Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo2
profiilit
kookoo2
kookoo2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin.+Uskon+helposti,+että+teikäläisille+nuo+tuottamanne+tekstit+ovat+aivan+älyllisen+kapasiteettinne+äärirajoilla+ja++maan+mullistavia+viisauksia.++Mutta+ihan+hyvin+saitte+ajatusten+juoksunne+esiin.+Ei+kai+vaan+fuskattu,+ja+pyydetty+jessulilta+kirjoitusapua?
02.09.2019 23:45
Olen+sinulle+Herra+Azazel.++Muita+koukutuksia+on+mm.+tyhmien+jt+riivaaminen.+Se+on+minusta+oikein+mukavaa.+Muista+kurkata+illalla+vuoteesi+alle.+HOHOHOHO!
Vaikka+kuinka+pyytäisit,+en+lopeta+homouttasi.+Nauti+pakoputkesta+täysin+rinnoin.
02.09.2019 19:53
Minä+olisinkin+mielelläni+kyseisten+genitaalien+ylipappi.+Tosin+vain+tuoreiden+ja+pestyjen.+Joku+muu+saa+hoitaa+vanhat+reput.
01.09.2019 19:31
Juu,+ja+myöskin+varmalta+taholta+kiirii+tälläinen+tieto+Baltimoresta.+
Siis+jt+pariskunta+osti+30+hopearahalla++kasvattisiaksi+takapihalleen+karsinaan+26-vuotiaan+orvon+ja+sokean+kirjapainon++oikolukijan+Matthewin.+He+syöttivät+Matthewille+vanhoista+kumiteräsaapaista+ja+karvalakeista+vatkattua+vatkulia.+Ja+taisi+siinä+mennä+muutama+kulkukissakin+pataan.+Aikomuksenaan+heillä+oli+lihottaa+orpo+ja+sokea+Matthew,+ja+pistää+sitten+tiinuun++suolaantumaan+sekä+tarjoilla+sitten+nakkikioskitaan+konventissa+kunnon+Matthew-alatoopia.+
Mutta+onneksi+jeesus+kuuli+orvon+rukoukset+ja+lehahti+pelastamaan+Matthewin+taivaaseen.+Ilkeän+pariskunnan+jeesus+lähetti+Baltimoren+vankimielisairaalan+suljetulle+osastolle+ikuisiksi+ajoiksi.
01.09.2019 12:27
Ei+varmaankaan.+Ja+suolikaasun+suitsuttajia+on+myös+vähempi+kuin+jt.+Se+kertoo+siitä,+että+jt+on+enämpi+suolikaasun+suitsuttajia.+Minä+haluaisin+olla+Nalle+Puhin+ja+Terminaattorin+yhdistelmä.+Silloin+voisin+saada+haltuuni+kaiken+Maailman+hunajan.+Toinen+mitä+haluisin+olla+on+hevonen.+Olen+halunnut+sitä+ihan+varsasta+asti.+
Kysy+vaan+lisää,+voin+jakaa+oppia+ja+opastusta+tietämättömille+kuolevaisille.
01.09.2019 10:51
Juu,+ovat++muuttaneet+ja+lisäilleet+satukirja-raamattuun+kaikenlaista+tuhmaa.++
Jos+lähdetään+ihan+törkeimmistä+kohdista,+niin+esimerkiksi+Joosefin+sanomaksi+Ketsemanessa+ölypuun+alla+on+laitettu:+"Olisi+kiva+nukkua,+mutta+kun+tuo+pietari+pier*e+tuossa+vieressä,+niin+ettei+kuule+edes+omaa+ääntänsä+ja+silmiäkin+kirveltää."++Niin+oikeasti+tuo+sanoja+Luukas+ja+suhnaaja+oli+Tuomas.+
Sitten+kun+Kentsareetin+järvellä+hirrrmuyrrrsky+iski+opetuslapsien+paattiin,+joka+oli+täynnänsä+silliltä+haisevia++Pietarin+kalansaaliin+kaloja.+Niin+sitten+viimein+pelastuttuaan++Tuomas+muka+sanoi,+että+meinasi+rupeen+tulla+hätäkakka+vaippaan,+mutta+onneksi+kukko+älysi+ruveta+laulaan+kolmasti,+ja+ei+kakka+sitten+tullutkaan.+Kun+oikeasti+tuon+sanoi+Johannes+ja+vielä+paatissa+ollessaan.
Niin+että+tälläistä+raamatun+väärennystä+sitä++jt+ovat+harjoittaneet.+Kyllä+on+hävytöntä,+sanon+minä.
01.09.2019 03:50
Puhutaanko+22.+luvussa+myös+elämän+suolikaasun+hönkäyksestä,+joka+valtaistuimelta+käsin+kankkua+kohottaen+taivaallisesti+pääsee?+Muistelen,+että+jesaja+kertoili+siitä+paljonkin.+Ja++myös+mooses.+
Mooseksesta+tulikin+mieleen,+että+hänestä++ja+Punaisen+meren+vetäytymisestä+on+löydetty+uusia+varmoja+todisteita.++Pitkään+onkin+askarruttanut+tiedemaailmaa+se,+mikä+sai+meren+avautumaan+ja+laskemaan+epytdgin+pakolaiset+läpi.+Vastaus+löytyi+tohtori+Holtzkopfin+1914+viikon+mittaisesta+henkisttytystä+tutkimuksesta+Punaisen++meren+pohjassa.+Henkistyttnyt+loppupäätemä+on,+että+pakenijoiden+yhteisesti+laskema+peräilma+aukaisi+pakoväylän+mereen.+Tämä+selittää+myös+sen+miksi+meri+syöksyi+takaisin+ja+hukutti+epytgiläiset+sotapojat+julmasti.
