Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TheRat
profiilit
TheRat
TheRat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
17736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei hitossa kitupolttoa! Se pilaa kiukaan ja hormin, puhumattakaan ilmanlaadusta.
Palotapahtumaa ei tule hallita ilmansaantia kuristamalla, vaan oikeanlaatuisella ja oikealla määrällä puuta.
20.02.2015 10:09
Eli tilanne on sama kuin joka vuosi tällä vuosituhannella...
Kerrotko vielä miksi hinnat tippuisivat? Työttömyyden pienimuotoinen lisääntyminen ei ole vaikuttanut ennenkään, deflaatio on lähinnä öljyn hinnan rajusta laskusta johtuvaa, jne.
19.02.2015 14:06
Eläimillä nyt sattuu olemaan virallinen, kansainvälinen nimi. Joka on perinteikkäistä syistä latinaksi. Latinaa ei sinänsä tarvitse opetella, mutta kun muistat että Lutra Lutra on saukko, tunnistat lihasi kaikkialla maailmassa, jossa tuo virallinen nimi esille laitetaan.
Toki kannatan itse englannin lisäämistä oppimäärään kaikkialla EU:n alueella. Onhan se nykypäivän lingua fracna, siinä missä latina oli sitä muutama sata vuotta sitten.
19.02.2015 13:40
Ei ole edelleenkään aloituksessa tuollaista tekstinpätkää.
19.02.2015 13:38
Harvian laatuun en sinänsä ota kantaa, kun ei ole kokemuksia, mutta väärällä poltolla voi kyllä hyvänkin jatkuvalämmitteisen tuhota. Suurin virhe on käyttää koivua lämmittämiseen. Koivu on hyvä valinta kertalämmitteiseen, mutta jatkuvalämmitteisessä en käyttäisi.
Toinen perinteinen virhe on käyttää merivettä. Lähinnä mökeillä tätä näkee. Ei siinä paljoa suolaa ole, mutta sen verran kuitenkin, ettei oikein mikään kiuas kestä.
19.02.2015 11:49
Luin. Lainaamaasi kohtaa ei aloituksesta löydy.
19.02.2015 11:40
Vaikka sinulla mitä ilmeisimmin aika paha lukihäiriö onkin, niin yrittäisit nyt edes vähän. Jutussa ei mainita sanallakaan omakotitaloja. Puhutaan itse asiassa asunnoista, joka viittaa kyllä aika selvästi osakkeisiin.
19.02.2015 11:28
Ei koske, eikä oikein voikaan koskea...
Minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että tällaisista verovähennystyypeistä pitäisikin luopua, mutta samalla pitäisi luopua progressiivisesta verotuksesta, jota paikkaamaan näitä on viritelty.
19.02.2015 11:16
Miksi ihmeessä minä keskittyisin asiaan, kun olet vuosia tehnyt parhaasi estääksesi asiallisen keskustelun palstalla?
Vaihtoehto 1 oli ilmeisesti oikea tässä tapauksessa, vaikket osannutkaan tapasi mukaan vastata viestiin, jossa esitettiin sinulle epämieluisia väitteitä.
19.02.2015 11:14
Aina tällaisissa tapauksissa pitäisi miettiä mikä on haastatellun tahon motiivi.
Asuntosalkku pyrkii ostamaan asuntoja ja pistämään niitä vuokralle. Toki he haluavat hintojen laskevan, joten sen mukaan mennään.
Uskottavuus luokkaa nolla.
19.02.2015 10:56
Hieno ehdotus. Hyvä tulonsiirto köyhiltä rikkaammille. Tämän jälkeen sijoitusasunto muuttuu vain kannattavammaksi...
Tosin vaikutus on tietysti aika marginaalinen, kun verovähennysoikeus tarkoittaa luokkaa kymppejä vuodessa.
