulla ole sisaruksia. Kaverina on aina ollut tyttöjä että poikia.

        Juu Saijonmaahan se..mutta kaikista kasvoista sopisi hyvin kuvaamaan aiemmin puhuttua. Kun joku on tärkeä...sitä tarkoitan.☺️

        Viikonloppu meni nopsaan. Nyt on kuusi työpäivää ja yksi vapaa, viisi työpäivää ja näyttö lähenee...

        mazy: "Naisten kanssa voi olla helpompi jutella tunneasioista noin yleensä, mutta miesten kanssa mukavempaa. Siinä kun aukeaa samalla ko. miehen sielunmaisemat aika hyvin.😊"

        Yksi nainen soittelee minulle tunneasioistaan ja testaa minulla - mitenkä mahdollisesti ne miehet ajattelesivat ja onko hänen tulkintansa minusta näistä miehistä oikein. Hänestäkin on ehkä helpompi jutella tunneasioistaan miehen kanssa. Minusta taas juuri tämän naisen kanssa on helppo jutella omista tunneasioistaan.

        "Viikonloppu meni nopsaan. Nyt on kuusi työpäivää ja yksi vapaa, viisi työpäivää ja näyttö lähenee... "

        Itselläni nyt seitsemän työpäivää ilman lepoa, yöunia lukuunottamatta, koko viikko. Sitten maanantaina 4.2. on tentti. Siihen tähtään seitsemän päivää. Nyt oli lepopäivä, mutta nyt olen ilmeisesti ainakin viikonloppuun asti poissa täältä, sillä pitää laittaa kaikki panokset siihen tenttii. Menestystä näyttöön ja työpäiviin! :)


    • En usko että nainen tarvitsee miestä mihinkään. Sama se on toisinpäin.. Nuoruudessa haaveilin perheestä, kolmesta lapsesta, farmariautosta ja omakotitalosta. Silloin ei löytynyt yhtään naista jolla olisi ollut sama unelma SEKÄ olisi ollut henkisesti kypsä tähän haaveeseen. Tapaamani naiset halusivat viettää nuoruutta, lentää baarista toiseen.
      Nyt 15-20 vuotta myöhemmin kaikki tapaamani naiset ovat lapsensa jo hankkineet ja haluavat elää nuoruutta joka heillä jäi kokematta kun perhe-elämä sotki nuoruuden. Eli en ole löytänyt naiselle käyttöä joten tuskin nainenkaan tarvitsee miestä mihinkään. Tietty, olisihan se vanhana kiva jutella (ja kinata) jonkun kanssa mutta näillä korteilla mennään.

    • 42857p

      Huomiota voi hakea elämässä niin monella tavalla. Tässä aloituksessa yksi tapa esitelty.

      • Täällä pyydettiin, että tehkää omia keskusteluavauksia.

        Tee sitten itse, voin minä antaa olla.

        Ole hyvä.


      • AsianVierestä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Täällä pyydettiin, että tehkää omia keskusteluavauksia.

        Tee sitten itse, voin minä antaa olla.

        Ole hyvä.

        Hmm...nainen soitti. Pitää lähteä saunomaan. Haen ehkä pari juomaa mukaan kun kauppa on vielä auki. Tiedossa tunnin löylyt ja hikoilut yhdessä, mutta voisihan sitä tietysti yksinkin.
        En tiedä, jos miettii niin ei asiat juuri nyt tunnu miltään...ehkä tämä elämä on jollain tapaa sitä vanhan toistoa, turvallista omalla tavallaan.
        Aloittaja on ihan mukava nainen joten älkäähän nyt kiusatko hyviä ihmisiä.
        Peace!


