Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

18262

  1. Se on vaikea vain, koska ihmiset yrittävät ohittaa käyttäen kaistaa, joka ei mene suuntaan johon ovat menossa*. Tämä taas johtuu siitä, että suurin osa kuskeista vaihtaa kaistaa keskellä liittymää (käyttämättä vilkkua). Tästä sitten seuraa erinäköisiä äkkirjarrutuksia ja koukkailuja.

    *koskee siis lähinnä Vihdintietä Helsingistä päin tultaessa ja Turunväylän suuntaan mentäessä, jolloin tässä kohtaa oikeaa kaistaa ajavat muistavat etteivät olekaan menossa Pitskun suuntaan vaan koukkaavat yhden kaistan verran vasemmalle. Ja jostan suusta Turkuun matkaavat koukkaavat usein myös, mikä siis aheuttaa haasteen. https://maps.app.goo.gl/3b5PnmNYzRKQBTgU6

    Toki parissa muussakin kohtaa tuossa ajetaan ihan miten sattuu, mutta niissä onnettomuustilanteet ovat harvinaisempia, vaikka kaistat vaihtuvatkin aika luovasti.
  2. 7 / 914