Vapaa kuvaus

Aloituksia

50

Kommenttia

865

  1. hunksz
    Minäkin asuin hetken vuokralla, eron aiheuttaman kodittomuuden asumisratkaisuna.
    Sehän on ihan järjettömän hintaista ja hukkaan heitettyä rahaa, mutta kukin tavallaan.
    Enpä ole juurikaan yhtiökokouksissa aikaa viettänyt, tosin ei ole tarvetta ollut, päätökset joita siellä on tehty ovat perustellusti ja fiksusti tehty. Taloyhtiö on suht. iso 54 osaketta, kolme rappuk. - ilmeisesti täällä on jonkinasteinen älyn/rationaalisuuden keskittymä - oikein hyvä.
    (seuraavaan kokoukseen menen, äänestänhän aina vaaleissakin)
  2. =DW=
    Omistusasunnot, olet jossainmäärin oikeassa, ovat maaseudulla haastavia perikunnille. Oma kämppäni on hyvä sijoitus, kun tästä myyntiin tulee joku asunto, menee nopeasti. Kaiketi olen vanhan kaartin ihmisiä omistusasunnosta. Vuokra -asunto oli hetken siinä traumavaiheessa hyvä, jokainen toki tavallaan.