    • Kyllähän elämä toisen ihmisen kanssa on ihanaa, kun vain on oikea sävel ja samat ajatukset. Aikoinaan tapasin yhden mukavan naisen jonka kanssa keskustelu oli kuin Aku Ankasta, silloin kun hänen veljenpoikansa keskustelevet, Toinen jatkoi toisen lausetta.. Se oli epätodellista.. Sitä ei voinut käsittää miten toinen voi ajatella samalla taajuudella.
      Mutta sitten on myös tavannut naisia joiden kanssa ei ole ollut tälläistä yhteyttä. Moniongelmaisen ihmisen perässä vetäminen on raskasta ja siinä hukkaa oman elämänsä, sitä vaihtoehtoa en suosittele. Jos löytää tälläisen moniongelmaisen ihmisen, pystyy hyvin elämään ilman naista/miestä. Mutta jos löydät itsesi täydellisen puolikkaan, et voi elää ilman toista.

      • Tuo on jännä juttu, joskus aloittaa samasta asiasta ja toinen ehtii sanomaan ennen sua juuri sen mitä olit just sanomassa. Tai aloitat jutun ja toinen jatkaa loppuun asti juuri kuten olisit itsekin jatkanut...

        Tai kasvoista jo tiedät mitä toinen ajattelee ja mistä alkaa puhumaan...tai askelista kuulet millä fiiliksellä toinen on vaikkapa herännyt.


      • mazy kirjoitti:

        Tuo on jännä juttu, joskus aloittaa samasta asiasta ja toinen ehtii sanomaan ennen sua juuri sen mitä olit just sanomassa. Tai aloitat jutun ja toinen jatkaa loppuun asti juuri kuten olisit itsekin jatkanut...

        Tai kasvoista jo tiedät mitä toinen ajattelee ja mistä alkaa puhumaan...tai askelista kuulet millä fiiliksellä toinen on vaikkapa herännyt.

        Ja sekin on jännä, ett kun toinen avaa ulko-oven niin kuulen jo siitä millä temmolla ovi aukeaa, avain käy lukkoon millä tuulella mieheni on. Onko väsy vai pirteä, levollinen vai ärtynyt...

        Monista jutuista myös oppii tietämään ilman sanoja miten toinen ajattelee tai kokee...


      • Eikös siitä tule aika hölmö fiilis?? Suu auki ihmettelet että miten siinä nyt näin kävinkään, ihan kuin toinen lukisi sinun ajatuksesi?? Se on niitä hetkiä kun huomaat ettet ilman toista voi elää..


    • Puunkaataja

      Minulla ollut huonoja kokemuksia miesten kans ja sen takia yksin elän . Kaipaan välillä miestä elämääni, auttaisi raskaimmissa töissä ja olisi kumppani rinnallani jakamassa arkea.Voisin sanoa rakastan sinua ja minulle samoin.

      • still

        me kaikki ollaan saatu joskus siipeen. näpit on palanut. ei sen takia kannata yksin jäädä. mutta oletko huomannut kuinka helposti yksinkin alkaa viihtymään. olen tosin aina liikkunut luonnossa paljon, ehkä olenkin oikeastaan erakko. mutta kyllä joskus olisi mukava olla joku.


    • Kaisanoasaa

      Mies kytkee pesukoneen kun nainen ei osaa. Mies myös tekee rempat kun nainen ei osaa. Mies myös suojelee kun murtomies jännämies yrittää asuntoosi keskellä yötä. Nainen paniikissa ei osaisi puolustaa itseään. Kunnollinen kiltti mies myös opettaa naisille mikä on oikein ja mikä väärin.
      Naiset ei saa mitään apua jännämiehistä joten elämänne on sitten surkeeta.

    • Syylöytyyaina

      Mun nainen vastasi tähän.

      Sekin eli pitkään ilman miestä ja ajatteli, että pärjää ilman miestä. Ja hyvin pärjäsikin. Kerran vaan kokeili Tinderiä, tuli yks savolaisukko linjoille ja enää ei vois kuvitella elämää ilman minua.

      Ei kumppani ole mikään eliehto ja tarvekalu. Ei ole mitään syytä. Sitten kun se on, on se jotain korvaamatonta.

      Tää toimii kumminkinpäin. 😊

    • saada.aitoa.rakkautta

      pussailuun halailuun seksiin eli tyydyttämään naisen ja antaa naiselle orgasmeja ja saada rakkautta mieheltä eli olla rakastettu omana itsenään

      • AsianVierestä

        Huh, nyt on saunan puhdas olo.
        Saunassa naisen kanssa enkä ajatellut yhtään seksiä, tulikohan sille naiselle nyt pettymys...no ei varmaan. Nyt taas yksin ja pystyy tekemään mitä itse haluaa.


