Paljonko jt palkka

Sinapinsiemen

Paljonko jt saa raha-palkkaa ovikellon ovityöstä?
palkkatyö muualla 15.9.2014 15:58 0
Tekevät sen vapaa-ajallaan joten vastaus on:
ei centiäkään.

Asiallinen fakta täällä;
http://www.jw.org/fi/jehovan-todistajat/usein-kysyttyä/toiminta-rahoitetaan/

Ne ihmiset
joitten oman uskonnon papit
saavat __palkkaa saarnatyöstään__,
saattavat erehtyä luulemaan jt-ovityötä palkalliseksi.

Kuitenkin ovityö yms on jt:n antamaa
omaa vapaa-aikaa Valtakunnan työn eteen.

----------------

Päinvastoin.
Todistajaa pyydetään tyhjentämään kukkaroaan lahkon lahjalaatikkoon (lahkossa korostetaan että he eivät kerää kolehtia kuten kirkko) vartiotornikaupustelun lisäksi.
Veljesseura.org on juuri ottanut asian esille johanneksenpojan kotisivulta, lahkolehti esittää kainosti että jos saataisiin valtakuntasalikirkkojen rakentamista varten sekä muuta varten, mihin pomojen piirissä rahaa tarvitaan tai on muuten kivaa, siellä amerikassa.
Todistajille rahan antaminen on kuulemma must, ei paratiisipaikka muuten irtoa.
.

17

3064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhgfdswdefghjklkjhg

      Papien ja piispojen palkka on n. 4000 - 5000 eu kk
      Isommissa kaupungeissa palkka on vielä suurempi

    • Anonyymi

      tarjoaako jehovantodistajat ruokapalkkaudta ja ilmaista asutusta?

      • Anonyymi

        Jehovan todistajien palkka on ilmaista leijonien rapsutusta paratiisissa.
        Myös pääsee valitsemaan harmagedonin jälkeen kuolleilta jäävistä taloista omansa. Niitä talojahan jo nyt katsotaan " sillä silmällä".


      • "Paljonko jt saa raha-palkkaa ovikellon ovityöstä? "

        Tsaitaa olla negatiivinen.

        Kunnon jullea pelkäävä jeho maksaa ensin kymmenyksensä "kirkolle", jota voisi myös verrata varainkerääjään, ja sitten vielä tekee ilmaista työtä tälle varainkerääjälle.



    • Anonyymi

      Kerran kuussa paikalliselle rautatieasemalle tulee vaunu, josta lapetaan riihikuivaa auton peräkonttiin. Aikataulun saa kun liittyy jäseneksi.
      Lähde: Hikipedia

    • Anonyymi

      Valitettavasti moni todistaja joutuu maksamaan, lahjoitusten muodossa, siitä että saa olla mukana ärsyttämässä ihmisiä oven takana.

    • Kenttäilijät saavat pussillisen pähkinöitä, kun palauttavat kärryt. Ja joka toinen vuosiviikko uudet raappahousut.

      • Anonyymi

        Saatanan homo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan homo!

        Alkoiko käyttäjän kuva himotuttaa….

        Ja projisoit seksuaalisen pervoutesi muihin.?.


      • Anonyymi

        Ökkö pökkö ökkö pökkö ökkö pökkö
        HOHOHOHOHOHOHOHOHOHO


    • Jehovan todistajissa näyttäisi olevan enemmän pedareita kuin ihmisissä keskimäärin. Ettekö te ei-pedarit liittyisi ennemmin meihin satanisteihin? Bonuksena saa homostella ja vetää huumeita vapaasti. Haluatte kuitenkin, myöntäkää pois!

      • Anonyymi

        Saatanan pervo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan pervo!

        Odottaisin Jehovan kummipojalta hieman siivompaa kielenkäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottaisin Jehovan kummipojalta hieman siivompaa kielenkäyttöä.

        Tuskin on Jehovan kummipoika, joku trollaa, jotta antaisi väärän kuvan.


    • Anonyymi

      Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa. Se oli Jeesuksen malli. Pahat kielet haluavat vääntää asian oman mieltymyksensä mukaan. Se ei muuta asiaa mitenkään. Sydän panee toimimaan, ei raha. Jeesus ei perustanut palkkapapistoa.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet. Eikä Jeesus perustanut myöskään Vartiotorni-seuraa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe