Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
salopuu
profiilit
salopuu
salopuu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
56
Kommenttia
769
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Trumpilla+menee+nyt+överiksi+jos+suunnittelee+että+muodostetaan+Israel+ja+Palestiina+ja+Jerusalem+jaetaan+kahtia+pääkaupungeiksi.+Ei+ole+Jumalan+suunnitelma.
29.01.2020 15:05
Meillä+kestää+tunnista+puoleentoista.+Kyllä+tilaisuuteen+voi+tulla+kesken+ja+lähteä+aikaisemmin+pois.+Meillä+on+monesti++käytäntö+ettei+päätösanoja+ole+vaan+saa+rukoilla+ja+lähteä+vapaasti.+Saattaa+jäädä+muutama+rukoilemaan+pitemkääkin.
27.01.2020 21:11
Pitäkää+itsekukin++tulkintanne+++tempauksesta+onko+sitä+vai+ei+mutta+valmis+ajasta++lähtöön+pitää+olla+aina.+Oli+muuten+hyvä+opetus+Leolla+ja++Pirkko+Säilä+rukoili++Pyhässä+Hengessä+lopussa+Suomessa+kadotetun+sukupolven+puolesta+että+herätys+vielä+tulisi.
27.01.2020 19:59
Kuuntelen+nykyään+vähemmän+nettisaarnoja+mutta+törmäsin+äskettäin+selkeäsanaiseen+julistajaan+Juhanni+Laukkoseen.+Opettaa+hyvin+mm.+eskatologiasta.
27.01.2020 18:39
En+ole+ainut+jonka+olet+poistanut+ja+bannannut.+Se+on+yleistä+sinulla.+Ei+ole+reilua+arvostella+toisia+ja+sulkea+itsenä+suojamuurin+taakse.+++Se+jo+kertoo+toiminnasta+jotain?+Lupusit+vastata+mihin+seurakuntaan+kuulut+kun+kerron+itse+asian+ensin.++Tenttasit+asiaa.+Epäilit+minua+joksikin+uuskarismaattisen+porukan+hihhuliksi,+jota+johtaa+naiset.+Kun+kerroin+aivan+muuta,+pamahti+esto.+Olisit+sen+sanasi+pitänyt+että+kerrot+seurakuntasi+puutteet+niin+kuin+lupasit+ja+olisit+voinut+laittaa+eston.
26.01.2020 13:19
Liekö+vaikuttanut+opetuksen+tasoon,+mutta+saahan+uskova+tapailla+ihmisiä.+Se+on+Mattilalla+huono+piirre+että+arvostelee+ja+kritisoi+toisia+mutta+itse+ei+salli+samaa+itselle.+Poistaa+vaikutuspiiristä+ja+laittaa+heti+eston+jos+palaute+on+kriittistä.,Kehujia+kyllä+suosii.
24.01.2020 14:53
Leena+Metsämäki+on+nykyään+Radiopatmoksen+toimittaja.+Erittäin+valoisa+ja++aito+kristitty.+Jos+henkilö+nähdään+kerran+jossain+mielestä+kyseenalaisessa+tilaisuudessa,+niin+sen+perusteellako+tulkitaan+eksyneeksi+tai+harhaoppiseksi.+Eikö+rehellinen+uskova+mene+henkilökohtaisesti+ottamaan+selvää+ja+ei+tyydy+huhuihin+ja++huhuihin.+En+kyllä+usko+että+Metsämäki+on+tuon+amerikkalaisliikkeen+kannattaja+vaikka+on+tilaisuudessa+ollut.
23.01.2020 22:07
Jos+haluat+lörpötellä,+voit+toteuttaa+tarvetta+aiheista+vapaimmissa+foorumeissa.+Liittyä+voi+erilaisiin+someryhmiin.+Itse+olen+facebookissa+myös+ei+kristillisissä+ryhmissä.
23.01.2020 21:54
Samaa+ajattelin.+Täällä+on+yksi+joka+tehtailee+aloituksia+ja+vastaolee+niihin.++Esiintyy+milloin+minäkin+ja+erilaisissa+uskovien+rooleissa.+Aloituksia+näyttää+tulevan+määrävälein.