    • Tämä-selvä

      Nainen tarvii selänpesijää. Ja sitten tyydyttämään seksuaaliset halut.

    • Ei kai nainen välttämättä enää miestä mihinkään tarvitse. On tulevaisuuden suunnat suunniteltu vaikka mihin astekulmaan niin hyvin selviää. Taloudellinen asema on turvattu, harrastusmahdollisuuksia on ympäristössä jos vaan kiinnostusta löytyy. Tukiverkostokin on yleensä laaja ja jos lasta haluaa niin siimahäntä tilausta vain Tanskaan.

      Onhan se paljon mukavampi töiden jälkeen lähteä lounastamaan ulos kuin saapua kotiin jossa leveän selän takaa tuoksuu kotiruoka jota tarjoillaan sanoilla "ruoka on valmis kunhan saan pusun". Jos kodinkone tai auto hajoaa niin onhan se mukavampi soittaa huoltoon joka vie kodinkoneen ja auton verrattuna siihen että mies vahvoilla käsivarsillaan kantaa pakin ja toteaa vartin uurastuksen jälkeen että huomenna saan valmiiksi kunhan haen varaosan.

      Onhan se mahtava tunne kun huonon työpäivän jälkeen voi lähteä terapiaan puhumaan ongelmistaan sekä yksinäisyyden tunteestaan ja hakea reseptilääkkeitä kun vaihtoehtona on nojautua vasten miehen olkapäätä, tirauttaa siihen pari kyyneltä ja sanoa että nyt minulla on paha päivä; ota sylliin.
      Eikä illalla tarvi pelätä että mies sanoo sinua kauniiksi; suutelee sinut wolkkarin konepellin liukkaaksi ja vie sinut hekuman huipulle. Aamulla on paljon virkeämpi kun voi todeta että sainpa nukuttua kunnon yöunet kun unohdin kaupasta ostaa paristoja.

      • Uu heheh, hyppään kohta bussiin ja pamahdan kotiovellesi

        (naurua)

        Mestarikertoja. Liian tarkkoja kuvauksia lauantai-yönä. Taisin saada käsitystä.


    • Ei niin mihinkään..

      Älkää soitelko perään.. :D

      • Heti aamusella.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Heti aamusella.

        Arvasin.. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Arvasin.. :D

        Paras kello soimaan seittemältä. Akku latautuu aika huonosti, en tiedä, mitä tehdä.


    • 12121212121212

      Voisin ilmaista asian seuraavasti.

      Naisen mielestä perusedellytys suhteelle on se ettei mies tarvitse naista. Jos tarvitsee, on mies tossukka ja äitihahmoa etsivä vätys. Miehellä tulee olla pinkka kunnossa ja sellainen suosio naisten keskuudessa että hän saisi muitakin naisia. Sitten on ok lähestyä naista sillä perusteella että _haluaa_ juuri tämän naisen.

      Jos käännämme käsikirjoituksen toisin päin, vastaisiko tämä pönttömummelin kysymykseen?

      • En tajunnu mitään, äläkä mummottele... :(

        Nainen saattaa tarvita miestä. Luin vastauksia moneen kertaan. Siihen suuntaan se kallistuu. Aamupäivällä luulin selviäväni yksin.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        En tajunnu mitään, äläkä mummottele... :(

        Nainen saattaa tarvita miestä. Luin vastauksia moneen kertaan. Siihen suuntaan se kallistuu. Aamupäivällä luulin selviäväni yksin.

        Miksi pariutumisen edellytys on se että _tarvitsee _miestä?

        Mies on siis mielestäsi kävelevä työkalupakki jonka kanssa seurustelu perustuu tarpeeseen eikä haluun?

        Etkä voi olla noin yksinkertainen, väänsin jo rautalangasta. Sinulle olisi turn-off jos mies _tarvitsisi_ naista sen sijaan että _haluaisi_ juuri sinut.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Miksi pariutumisen edellytys on se että _tarvitsee _miestä?

