pitkä mies

jdvdvdnzl

Meillä on pituuseroa n 20cm. Jos mies on päällä niin lähinnä hukun hänen alleen eikä pysty esim suutelemaan. Mies päällä on ollut suosikkini mutta nyt en vaan löydä sopivaa kulmaa. Auttaisko tyyny takapuolen alle??? Takaa päin onkin sitten oikein hyvin sopiva.

9

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulmaa

Pienet naiset sanovat ettei hiiri voi kuolla heinäkasan alle.
      Takaa ja lusikassa on mukavia erikokoisille.

• Minä olen nauttinu kaikkein eniten pienen naisen kanssa kylppärissä suihkussa käydessä sillai ett nainen istuu puolittain pesukoneen päällä, ihan sama käykö kone vai linkoo.

• karjusetä

Ei muuta kuin tyttö ratsaille perse sinuun päin, niin näkee kuinka kulli uppoaa ja pyllynsilmä haukkoo henkeä. Vauhtia saa lisää, kun antaa kämmenellä lautasille, kiimakin irtoaa perseestä paremmin. Nussikaa hyvät ihmiset, nussikaa.

• Mies111111

Kyll pituusero ei haittaa ollenkaan..
        meilläkin suur ero..M 191...N.157...

• Aloittajaidiootti

Mikä pituusero 20cm muka on??!! Joku muu tossa mättää,sitten kun on 40cm pituuseroa alkaa ongelmia tulemaan ja sittenkin vielä lievästi!

• 165nainen

Meillä pituuseroa 38cm eikä ongelmia ja pystytään kyllä suudellakkin pannessa

• pidäkiinni36

Minusta onkin just ihanaa, että hukun miehen alle, siis olen kunnolla "sylissä". Kerran mies otti minut halausotteella alleen. Piti oikein kiinni itsessään ja kun rakastelimme, niin mies vielä sormetti samalla anustani. Ai että, kun teki hyvää!

Joo, tyyny on hyvä apu, jos peniksen poisluiskahtamisesta vaginasta on vaaraa...

• kokoerot

Mulla on sopiva pituus vaimoon verrattuna noin 8cm olen pidempi...Kaikki asennot luontaa hyvin mutta itse nautin eniten takaapäin panosta ja siitä vaimokin pitää eniten. Hyvä asento muutenkin, puristaa sopivasti kalua eikä pituuserokaan haittaa.

• Pitkäveto

22 cm eroa, ei haittaa kuin suukkottelua tuossa asennossa.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10272
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6863
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      4964
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4567
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4296
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3873
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2888
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36