Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

111

1. Se olis aika siistiä. Voitais toteuttaa vaik sillai, että tulisit kyläs käymään. Tulisin vastaan ja mentäis vaikka terassilla käymään, sun olis päällä sellaset minarit ja kun kävisit vessassa huomaisin et oot jättäny pikkarit pois.... voi luoja. Sit mentäis meillä käymään, ku olisit kyläs. Jeesus mikä vilautuspaikka meidän rapussa.... Istuttais vaikk a partsilla ja sun tulis lämmin, voisit vähä tuuletella kaulasta ja vähä minarin altaki, taas mä olisin et oho... sit sä voisit vaik pyytää käydä suihkussa ku on niin lämmin, viimeistään sillon mä olisin taivaassa... Suihkun jälkeen taas vaikka partsilla pelkkä pyyhe ympärillä...nyt tarvis kylmäää mehua. Olisin kiltti ja kiva setä, joka tarjoais apua kuivata sun selän... peppu on selkäpuolella, voi taivas... Kietoisin kädet sun ympärille, sulkien sinut syliini ja syleilyyn hellästi hyväillen kääntäisin ympäri laskeutuen suutelemaan kaulaa.... rintoja....masua... reisiä ja takas ylemmäs samalla ku kädet hyväilis selkää ja pakaroita, kuumat huulet tavoittais kuumat huulet ja kieleni hakis jotain todella lämpimäksi kasvanutta huulten väliin jota hellästi kosteilla huulilla hyväilisin.... sun omat kädet vaeltelis mun niskassa ja sun omilla lanteilla... rinnoilla... voi jeesus oltais siinä parvekkeella, minä kaiteen alapuolella....
  2. Kyllä pystyy