        Mies on siis mielestäsi kävelevä työkalupakki jonka kanssa seurustelu perustuu tarpeeseen eikä haluun?

        Etkä voi olla noin yksinkertainen, väänsin jo rautalangasta. Sinulle olisi turn-off jos mies _tarvitsisi_ naista sen sijaan että _haluaisi_ juuri sinut.

        No koska vastaus tulee maaseutupuolueesta.

        Toki siinä on rakkauskin, mutta myös tarve.

        Sun pitäisi tietää millaista on asua hornantuutissa ilman miestä. Tai ainakin se asumispuoli.

        Viimeisestä lauseesta olen samaa mieltä.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No koska vastaus tulee maaseutupuolueesta.

        Toki siinä on rakkauskin, mutta myös tarve.

        Sun pitäisi tietää millaista on asua hornantuutissa ilman miestä. Tai ainakin se asumispuoli.

        Viimeisestä lauseesta olen samaa mieltä.

        Eli nainen tarvitsee miestä, mies haluaa naisen?

        Toisin sanottuna:
        - mies on naista kyvykkäämpi, koska ei tarvitse naista vaikka nainen tarvitsee miehen
        - miehen rakkaus naiseen on aitoa ja haluun perustuvaa, kun taas mies on naiselle kuin monitoimityökalu jonka arvo perustuu suorittamiseen ja tekemiseen


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Eli nainen tarvitsee miestä, mies haluaa naisen?

        Toisin sanottuna:
        - mies on naista kyvykkäämpi, koska ei tarvitse naista vaikka nainen tarvitsee miehen
        - miehen rakkaus naiseen on aitoa ja haluun perustuvaa, kun taas mies on naiselle kuin monitoimityökalu jonka arvo perustuu suorittamiseen ja tekemiseen

        Äs äsäsäsä vetäsit taas liian mustavalkoiseksi. Pitää erotella nyanssit.

        Mutta totta, voi kyllä joskus olla kyvykkäämpi. Kyllä...


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Äs äsäsäsä vetäsit taas liian mustavalkoiseksi. Pitää erotella nyanssit.

        Mutta totta, voi kyllä joskus olla kyvykkäämpi. Kyllä...

        Älä nyt ala selittelemään. Et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan.

        Mies on naista kyvykkäämpi. Siksi miehet tienaavat enemmän ja ovat historiallisesti päättäneet asioista.

        Koska nainen on kyvyiltään vähäisempi mutta haluttava, naiselle kuuluukin lähinnä seksiobjektin rooli. Jos mies menettää kyvykkyytensä suorittaa kodin tehtäviä ja turvata, on hän arvoton parisuhdemielessä. Samoin käy naiselle joka menettää haluttavuutensa, esim. ikääntymisen takia.

        Tämä on suosimasi konservatiivinen malli. Joudut hyväksymään kolikon molemmat puolet.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Älä nyt ala selittelemään. Et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan.

        Mies on naista kyvykkäämpi. Siksi miehet tienaavat enemmän ja ovat historiallisesti päättäneet asioista.

        Koska nainen on kyvyiltään vähäisempi mutta haluttava, naiselle kuuluukin lähinnä seksiobjektin rooli. Jos mies menettää kyvykkyytensä suorittaa kodin tehtäviä ja turvata, on hän arvoton parisuhdemielessä. Samoin käy naiselle joka menettää haluttavuutensa, esim. ikääntymisen takia.

        Tämä on suosimasi konservatiivinen malli. Joudut hyväksymään kolikon molemmat puolet.

        Taasko alkoi miun sivistäminen :D

        Joo, mutta nainen on miestä hauskempi, mieti sitä!


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Taasko alkoi miun sivistäminen :D

        Joo, mutta nainen on miestä hauskempi, mieti sitä!

        Paitsi ettei ole.

        Illanvietoissa ym lähes poikkeuksetta joku porukan miehistä on se joka viihdyttää muita hauskoilla jutuilla ja kertomuksilla. Treffeillä nainen pitää aina eniten siitä kun mies, naista hauskempana, liidaa.

