Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

211

  1. Siitä syystä tietenkin kun laitetaan eläke menemään ennen kuin on lääkkeitä hommattu. Paljon on näitä. Menee rahat sitten viinaan, ruokaan, omaisille, kerjäläisille, pelaamiseen, velkoihin, vaatteisiin, ym.
    Monet eivät vaan osaa pitää talouttaan kunnossa ja vanhemmiten vaikeutuu entisestään.