21.01.2020 05:40
Jumala+ei+pakota+ketään+pelastukseen.+Jokainen+saa+valita+ja+ratkaista+iankaikkisuusasian++kohdaltaan+niin+kuin+hyväksi+kokee.+Jeesus+sanoo+Sanassa+että+lopunaikana+monet+luopuvat+uskosta.
20.01.2020 22:46
Arto,+olen+helluntailainen+uskova.+Pääasia+on+sinulla+ja+minulla+että+nimemme+on+Karitsan+elämänkirjassa.+Ei+sinun+tatvitse+olla+helluntailainen+jos+koet+sisimmässäsi+ristiriitaa+kuhan+olet+Jeesuksen+oma.
20.01.2020 22:40
Aina+voi+itse+olla+se+aktiivinen+puoli,+tervehtiä+ja+alkaa+juttelemaan.++Tuskin+olet+ainut+pelastettu+kaupungissa.+Eliakin+kuvitteli+että+on+enää+vain+hän+yksin+joka+ei+ole+notkistanut+polvia+Baalille.
20.01.2020 22:34
Kun+Jeesus+tulee+seurakunnan+kanssa+Öljymäelle+ja+perustaa+tuhatvuotisen+rauhan+valtakunnan+niin+saattaa+olla+uskovat+vähissä+antikristuksen+puhdistuksen+jälkeen,+jota+on+kestänyt+seitsemän+vuotta.+++Ennen+tempausta+tulee++vielä+ihmisiä+uskoon+eri+puolilla+maailmaa.
16.01.2020 23:46
Jos++täti+olisi+ollut+islamilaisten++tenteissä+olisi+kivuus+voinut+olla+kaukana!+On+tousi+moukkamaista+mennä+toiseen+maahan+sakset+kourassa+aitoja+nirhomaan.+Saattaa+olla+viisumi+maahan+tiukassa.
15.01.2020 12:04
Siksi+kun+he+ovat+vajavaisia+ihmisiä.+Jumalan+Sana+varoitti+tästäkin.++Meille+riittää+tieto+että+Isän+määrämällä+ajalla+kaikki+tapahtuu.+Aikain+merkeistä+voimme+jotain+päätellä+ja+vain+Jumala+tietää+milloin+viimeinen+pakana+on+pelastunut.++On+jopa+hölmöyttä+uskoa+ennustelijoita.
14.01.2020 20:06
Jospa+jättää+Mattilat+ja+Paavolat+pähkäilemään+tulkinnoissaan.+Raamattu+kyllä+selvästi+sanoo+että+siitä+hetkestä+ei+tiedä+muu+kuin+Isä.
14.01.2020 17:11
Täyttä+uskonnollista+filosofiaa+ja+sekasotkua!
11.01.2020 14:27
Jeesus+kyllä+sanoi+että+kun+Ihmisen+Poika+tulee+löytäneekö+hän+maan+päältä+uskoa.+Tietenkin+voi+asettaa+kysmyksen+että+takoittaako+hän+tällä+että+kun+tempaus+tulee+vaan+hetkeä+kun+palaa+Öljymäelle+seurakuntansa+kanssa+ja+perustaa+tuhatvuotisen+valltakunnan.
06.01.2020 15:18
Noin+se+yleensä+menee.+Ei+synnytä+homoksi+tai+lesboksi+vaan+ajaudutaan+syntiin.+Lopusta+pitää+haureuden+henkivalkat+huolen.+Uskova+tietää+mitä+synnistä+seuraa.+Jeesus+voi+vapauttaa+synnin+ja+pahojen+voimien+vallasta.+Älä+enää+antaudu+riettaiden+valtaan!
04.01.2020 08:22
En+tiedä+mikä+on+kysyjän+motiivi,+mutta+jos+todella+asiaa+pohtii,+niin+siinä+on+neuvo!
03.01.2020 17:26
11 / 39