        Tunnetuista koomikoistakin valtava enemmistö on miehiä.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Paitsi ettei ole.

        Illanvietoissa ym lähes poikkeuksetta joku porukan miehistä on se joka viihdyttää muita hauskoilla jutuilla ja kertomuksilla. Treffeillä nainen pitää aina eniten siitä kun mies, naista hauskempana, liidaa.

        Tunnetuista koomikoistakin valtava enemmistö on miehiä.

        Mjaha. Siis miesten takia nainenkin saatetaan ”liidata” juhlista hevon helkuttiin kun miehet ovat alkaneet olla nii-on hauskoja, että toista on vedetty turbiiniin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mjaha. Siis miesten takia nainenkin saatetaan ”liidata” juhlista hevon helkuttiin kun miehet ovat alkaneet olla nii-on hauskoja, että toista on vedetty turbiiniin.

        Koomikot pääsi ihan kamarille asti pöytäkirjojen tekoon. Lieneeköhän kuulusteluasiakirjoihinkin murjastu vitsintynkää. Jaksan epäillä.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mjaha. Siis miesten takia nainenkin saatetaan ”liidata” juhlista hevon helkuttiin kun miehet ovat alkaneet olla nii-on hauskoja, että toista on vedetty turbiiniin.

        Sitä se on kun sisäsiittoiset peräkylän metsurit juopottelevat keskenään.

        Naiset suosivat miehiä joilla on korkeat testosteronitasot, ja se on kieltämättä totta että testosteroni lisää aggressiivisuutta.

        Viimeksi muuten kun kävin peräkylän baarissa (onneksi siitä on jo aikaa) niin naiset siellä kissatappelivat.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Sitä se on kun sisäsiittoiset peräkylän metsurit juopottelevat keskenään.

        Naiset suosivat miehiä joilla on korkeat testosteronitasot, ja se on kieltämättä totta että testosteroni lisää aggressiivisuutta.

        Viimeksi muuten kun kävin peräkylän baarissa (onneksi siitä on jo aikaa) niin naiset siellä kissatappelivat.

        Mulla on nyt semmoinen tunne, että sinä olet haluamassa taas pussattavaksi :D

        Villin pohjolan baarit eivät ole heikkohermoisille. Saluunoissa on monesti vipinää :D

        Blaah, jos siellä naiset tappelevat, ne on niitä tukkajatkepissiksiä, ei leidit sellaiseen ryhdy..


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulla on nyt semmoinen tunne, että sinä olet haluamassa taas pussattavaksi :D

        Villin pohjolan baarit eivät ole heikkohermoisille. Saluunoissa on monesti vipinää :D

        Blaah, jos siellä naiset tappelevat, ne on niitä tukkajatkepissiksiä, ei leidit sellaiseen ryhdy..

        Saluuna saa jäädä seuraavalla matkalla väliin. Viihdyn paremmin sivistyneemmissä paikoissa, joita onneksi löytyy täältä ihmisten ilmoilta.

        "Blaah, jos siellä naiset tappelevat, ne on niitä tukkajatkepissiksiä, ei leidit sellaiseen ryhdy.."

        Paikallisia WT-naisiahan ne olivat. Eikä todellakaan ollut tukkajatkeita.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Saluuna saa jäädä seuraavalla matkalla väliin. Viihdyn paremmin sivistyneemmissä paikoissa, joita onneksi löytyy täältä ihmisten ilmoilta.

        "Blaah, jos siellä naiset tappelevat, ne on niitä tukkajatkepissiksiä, ei leidit sellaiseen ryhdy.."

        Paikallisia WT-naisiahan ne olivat. Eikä todellakaan ollut tukkajatkeita.

        Ensikerralla oletkin sitten hirvipeijaisissa. Parempi aloittaa siitä ensin ja sitten vasta karhupeijaisiin kunhan olet harjaantunut.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Saluuna saa jäädä seuraavalla matkalla väliin. Viihdyn paremmin sivistyneemmissä paikoissa, joita onneksi löytyy täältä ihmisten ilmoilta.

