- Huomenna haen pari kolme mäykkistä aamupalaksi ja jatkan sitä tahtia loppuviikon. Sunnuntaina sitten synnit anteeksi jne. Maanantaina sama homma alkaa alusta
- Jos minä tunkisin itteni sanotaan nyt vaikka australiaan ilman passia eli laittomasti niin ei ne siellä kyllä pakolaisesta puhuis vaan laittomasti maahan tunkeutuneena
- Eikä ne hinnat vaikuta radikaalisti normaaliin alkoholin kuluttajaan. Sille on ihan sama maksaako 12päkki 15e vai 10e jos kerran tai kaks kuukaudessa ottaa. Puliveivarit on aivan eri asia. Jos niillä ei raha riitä olueen niin juovat korvikkeita. Ei puliukot raitistu vaikka tulisi kieltolaki
- Juo ykköstä,maha täyteen ennen juontia ruokaa ja vettä niin eiköhän sillä ole jo hengessä mukana ainakin
- Valtio verottaa sitten kyllä jostain muualta. Autoilijat on helppo kohde ollut aina. Suomessa on pitkät välimatkat ja auto melkein pakollinen niin kyllä sieltä voi lypsää rahaa kun jotenkin tämä "rikastaminen" täytyy kustantaa kuitenkin
- Mitä ideaa on raitistella jos juominen on hauskempaa? Onko kyse jostain masokismista ja narsismista että "minä pystyn mutta sinä et" ja lisäksi vielä palstalle mennä kirjotteleen asiasta. Pahimmat tekee vielä asiasta useita videoita youtubeen.
Kyllä minä sen ymmärrän jos meno riistäytyy muuten ihan käsistä ja elämässä ole mitään muuta kuin juopottelu eikä kivaa enään ole niin sitten on jo hyvä lopettaa mutta jos ihan kohtuullisessa vklp käytössä pysyy ja tykkää siitä niin miksi väkisin kiusata ittiään? - Eka kirjotat että ongelma on se kun juot liikaa. Lopuksi kuitenkin "Kaikki kaverini ovat sellaisia että kun he juovat, he juovat paljon, mutta heillä ei tunnut olevan samanlaista ongelmaa kuin minulla.". Niin mikä se ongelma nyt oli?
- Mulla on avokilla kulunut nuita iphoneja kuin tupakkia tuhansien eurojen edestä kun humalassa ne tahtoo mennä rikki. Pitäs erikseen olla känniphone
- Näyttää siltä että jotkut sontasepot päästää jo aivopierujakin "Lisäksi 100 000 irakilaista siivoojaa ja asiakaspalvelijaa kasvattaa meidän kaikkien hyvinvointia halvalla työvoimapanoksellaan. "
- Minäkin kannatan rodunjalostusta. Tai oikeastaan huonojen rotujen kokonaista poistamista. Evoluutio toimii niin että vähemmän kyvykkäät yksilöt kuolee pois mutta ihminen auttaa heikkoja yksilöitä toisin kuin esim susi. Suomeen kuulumattomia rotuja hyysätään täällä väkipakolla ja vahvaa paikallista rotua alistetaan eli tehdään juuri päinvastoin kuin luonto tekisi. Lähi-idän rotuiset kuuluu niiden omalle luonnolliselle seudulleen ja tehkööt siellä keskenään mitä lystää. Sama homma afrikkalaisilla roduilla.
Jos nyt otetaan toinen esimerkki niin vaikka simpansseja otetaan tänne meidän luontoon asumaan ja huomataan että eihän ne pärjää täällä niin aletaan väkisillä auttamaan niitä selviämään ja hankitaan vielä lisää niitä tänne loputtomia määriä mutta samalla pyritään heikentämään paikallisia asukkaita eli karhuja. Eihän siinä ole mitään järkeä. Jos simpanssien omilla seuduilla eläminen on käynyt vaikeaksi täytyy mennä sinne ja palauttaa se semmoiseksi kuin sen luonnostaan kuuluu olla niin simpanssit pärjää. Ei ne autettavat simpanssit tai muutkaan elukat maailmasta tänne tuomalla lopu.
Tässä ehkä nerokkaimmat huomaa tämän mistä roduista minä oikeasti puhun kun käytin verrokkina simpanssia tänne tuotavista roduista..niitä karvaisia ihmisen kaltaisia villieläimiä.
Ja sitten kun paikallinen karhu kirjoittaa nettiin että eihän siinä ole järkeä tuoda simpansseja tänne riehumaan ja räyhäämään kun ei ne tule ikinä oppimaan paikallisille tavoilla eikä ymmärtämään että ne ei tänne kuulu niin ajatusrikospoliisi tulee ja kutsuu karhun vihapuheen takia kuulusteluun - Toivottavasti kiuas on myös jatkossa yhtä kuumana kuin viimeksi. Huh heikottaa vieläkin se juopottelu. Istuin sohvalla,join olutta ja katselin kun Kylmis ja yks "amismölli" nahisteli parvekkeella. Semmoinen juhannus
- Pakkohan se on kyllä myöntää että homostelu on miesten hommaa
- Ruuhka-aika persuksissa kun sormea,munaa,dildoa ja vielä joku jätkä panee sinne sen lisäksi että paskakin tulossa samalla...
- Me kasvatetaan pienessä kuussa
- Näistä jutuista saa jotenkin sen käsityksen että kaikki työttömät on omasta halusta työttömiä tai sitten 9e palkalla lapioimassa sian paskaa. Ei se niin yksinkertaista ole. Matut on työttömiä omasta halustaan mutta ei se tarkoita että ihmiset olisi
- Niin kyllähän ne somalialaiset ravintolatkin on aika yleisiä. Ahkeria poikia
- Heinää kuussa kasvatetaan heinäkuussa
- Tuohan voisi olla täysin mahdollista mutta Kylmis oli tuon viestin aikaan meillä juopottelemassa niin eihän se päässyt palstalle kuitenkaan asiasta kertomaan
- Salessa myydään olutta
- Juopottelitko koko yön?