31.08.2019 23:32
Juu.+Muistan+hyvin+kun+tenmppelin+esirippu+repesi+päästäen+soman+repivän+äänen,+joka+toi+mieleeni+jt+muistonvieton+Emmauksen+tien+vierilepikossa.+
Ja+Jersalaimin+kadulla+minulle+ilmestyi+aikoja+sitten+kuollut+Kapernaumin+kansakoulun+nutturapäinen+opettajani+Syllevi+Ala-Tuhnu.+Hän+sanoi+närkästyneenä,+että+enkelit+potkivat+hänetkin+ikiunesta+hereille,+ja+työnsivät++tallustamaan+ympäri+kaupunkia+jonkun+juuri+ristiinaulitun+takia.
30.08.2019 23:08
Ei+sentään.+Mutta+:+יוֹסֵף+בַּר+קַיָּפָא++(Kaifas+teille+tutumpi+nimi)+kyllä+hykerteli,+saattoi+ottaa+muutaman+tanssiaskeleenkin.+En+kerinnyt+niin+tarkasti+seurata.
30.08.2019 22:33
Voi+voi+kun+te+kuolevaiset+ette+tiedä,+kun+ette+olleet+paikan+päällä.+Kolkatalla+nimittäin+aurinko+pimeni,+maa+järisi+ja+alkoi+kunnon+ukkonen+shown+kliimaksiksi.
30.08.2019 19:02
Kenttäilijät+saavat+pussillisen+pähkinöitä,+kun+palauttavat+kärryt.+Ja+joka+toinen+vuosiviikko+uudet+raappahousut.
30.08.2019 08:32
Motiivista+sen+verran,+että+kyläläisten+tietotoimiston+mukaan+kyseinen+pyrofaali+oli+kyllä+pistänyt+harva+se+päivä+tuulen+suojaan+ison+pullon+Motiivia+huolellisesti.+Sekä+todennäköisesti+näkemänsä+pikku-ukot+yllyttivät+tekoon.+Ja+saavat+Pöytyä+Cityn+poliisin+mukaan+myös+syytteen,+jos+paikallinen+magkia-noitatohtori+saa+manattua+pikku-ukot+esille.
30.08.2019 01:11
Uskoisin,+että+moni+jt+kyllä+mielellään+osallistuisi+kyseiselle+voorumille,+mutta+kun+sinne+ei+voi+kirjoittaa+tavuviivoja+käyttäen.
30.08.2019 01:02
On+joo.+Sitten+varmasti+tiedät+vastauksen+kysymykseen,+joka+on+askarruttanut+teolookeja+ja+tiedemiähiä+jo+vuosisatoja.++Nimittäin+mikä+oli+jeesuksen+kumiteräsaappaiden+kokonummero?
30.08.2019 00:59
Eikös+olekkin.+Ymmärrän,+jos+vitsit+menevät+uskiksella+yli+hilseen.+Mutta+lue+vielä+pari+kertaa+keskittyen,+kieli+ihan+keskellä+suuta.+Tai+laske+pari+loitsua,+niin++jospa+jessuli+tulisi+selittämään+vitsit.
29.08.2019 03:22
Tänään+kävi+ovella+piruntorjuntapartio.+Kyselin+mm.+mistä+päin+varajeesukset+ovat+kotoisin.+Toinen+sanoi+ettei+ole+mistään+kotoisin.+Ja+toinen+sanoi,+että+perseestä.+Vastasin,+että+vai+niin.+Minä+olen+sieltä+kannaksen+toiselta+puolelta+putkahtanut+Maailmaan.
Aikaisemmin+kävi+jt-pari,+jotka+olivat+Vieremältä+kotoisin.+Minä+kuulin+väärin+että+Pieremältä.++HOHOHOHOHOHO!+Tajusitteko+vitsiä?++Voin+pyynnöstä+selittää+henkistyttyneen+vitsin.
28.08.2019 21:13
Älkää+lapsukaiset+kinatko.+Laskekaa+reteesti+suolikaasua+ja+nauttikaa.
Ps.+Mitä+muuta+hauskaa+on+jt-lahkon+tiimoilta+tapahtunut?
28.08.2019 15:01
öykkö+öykkö
+pyll*nreikä+niin+somasti+palstalla+
öykkö+öykkö
anonyymisti+nyt+rupsuttaa
öykkö+öykkö
ja+luopioita+haukkuu+kun+ei+muuta+osaa
öykkö+öykkö
HOHOHOHOHOOOOO!
öykkö+öykkö
jeesus+tulee+kaivissiinpiannyt
öykkö+Pöykkö+piste.
28.08.2019 01:11
"+Mitään+Hänen+luomassaan+maailmassa+ei+tapahdu+ilman+Jumalan+tietämättä+tai+sallimatta."
Vähän+heikolta+näyttää+tuo+"jehovan+valitut"-+homma.+Suosittelen+nostamaan+kytkintä+huuhaalahkosta.
25.08.2019 07:28
"Itse+olen+sitä+mieltä+että+8+miljoonainen+JT+seurakunta+jakautuu+eri+osiin."
Olen+saanut+samankaltaista+henkistynytytyä+jumalista+ilmoitusta+suoraa+taivaasta+Himmelgerätistä+käsin.+Henkistynytty+uusjako+menisi+aika+tarkoin+tällä+tavalla:+tollot,+umpitollot+puolirasvatut+ja++kaikkeinsta+umpitolloimmat+täysrasvatut+144000.
24.08.2019 12:27
43 / 184