Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sauna_timppa
profiilit
sauna_timppa
sauna_timppa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
1943
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joku+oli+ton+videon+linkannut+omalla+nimellään+tyhmyyksissään+facebookkiin+erääseen+suljettuun+ryhmään.+Oli+pakko+stalkata+tyyppiä.+Luultavasti+palstalainen
22.02.2017 12:26
Miksi+minulla+näkyy+täällä+sivulla+välillä+liukastevoide+mainoksia?+Nyt+näkyy+koiranvaatteita.+Niitä+olen+katsellutkin+netistä+mutta+en+kyllä+liukastevoiteita.+Johtuuko+siitä+että+palstalla+on+tunnetusti+ollut+puhe+työnnellä+esineitä+persuksiin?+Ostinkin+muuten+yksi+päivä+lidlistä+nobea+palstan+hengessä+jota+sitten+eilen+maistelin.+Hyi+helvetti+mitä+paskaa
22.02.2017 11:29
Sitä+että+15kg+kässäreillä+40+toistoa+kolmesti+eli+miten+tämän+nyt+sanoisi...ei+ainakaan+voimailua.+Jos+tahtoo+käyttää+pieniä+painoja+niin+nostella+vaikka+hiekkasäkkiä.+Siinä+paino+"elää"+ja+saadaan+lihaksiin+aivan+eri+vastus+entä+15+15kg+kässäreillä.+Ja+toki+säkin+painoa+voi+säätää+hiekan+määrällä+jos+nyt+joku+ei+sitä+älynnyt+ja+alkaa+siitä+kitisemään
22.02.2017 01:34
Aivan.+Näin+itsekkin+sanoisin.+Minun+mielestä+on+ok+kun+tekee+kympin+sarjoja+200+kg+painoilla.+Tosin+oma+uskallus+loppui+kun+rupesin+nössöilemään+ja+225kg+jäi+max+painoksi+vaikka+varaa+vielä+jäi.+Talvitakki+päällä+ja+farkut+jalassa+leokon+painoilla
22.02.2017 01:27
Hyi.+Tiedänkin+yhden+juopottelija+petrin+tästä+naapurustosta
21.02.2017 12:23
Ei+sillä+10kg+tangolla+kyllä+väännetä+niitä+kaltereita+irti.+Siinä+pitäisi+oĺla+monta+metriä+pitkä+tanko+ja+semmoinen+painaisi+jo+100kg+että+se+ei+taivu+solmuun
21.02.2017 09:32
Kossua+litra+koiralle+kyytiin.+Sitten+lenkille
20.02.2017 12:46
Se+on+minun+oma+puoli+missä+säilytän+auton+osia,puntteja+yms+ja+juopottelen+viikonloppuisin
20.02.2017 12:41
Olipa+vässykkämäistä+tekstiä.+Kyllä+kunnon+mies+juo+raakaa+viinaa+ja+kaljaa+eikä+ulise+jostain+viinilaseista+joka+sekin+tuntuu+olevan+liikaa
20.02.2017 01:23
En+osaa+sanoa+mikä+on+todellinen+tilanne.+Mutta+ehkä+täytyy+olla+huolissaan.+Nimittäin+kun+tuossa+tulin+kotia+ja+Hugon+kans+jäin+vielä+rappuun+putsaamaan+tassun+anturoita+lumipaukuista+niin+Tofu+livahti+rappuun+ja+kipitti+suoraan+Kylmiksen+ovelle.+Ja+eläimethän+aavistaa+jos+joku+on+vialla.+Voihan+se+olla+että+Kylmis+on+vähentänyt+alkoholin+käyttöä+kun+nykyään+se+törsää+jo+wasabiinkin+joka+on+pois+kaljarahasta+eli+tilanne+on+huolestuttava
19.02.2017 19:40
Okei+ehkä+vähän+huonosti+selitetty+mutta+tarkoitin+että+siinä+ei+ole+erikseen+otettu+huomioon+mustalaisia+jotka+tietenkin+nostaa+sitä+lukua.+Hankala+sanoa+montako+jää+työhalutttomuuseläkkeelle+vuosittain+jos+niitä+mustalaisia+ei+lasketa+mukaan.+
Ei+kai+sitä+vielä+tässä+vaiheessa+kovin+pahasti+ole+juoppo.+Sietää+kait+sitä+perjantaisin+ottaa+vähän.+Kosteampien+kausien+jälkeen+seuraa+aina+kuivempi+kausi+tietenkin
