Meillä on pituuseroa n 20cm. Jos mies on päällä niin lähinnä hukun hänen alleen eikä pysty esim suutelemaan. Mies päällä on ollut suosikkini mutta nyt en vaan löydä sopivaa kulmaa. Auttaisko tyyny takapuolen alle??? Takaa päin onkin sitten oikein hyvin sopiva.
pitkä mies
9
300
Vastaukset
- kulmaa
Pienet naiset sanovat ettei hiiri voi kuolla heinäkasan alle.
Takaa ja lusikassa on mukavia erikokoisille. Minä olen nauttinu kaikkein eniten pienen naisen kanssa kylppärissä suihkussa käydessä sillai ett nainen istuu puolittain pesukoneen päällä, ihan sama käykö kone vai linkoo.
- karjusetä
Ei muuta kuin tyttö ratsaille perse sinuun päin, niin näkee kuinka kulli uppoaa ja pyllynsilmä haukkoo henkeä. Vauhtia saa lisää, kun antaa kämmenellä lautasille, kiimakin irtoaa perseestä paremmin. Nussikaa hyvät ihmiset, nussikaa.
- Mies111111
Kyll pituusero ei haittaa ollenkaan..
meilläkin suur ero..M 191...N.157...
- Aloittajaidiootti
Mikä pituusero 20cm muka on??!! Joku muu tossa mättää,sitten kun on 40cm pituuseroa alkaa ongelmia tulemaan ja sittenkin vielä lievästi!
- 165nainen
Meillä pituuseroa 38cm eikä ongelmia ja pystytään kyllä suudellakkin pannessa
- pidäkiinni36
Minusta onkin just ihanaa, että hukun miehen alle, siis olen kunnolla "sylissä". Kerran mies otti minut halausotteella alleen. Piti oikein kiinni itsessään ja kun rakastelimme, niin mies vielä sormetti samalla anustani. Ai että, kun teki hyvää!
Joo, tyyny on hyvä apu, jos peniksen poisluiskahtamisesta vaginasta on vaaraa... - kokoerot
Mulla on sopiva pituus vaimoon verrattuna noin 8cm olen pidempi...Kaikki asennot luontaa hyvin mutta itse nautin eniten takaapäin panosta ja siitä vaimokin pitää eniten. Hyvä asento muutenkin, puristaa sopivasti kalua eikä pituuserokaan haittaa.
- Pitkäveto
22 cm eroa, ei haittaa kuin suukkottelua tuossa asennossa.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912