Minulla on n.3mm rako etuhampaissa ja se vähän häiritsee minua. En kehtaa hymyillä hirveästi jne... Hampaat tuovat minulle vähän itsevarmuusongelmia. Mitä muut ovat tehneet asialle?
Etuhampaissa rako
4
112
Vastaukset
Mulla oli sama ongelma. Suomessa mun hampaitten oikominen olisi maksanut 4500-5500e. Menin Tallinnaan ja tällä hetkellä olen maksanut noin 1050e ja oikominen loppusuoralla. Ensi käynnillä laitetaan vielä alas raudat muutamaksi kuukaudeksi jotta saadaan purenta kohdilleen. Kannattaa ottaa selvää ja kysyä hinta-arvioita. Kuopiossa on eräs klinikka, josta saa arvion lähettämällä kuvan hampaistaan ja ne vastaa s-postiin. Ja toki kannattaa miettiä matkakuluja jos lähtee kauemmas asioimaan. Mun kohdalla Tallinna oli kaikin päin laskettuna edullisin vaihtoehto. Ja en edes asu Hesassa, matkaa mulla tulee sinne 150km suunta.
- nknjkbjk
helppo hoito
- aloituspostaajaj
no kerro mitenkä helppo?
- Odotat_turhaan
aloituspostaajaj kirjoitti:
no kerro mitenkä helppo?
Ei se kerro. Ei edes lue kysymystäsi. Kyseessä on palstan häirikkö joka heittelee asiattomia kommentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013