oili.harjula
![]()
Aloituksia
16
Kommenttia
163
Vaihtoehtohoitoja
On olemassa myös ns. vaihtoehtohoitoja kuten reiki, akupunktio, osteopatia, vyöhyketerapia, rohdoslääkintä, kalevalainen281246Suomi24.fi ylläpitäjälle Kjärvellä
'Se on nyt tuossa ja pysyy' , Koetahan säilyttää nämä meidän luotamukselliset suhteemme. Tiedoksi se että kannatukseni p29884Suomi24.fi ylläpitäjälle Kjärvellä
'Se on nyt tuossa ja pysyy' , Koetahan säilyttää nämä meidän luotamukselliset suhteemme. Tiedoksi se että kannatukseni p461077Kemijärven elinkeinoelämästä
Kemijärvellä puuhataan monenlaista, ja sitä ja tätä; maailma on avoin tässä mielessä myös Kemijärvellä? Yrityksten suun332283Suomun keskus
Tiedotan myös tänne: Suomun keskuksen suunnittelu ja toteuttaminen on nyt aloitettu uudelleen aloitteen tekijän (eli mi1235564Keskusteluksi valtuustosta
Sanokaapa Suomi-palstan lukijat/kirjoittajat että mikä merkitys on valtuuston päätösillä. Kunnioitatteko valtuuston päät39901Liikenneuudistukset
http://www.iltalehti.fi/iltvlive/201601120112255_v5.shtml Oliskohan kuitenkin paikallaan tuo kansaäänestys? Minusta oli6291Kotikikerö
Ei, en aio kirjoittaa vanhoista ihmisistä sinänsä, mutta ne vanhat ihmiset jotka eivät enää kykene luomaan uutta, on saa341330Naurettava biosellu
Näin on. Nyt se aiotaan rakentaa Kemiin, ja Kemijärvelle rakennetaan myös; on kuulemma aivan erit tuotteetkin molemmilla871181Uusi yhdistys
Hyvät luonnontuotte-alan, sekä muut pienyrittäjät, sekä myös hoito-alan toimijat, perustaisimeko uuden yhdistyksen, joss711548Kemijärven todelliset mahdollisuudet
Ovat myös tässä Lapin tv-uutisissa kerrotut. On aivan selvää, että kun noinkin paljon on jo panostettu lunnontuotteisiin1232737VR ja Lappi
Ettekö jo ala kapinoimaan? Taitaa olla lopun alkua taas.. Eli ihmiset kävelemään, ja automaati tilalle. Kuka lippuja enä18484Pakolaisten olot
Ovatko siis pakolaisten olot Kemijärvellä sitä mitä pitäisi olla? Olen seurannut kaupungilla käydessäni että he liikkuva47852Mielipide-kirjoitukseni Koti-Lappiin
Kun tuo Koti-Lappi ei näitä minun 'vaarallisia' tekstejä näemmä julkaise, niin laitampa sitten tänne. Täällä lukijoita1402930Mielipide-tekstini Koti-Lapppiin
Heipä taas. Kun tuo Koti-Lappi ei noita minun 'vaarallisia' tekstejä näemmä julkaise, niin laitampa tämän tänne; täällä0130Aloitteeni Suomulle
Tässä tyämä kokouspöytäkirja, mutta poistettu, eikö sen pitäisi olla vielä luettavissa? http://paatokset.kemijarvi.fi/k1292577