Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ladamiäs
profiilit
Ladamiäs
Ladamiäs
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
244
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomaa+kyllä+kuinka+itsekästä+kansaa+suomalaiset+ovat.+Edes+haudantakaa+ei+saa+raha+mennä+yhteiseen+hyvään.+Rahan+valtiolle+menohan+on+hyväntekeväisyyttä,+millä+koulut,+tiet,+poliisit+jne.+rahotetaan,+tietty+ohessa+vähempiosaisten+toimeentulo+joka+on+murto-osa+kaikista+kuluista.
20.02.2019 18:31
Mä+pruukaan+syödä+ne+eväät+aina+surffailun+jälkeen.
20.02.2019 18:27
Koko+periminen+on+aivan+naurettava+käytäntö+yhteiskunnassa+jossa+vieroksutaan+kaikenmaailman+oikeuksia.+Yhteiskunnalle+ei+tasan+tarkkaan+ole+mitään+muuta+kuin+haittaa+siitä+että+varoja+peritään+ja+halusisin+että+tämä+koskisi+minuakin+jos+olisin+varakas.+Kenellekään+kuulu+syntymälahjaksi+rikkaus+laiskuutta,+saamattomuutta+ja+luonneongelmia+siitä+seuraa.
20.02.2019 18:19
Kauheeta+pillitystä+koko+ketju,+ite+olette+kökkäreet+ja+keskustan+valinneet.
16.02.2019 15:36
En+välttämättä+allekirjoita+muuria,+mutta+demokratia+on+kerrankin+toiminut.+Täällä+siihen+ei+olla+totuttu.
16.02.2019 00:20
Ei+mene+piruuttaan+eikä+edes+vahingossa.+Köyhien+sorto+sitä+luokkaa,+että+aika+se+ja+sama+minulle+mitkä+puolueen+muut+arvot+on+kunhan+loppuu+tämä+köyhien+kyykyttäminen.
15.02.2019 15:47
Venäläiset+eivät+ole+tyhmiä.
15.02.2019 15:26
Aito+ja+oikea+Ladamiäs+kyllä+ihan+tässä+näin+ja+lääkitys+jokseenkin+kunnossa.+
Fakta:+Dacia+on+kaukana+Ladan+laadusta.+Jos+olet+kokenut+Ladan+laadun+kehnoksi+älä+harkitsekaan+Daciaa.
27.10.2018 01:46
Kyllä+vasemmistoliittoa+äänestän+ja+pidän+erittäin+positiivisena+jos+SDP+saadaan+seuraavaan+hallitukseen+kokoomuksen+tilalle.
04.10.2018 19:22
Porvarin+propaganda+apina+pää+kiinni!+Nyt+vaihdetaan+ja+katsotaan+mistä+tuulee+kun+porvareiden+korttitalo+puhalletaan+nurin+ja+Suomi+takaisin+kansan+haltuun!
04.10.2018 16:38
Vai+että+eivät+päädy+tuotantoon.+Salli+minun+nauraa...+Samaa+sanottiin+Lada+vestasta:+
https://lada-auto.fi/category/lada-vesta/+mutta+nyt+sitä+saa+ihan+kukin+itselleen+halutessaan+ostaa+ja+kaikilla+himmeleillä+jos+lystää.+Mm.+automaatti,+vakionopeudensäädin,+multinav+jne.+jne.+ja+moottorina+sykkii+Renaultin+moderni+moottori.+Lada+tehdään+nykyään+yhteistyössä+Renaultin+ja+Nissanin+kanssa+yhteistyössä+ja+on+tasan+yhtä+länsiautomainen+kuin+kaikki+muutkin.+Jos+haluaa+vielä+hieman+yksinkertaisemman+helppo+huoltoisemman,+mutta+kuitenkin+jokseenkin+modernin+auton+niin+löytyy+vielä+Lada+Granta.
27.09.2018 14:06
Sipilä+on+niin+mulkku+äijä,+että+se+pitäis+häätää+maasta+pysyvästi.+Kökkäreet+sitten+kokonaisuutena+hvettiin+eduskunnasta.+Päästään+jo+huomattavasti+parempaan+suuntan.
20.09.2018 01:26
Pääsis+Liitä+polkemaan+kuin+tulpatonta+mopoa+niin+olisi+kaikki+mitä+tässä+elämässä+tarvitsee+tehdä+tehty.
14.09.2018 23:59
Nyt+olet+pahasti+erehtynyt,+ei+ladalla+mihinkään+kiire+ole.+Kanssa-autoilijoille+kunnioitusta+löytyy+kyllä,+mutta+sukkahousu+pyöräilijöille+en+tuumaakaan+anna+tilaa+ajoradalta.
24.08.2018 22:16
Polkupyörävero,+polkupyörien+katsastus+vuosittain+ja+pakollinen+liikennevakuutus+myös+polkupyörille..+Pellet+ojennukseen.
24.08.2018 11:44
En+kokeile,+enkä+aio+kokeilla+vaan+jatkan+matkaa+ladallani+teille+räkäisesti+nauraen.
24.08.2018 11:38
29+pyörähtää+mittariin+5-vuotta+sitten+olin+viimeksi+töissä.+Ammattiajossa+tuli+pieni+kolhu+ja+työsuhteen+päättäminen+tapahtui+riitaisissa+merkeissä.+Ilmeisesti+huhut+lähti+liikkeelle,+kun+ei+ole+edes+työhaastatteluun+kutsuttu+kymmenistä+hakemuksista+huolimatta.+Nyt+tämä+ammattiajolupa+sitten+jo+vanheneekin.+Vuosi+aikuiskoulutusta+valtion+laskuun,+3kk+töitä.+Kuka+voitti?+Yksi+virhe+ja+tuomittu+työttömäksi.+Niin+että+et+ole+yksin,+kyllä+tässä+masentaa,+ahdistaa,+vituttaa+ja+köyttä+tekee+mieli+sovitella+kattoon+harvasen+päivä.
17.08.2018 21:48
Sen+nyt+tietää,+että+aivopesty+kansa+äänestää+pääosin+kokoomusta.+Hieman+toisella+tapaa+aivopesty+osa+sdp'tä+(toisella+tapaa+meinaan+sitä+notta+luulevat+työväenpuolueeksi)+ja+lantapelloilla+heinänkorsi+suussa+hymyilevät+äänestää+sitten+toki+keskustaa,+ettei+avusteet+lopu+kesken.+Harva+ääni+jää+muutokselle.
01.08.2018 17:42
Kuules+trollilullah+jos+mulle+maksaisit+valtavista+tuloistasi+100e/kk?++niin+mun+laskujen+jälkeen+käteen+jäävä+osuus+tuplaantuis...
01.08.2018 16:44
Kuin+myöskin+noin+100+euroa.
01.08.2018 16:42
10 / 13