Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

10

1. Mulla oikominen loppusuoralla ja noin vuoden ollut yläkaarella raudat. Rahaa mennyt lekurille noin 1050e. Menin Tallinnaan kun Suomessa hinta-arvio olisi ollut 4500-5500e. Kaikki mennyt odotetusti ja olen erittäin tyytyväinen. Ensi käynnillä laitetaan vielä alakaarelle raudat, jotta purenta saadaan kohdilleen. Mulle hinta-arviot annettiin niin Kuopiossa kun Hesassa ja en suostunut noihin ryöstöhintoihin.

Tallinnassa aktivointi on maksanut yleensä 22e kerta. ( Joskus 36e) Olen käynyt kerran kuukaudessa ja vaikka lasketaan matkakulutkin ,niin plussalle jään Suomen hintoihin verrattuna. Eikä tuo laivalla reissaaminenkaan mitään järin kallista ole ja vielä tähän aikaan vuodesta liput saa todella edullisesti. Toki siinä vierähtää koko päivä, mutta ne on ollut hauskoja reissuja kavereiden kanssa :) Pari viime reissua eli meno-paluu kahdelta aikuiselta ja auto on laivan sisällä päivän parkissa niin yht.14e. Ja yleensä mulla on matkakaveri seurana joka maksaa kuluista puolet. Mun kohdalla on ainakin kannattanut. Hampaat on suoristunut ja kehtaa jo hymyilläkkin :)