Monista+juopoista+voi+tehdä+paljonki+analyysejä+kuten+täälläkin+on+tehty+mutta+yhteistä+tuntuu+niille+kaikille+olevan+se+että+itseään+pidetään+hyvänä+ihmisenä+joka+olisi+itsekkin+elämässä+saanut+aikaiseksi+jotain+jos+joku+muu+sitä+elämää+ei+olisi+pilannut
Se+vähän+vaihtelee+ketä+syytetään+mutta+harvemmin+sitä+viitsitään+myöntää+suoraan+että+itsehän+sitä+jokainen+sisustaa+oman+helvettinsä
Katkeria++ja+vihaisia+elämään+kyllästyneitä+juoppoja+on+maailma+täynnä,mutta+onneksi+avohakkuut+on+aloitettu+ja+5/päivä+lähtee+"ilmavoimiin"+ja+siellä+on+portsarina+Pyhä+Pietari
19.02.2017 19:35
Ei+tuo+luku+sisällä+mustalaisia+jotka+on+luku+sinällään.+Ja+alkoholin+kulutus+on+lievässä+laskussa.+Toki+siinä+ei+näy+Viron+tuliaiset/kotikutoiset+juomat+mutta+kuitenkin
19.02.2017 18:24
2014+vuoden+tilastot+kertoo+karua+kieltään.+Keskimäärin+noin+5+sontaseppoa/sontasannaa+päätyy+matojen+ruoaksi+PÄIVÄSSÄ!+
Eli+yhdessä+viikonlopussa+enemmän+kuin+tässä+rapussa+on+asukkaita.+Tai+reilussa+kolmessa+kuukaudessa+kaikki+maikkulan+alkoholistit.+Vaihtuvuus+on+nopeaa+puliringissä+siis
Tai+vertailun+vuoksi+esim+tämä+palsta.+Noin+kaksi+päivää+keskimäärin+ja+koko+porukka+on+kuopassa
Tuohon+lukuun+kuuluu+siis+noin+1800+henkeä+joista+1400+on+sontaseppoja+ja+400+sontasannaa.+Luvut+on+alkoholista+aiheutuneita+sairauksia+ja+omaan+oksennukseen+tukehtumisia.+Ilmeisesti+siihen+ei+kuulu+alkoholista+johtuvat+kuolemat+noin+niinkuin+yleisesti+eli+kännissä+kaatuilu+tai+auto-onnettomuudet.+Nuoriso+nostaa+tuota+kautta+lukua+entisestään
Mutta+tuohon+jamaan+joutuminen+tarkoittaa+vuosia+kestävää+rajua+alkoholin+käyttöä+eli+kuolema+ei+ole+mikään+nopea+tapahtuma+kuten+autokolarissa+vaikkapa+vaan+sontis+kiertää+ikään+kuin+kehää+elämänsä+loppuvuodet.+Lähikauppa-koti(jos+on)-sairaala-lähikauppa+jne+kunnes+kierteeseen+tulee+mukaan+neljäs+osoite.+Lähikauppa-koti-sairaala-kukkapenkki
19.02.2017 18:05
Minä+annan+kauhasta
18.02.2017 20:31
Miksi+minua+epäilyttää+että+olet+feikki?
18.02.2017 19:41
Ei.+Rapulassa+selaan+palstaa+ja+mietin+että+voi+vittu.+Pää+räjähtää.+Onneksi+käytiin+Hugon+kaa+kaupassa+ennen+kuin+rapula+alkoi+tosissaan
18.02.2017 14:01
Suosittelen+samaa+sinulle+samaa+kuin+minun+avokille.+Kuva+on+otettu+marketin+kylpyhuonetarvi+puolelta.+
http://aijaa.com/dzz5Yi
Ehkä+sinäkin+vähän+kauhottuisit.+Tuossa+ikään+kuin+mittailin+olisiko+kauha+hyvän+mittainen+verrattuna+naiseen
18.02.2017 13:55
Kuulostaa+aika+rajulta.+Tulee+jotenkin++mieleen+nämä+"uussuomalaiset".+Itse+tällä+kertaa+tyydyin+mountain+dewiin
18.02.2017 12:04
Ei+kyllä+yhtään+naurata+kun+on+kova+rapula
18.02.2017 10:30
Oho.+Mutta+meikäläistä+ei+kikkelin+haistelu+kiinnosta.+Ehkä+voisit+työntää+lerssisi+vaikka+imuriin+tai+mielellään+veisin+sinut+ajelulle.+Mennään+mettään+ajelulle+jossa+sinut+sidotaan+puuhun,valellaan+sian+verellä+kunnes+luonto+hoitaa+loput
18.02.2017 02:18
18 / 98