        "Blaah, jos siellä naiset tappelevat, ne on niitä tukkajatkepissiksiä, ei leidit sellaiseen ryhdy.."

        Paikallisia WT-naisiahan ne olivat. Eikä todellakaan ollut tukkajatkeita.

        Ja hyvää yötä, tarvitsen nukkumattia...zzzZzzZz..


    • Sellaiseen missä tarvii keskijalkaa, muuta nyt ei tuu mieleen

      • Keskiaikaa? Nyt ollaan jo 2000-luvulla!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Keskiaikaa? Nyt ollaan jo 2000-luvulla!

        Siinäpä olisikin oikea miesten mies, joka tuon pystyisi toteuttamaan


      • kaikysyäsaap

        Auttaisitko jos pönttiksellä olisi keskijalan tarvetta?


      • kaikysyäsaap kirjoitti:

        Auttaisitko jos pönttiksellä olisi keskijalan tarvetta?

        Todennäköisesti kyllä


      • kaikysyäsaap kirjoitti:

        Auttaisitko jos pönttiksellä olisi keskijalan tarvetta?

        Mistä tässäkin puhutaan. Luin väärin.


    • pienikatsanto

      Lapsen kysymyksiä, kun sitä alkaa kiinnostaa nuo asiat.
      Riippuu tietenkin miehestä, mutta normaali mies on perheen pää ja ajattelee tekee perheensä eteen. etenkin vaimonsa eteen sen mitä osaa. Uhraa itsensä siis.
      Lapsen kehitykselle taas isi on tasapainottava tekijä, joka osaa olla asiallinen ja rauhoittava.
      Omanlainen jämäkkyys myös kuuluu miehiseen ominaisuuteen.
      Niin kauan kaikki ovat onnellisia tuossa konstrutiossa, kun ei tule kapinaa. Kun se tulee, järjestelmä sortuu ja se lakkaa. Pahoinvointi ottaa vallan. Hyvin monelle varmaan tuttua nykyään.

      • Tui tui...tämä onkin otio, lapti kytyy itpältä!

        Ettäs kehtaat...:D

        Voi se kiinnostaa aikuista naistakin!


    • Ei ketä tahansa miestä.

      Mutta jos hyvin sattuu käymän, niin nainen voi sanoa miehelleen, että tarvitsen sinua. Ei voi kertakaikkiaan olla ilman tätä.

      Hyvä suhde voi alkaa kumppanuudella. Kun kumppanukset hitsautuvat hitaasti yhteen, niin koko ajan näkee enemmän ja enemmän toisessa piirteitä, mikä tekee elettävästä elämästä elämänmakuisen. Kaikki ei ole ruusuilla tanssimista, mutta hyvässä suhteessa senkin sietää.

      Se on korvaamatonta.

      • Se on niin kuin oma ihminen, toisin sanoen, läheinen ihminen tuntuu tosi omalta : )

        Sietää kaikki temput ja koukaukset, ja just vaikka jos eksyy autolla kartalta ulos, niin sille voi soittaa ja kysyä, että missä minä nyt olen :D

        (viikolla kävi onneton sattuma etten tiennyt enää, minne olin ajanut, jouduin soittamaan sitten enolle, pärsk). Myöhästyin töistä 25 minuuttia.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se on niin kuin oma ihminen, toisin sanoen, läheinen ihminen tuntuu tosi omalta : )

        Sietää kaikki temput ja koukaukset, ja just vaikka jos eksyy autolla kartalta ulos, niin sille voi soittaa ja kysyä, että missä minä nyt olen :D

        (viikolla kävi onneton sattuma etten tiennyt enää, minne olin ajanut, jouduin soittamaan sitten enolle, pärsk). Myöhästyin töistä 25 minuuttia.

        Jos on ollut hyvässä suhteessa ei halua elää enää yksin. Tosin ei halua ketään toistakaan.