19.02.2015 10:49
Tässähän on nyt kaksi vaihtoehtoa:
1) Vaihdoit nolosti nimimerkkiä ja postasit puolet edellisestä postauksestasi uudestaan tai
2) Postasit nolosti puolet Vastaajan edellisestä postauksesta häntä edes kreditoimatta
Olet siis joko nolo huijari tai nolo varas. Onneksi olkoon. Kokeillaanko kolmannnella nimimerkillä, jos lähtisi parantumaan tuo keskustelutaito?
19.02.2015 10:39
Itse asiassa teknisesti henkilö toimi oikein. Jos kiekkoon merkitään käyttöpakon voimassaoloaika, niin mikä saapumisaika siinä silloin on? Laki käskee merkitä vain yhden ajan, saapumisajan. Jos tuo ei ole voimassa, ei tarvitse merkitä mitään, mutta heti kun tuo tulee voimaan, tulee merkitä saapumisaika.
Minä valittaisin tuomiosta, mutta kun tiedän tässäkin ohjeistuksen olevan lain vastainen, seuraan mielummin ohjeistusta.
19.02.2015 10:28
Käy joskus Ateenassa, tule sitten puhumaan.
Vai eivätkö talon myynnistä saadut voitot riitä 300 euron edestakaisiin lentoihin? :)
19.02.2015 10:15
> Suomessa ei ole kasvuseutuja enää missään
Ihmiset ovat lopettaneet muuttamisen!
19.02.2015 10:15
> ilmastointi on vain ja ainoastaan koneellinen tulo- ja
> poistoilmanvaihto + em. ilmankäsittelytoimintoja (suodatus,
> lämmitys/jäähdytys, kostutus/kuivaus).
Arvaapa huviksesi, mitä tuo on englanniksi? Jeps. Air conditioning. Air conditioning ei tarkoita ainoastaan viilennystä, siksi suomessa puhekielessä tuo ärsyttää. Air Conditioning tarkoittaa mitä tahansa ilman "konditiointia", johon kuuluu myös viilennys. Eli pelkkä viilennys on air conditioning. Pelkkä lämmitys samoin. Tai suodatus. Tai kuivaus tai kostutus. Tai siirtäminen paikasta toiseen.
19.02.2015 10:13
Noh, sinä nyt yleensä valehtelet kun tänne palstalle postaat. Sitten kun se sinulle tarpeeksi selvästi osoitetaan, poistatat viestiketjun (tai poistat itse). Mitenköhän nyt uudistuksen jälkeen käy? Keskityt ehkä enemmän muiden haukkumiseen ja vähemmän "asian" viestimiseen. Faktathan on yleensä helppo tarkistaa ja sen jälkeen jäät aina kiinni... Eli levittelemiesi "faktojen" määrä lienee jatkossa laskemaan päin?
19.02.2015 10:10
Usko pois, loogisen ajattelun kykyä tulee testattua päivittäin elävässä elämässä... Ja onhan noita testejä tullut tehtyä ihan valvotuissa olosuhteissakin.
Tai älä usko, ei se juuri minua hetkauta.
19.02.2015 10:08
> Eikä edes akateemisillä aloilla se ei ole lähtöpalkkana.
Kyllä on. Kirjastonhoitaja voi jäädä alle, mutta jo insinöörin papereilla tuohon pääsee helposti.
> Ja että kaupan kassa maksaisi 2000 euron kuukausituloista tuon "Maksuerät 1000 euroa/kk
Ei. Tuo 1000 e/kk on täysin järjetön väite. Kyse oli tuon hintaisesta kämpästä. Kyllä sen 500-600 e/kk pystyy parista tonnista (netto 1600) pistämään asumiseen.
19.02.2015 10:07
Meille jos tulet töihin, niin lähtöpalkka valmistuneella ihmisellä on aika tarkkaan tuo 3000-4000 euroa. Opiskelijat tietysti saavat vähemmän. Muutama vuosi työkokemusta ja palkka on 4000-5000 euroa.
Onhan mediaanipalkka Suomessakin kolmen tonnin pinnassa, pk-seudulla varmaan neljässä tonnissa.
Mutta kyllä se kaupan kassan 2000 euroakin riittäisi tuon hintaisen kämpän ostoon.
18.02.2015 17:05
876 / 887