Vapaa kuvaus

Aloituksia

236

Kommenttia

1667

1. Mutta+kun+niillä+Jeesus-tarinoilla+voi+tahkota+miljardibisnestä,+niin+on+selvää,+että+se+Jeesus+on+tulossa+ihan+milloin+vain+ja+ihan+kohta,+kunhan+saa+ne+pilvivaununsa+ensin+pelaamaan.+Herkkäuskoisia+rahastetaan+sillä,+että+heidän+täytyy+olla+varpaillaan+joka+hetki+ja+peloissaan+siitä,+että+kelpuutetaanko+heitä+sinne+taivaan+'autuuteen'+pokkuroimaan+24/7+sitä+sadistista+ja+murhanhimoista+psykopaattia+Jahvea.Maksamalla+ekstraa+ja+luopumalla+vaikkapa+koko+maallisesta+omaisuudesta+lahkon+nimiin,+voidaan+tietysti+tehdä+se+taivastontti+paljon+varmemmaksi.+Pastorit,+papit+ja+muut+puoskarit+antavat+mielellään+katteetomia+lupauksia+rahaa+vastaan,+koska+heidän+ei+tarvitse+olla+lunastamassa+lupauksiaan+ja+sen+he+hyvin+tietävät+myös+itse.
  2. Minä,+joka+olen+aikuiseksi+tultuani+hyljännyt+sen,+mikä+lapsen+on,+eli+en+usko+satuolentoihin,+haluan+valistaa+ja+auttaa+teitä,+jotka+olette+herkkäuskoisuudessanne+sekaantuneet+lahkoihin,+joissa+jumalharhoilla+lahkonne+valtaapitävät+tahot+tekevät+vuosittain+miljardibisnestä+kustannuksellanne.+Te+uskonharhaiset+ja+lahkojen+orjat+olette+siis+hyväksikäytön+uhreja.Haluan+siis+hiukan+raottaa+teidän+silmiänne,+jotka+on+sokaistu+mm.+USA:sta+tuotetulla+kusetuksella,+eli+lahkonne+pastorikunnan+ja+papiston+paskapuheilla+ja+katteettomilla+lupauksilla+sekä+Raamatun+taikauskoisilla+ja+primitiivisillä+taruilla.Mitään+kiinnosta+uskonasiohin+muutoin+ei+itselläni+ole.+Olen+luonnollisesti+valistanut+itseäni+kristinuskon+ja+muiden+uskontojen+historiaa+lukemalla+ja+tullut+hyvin+vakuuttuneeksi+siitä,+että+se+kaikki+on+ja+on+ollut+pelkästään+ihmisten+alistamista+ja+nöyryyttämistä+vuosituhanten+ajan+ja+se+tapahtuu+ja+on+tapahtunut+vain+rahan+ja+mammonan+vuoksi.Kristinusko+on+yksi+katala+uskonto+muiden+joukossa.Kristinuskon+'ukkojumala'+Jahve+on+kuitenkin+moniin+muihin+uskontojen+jumaliin+verrattuna+äärimmäisen+sadistinen+ja+verenhimoinen+otus.