        Nyt pitää kysyä että missä sun ajatukset oikein maalaili? Maaseudulle tosin voi eksyäkin, mutta et vaikuta siltä, että hukkaat itsesi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Jos on ollut hyvässä suhteessa ei halua elää enää yksin. Tosin ei halua ketään toistakaan.

        Nyt pitää kysyä että missä sun ajatukset oikein maalaili? Maaseudulle tosin voi eksyäkin, mutta et vaikuta siltä, että hukkaat itsesi.

        Siinäpä onkin suhteen paradoksi.

        Niin se autoilu; tuttu tie oli suljettu, ja autoilijat ohjattiin uppo-oudolle seudulle kiertämään, ja eksyin. Oikeasti ihan pelotti kun bensa oli vähissä ja pakkanenkin, ja en yhtään tiennyt, missä olin. Nyt naurattaa, mutta ei sillon.

        Että just sellaisia ihmeellisiä hätätilanteitakin varten ois kiva se oma ihminen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Siinäpä onkin suhteen paradoksi.

        Niin se autoilu; tuttu tie oli suljettu, ja autoilijat ohjattiin uppo-oudolle seudulle kiertämään, ja eksyin. Oikeasti ihan pelotti kun bensa oli vähissä ja pakkanenkin, ja en yhtään tiennyt, missä olin. Nyt naurattaa, mutta ei sillon.

        Että just sellaisia ihmeellisiä hätätilanteitakin varten ois kiva se oma ihminen.

        Omassa ihmisessä on sekin hyvä puoli että voi luottaa tähän tilanteessa kuin tilanteessa.

        Asian kääntöpuolena on vain menetyksen pelko.


      • elisakettu kirjoitti:

        Omassa ihmisessä on sekin hyvä puoli että voi luottaa tähän tilanteessa kuin tilanteessa.

        Asian kääntöpuolena on vain menetyksen pelko.

        Noin se on. Kyllä toinen on turva. Ja luulen, että ihokosketus ja läheisyys mataloittaa liian korkeaa sykettä. Hyvinvointi kohenee.


      • apuhelpottaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Siinäpä onkin suhteen paradoksi.

        Niin se autoilu; tuttu tie oli suljettu, ja autoilijat ohjattiin uppo-oudolle seudulle kiertämään, ja eksyin. Oikeasti ihan pelotti kun bensa oli vähissä ja pakkanenkin, ja en yhtään tiennyt, missä olin. Nyt naurattaa, mutta ei sillon.

        Että just sellaisia ihmeellisiä hätätilanteitakin varten ois kiva se oma ihminen.

        Se on kyllä totta. Myös sellaisissa tilanteissa kun tekee ns. miesten hommia esim. remonttihommia.


    • joo.o

      menikö se sitten niin, että jos patterit piisaa niin ei mihinkään mutta polttopuiden teossa meistä on iso apu...johonkin sentään.. :D

    • Tosi.on

      Yhtä vähän mies tarvitsee naista. Huorissa voi aina käydä, koti ja ulkomailla. Ei se tule sen kalliimmaksi kuin vaimokaan.

    • Ei nyt välttämättä tarvitse..

      Vaan on mulla kissa ja koirakin, niin miksei sitten miestä..
      Jonkun kun täytyy sitää koiraakin ulkoiluttaa..Mies ja kissa osaa tehdä tarpeensa vessaan, vaan koira ei.

      Seuran vuoksi ja huvikseen. Siinä on mun vastaus.

      • AsianVierestä

        Onneksi koirat yleensä älyävät tehdä tarpeensa kovilla pakkasilla kohtalaisen nopeasti.
        Harmittaisi odottaa varpaat jäässä toisen tarpeita.

        Aamun uutiset luettu. On se Englanti kyllä mennyt oudoksi paikaksi.
        "Yli 66 miljoonan asukkaan Britannia on maailman viidenneksi suurin talous. Se on myös hyvinvointivaltio, jossa yli 14 miljoonaa ihmistä – eli asukkaista liki joka viides – elää köyhyydessä.
        Tästä joukosta lapsia on 4,5 miljoonaa. Luku on suuri".

        Kylmä on monella Suomessakin. Saa leikkiä ihmishengillä tienatakseen rahaa, vai saako.
        Pinnalle tullut pieni osa tapauksista.
        "Asiakasturvallisuus on vaarantunut useissa Esperi Caren hoivakodeissa – monet kaupungit keskeyttäneet asukkaiden sijoittamisen vakavien ongelmien vuoksi".

        Oudosti se hyvinvointi ja hoiva pyörii uutisissa melkein jokainen päivä. Mies ja nainen voisivat tuottaa toisilleen noita molempia?


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Onneksi koirat yleensä älyävät tehdä tarpeensa kovilla pakkasilla kohtalaisen nopeasti.
        Harmittaisi odottaa varpaat jäässä toisen tarpeita.

        Aamun uutiset luettu. On se Englanti kyllä mennyt oudoksi paikaksi.
        "Yli 66 miljoonan asukkaan Britannia on maailman viidenneksi suurin talous. Se on myös hyvinvointivaltio, jossa yli 14 miljoonaa ihmistä – eli asukkaista liki joka viides – elää köyhyydessä.
        Tästä joukosta lapsia on 4,5 miljoonaa. Luku on suuri".

        Kylmä on monella Suomessakin. Saa leikkiä ihmishengillä tienatakseen rahaa, vai saako.
        Pinnalle tullut pieni osa tapauksista.
        "Asiakasturvallisuus on vaarantunut useissa Esperi Caren hoivakodeissa – monet kaupungit keskeyttäneet asukkaiden sijoittamisen vakavien ongelmien vuoksi".

        Oudosti se hyvinvointi ja hoiva pyörii uutisissa melkein jokainen päivä. Mies ja nainen voisivat tuottaa toisilleen noita molempia?

        Mä luin tuon uutisen jo eilen..koskien brittejä.

        Nykyään se on niin että sitä ei kysytä haluatko omaishoitajaksi, vaan siihen vaan joutuu. Naapurissa asuu yksi vanha ukko, joka hoitaa vanhaa dementikkovaimoaan, eikä tunnu oikein olevan hommasta mielissään..Ennen eli lapset ja lapsenlapsetkin samassa taloudessa ja taakka oli siten keveämpi kantaa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä luin tuon uutisen jo eilen..koskien brittejä.

        Nykyään se on niin että sitä ei kysytä haluatko omaishoitajaksi, vaan siihen vaan joutuu. Naapurissa asuu yksi vanha ukko, joka hoitaa vanhaa dementikkovaimoaan, eikä tunnu oikein olevan hommasta mielissään..Ennen eli lapset ja lapsenlapsetkin samassa taloudessa ja taakka oli siten keveämpi kantaa.

        Nykyään on erikseen lastentarhat, nuorisokodit ja vanhainkodit..

        Mitäs jos nuita vähän yhdistelisi?


      • AsianVierestä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Nykyään on erikseen lastentarhat, nuorisokodit ja vanhainkodit..

        Mitäs jos nuita vähän yhdistelisi?

        Miksipä ei. Kyllä vanhukset voisivat antaa hyviä neuvoja ja ohjeistuksia nuorille. Ei sitä tiedä vaikka tykästyisivät johonkin nuoreen ja auttaisivat parempaan elämään kiinni. Pahin ahneiden omaisten kannalta olisi se jos vanhukset ohjaisivat rahansa siihen osoitteeseen joka heitä auttaa...jäisi ahne perikunta nuolemaan karvaisia käsiään.


    • evoluutionaste

      Alan ymmärtää, että ei juurikaan mihinkään.

    • Kaisanoasaa

      Nainen tarvii jännämiestä. Naisten elämä kovin tylsää jos ei ole jännämiestä. Kilttiä ja kunnollista miestä naiset ei tarvii.

    • Miestätarviivain

      Rahoittajaksi.

    • Näinä pimeinä iltoina naiselle iskee halipula... Siihen tarvitaan nallekarhua..

      Ja on hyvä olla uros jo valmiina jos rupeaa naitattamaan. :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1592
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      62
      1195
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1010
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      102
      956
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      852
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      848
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      773
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      751
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      732
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe