salopuu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
56
Kommenttia
769
Radiopatmos kuuluu radiossakin nyt laajasti!
https://www.patmos.fi/filebank/7798-RP_taajuudet_2019.jpg?fb_bfn=7797-RP_taajuudet_2019.jpg Hyvää ohjelmaa ja voi kuunn026- 025
Ohjelma Ukarainan katulapista
A AlfaTV:n tuotantoa. Katso uusintana la 5.12. klo 14.00 Uusinta: Sinun rakkautesi on heidän ihmeensä - Katujen kenraal124Yhdekän lapsen äiti kertoo!
umala on ihmeellinen. Vuosien ajan aina kun mietin mistä lapsilla on puutteita niin Jumala on laittanut kätensä väliin j3824Vouhkaammeko liikaa?
Samaa olen ajatellut viime päivinä. Meidän uskovien tehtävä on julistaa evankeliumia lähellä ja kaukaa! Kopioin tämän3823Katso Alfatv:n kautta tai kaapeliverk kanava 15
Missä kurjuudessa lapset elävät Ukrainassa la 5.12 klo 14.00 14:00 Uusinta: Sinun rakkautesi on heidän ihmeensä - Katu123Käytän rekisteröityä nimmaria
Toivottavasti onnistuu nyt että rekisteröimäni nimimerkki on vain minun käytössä. Olen rekisteröinyt Solopuun vuosia sit1423Sittenkin uskovainen mies
Viime vuoden Linnan juhlissa koko Suomen tietoisuuteen noussut Hannes Hynönen olisi tammikuussa täyttänyt 103 vuotta. Hä121Kiitos tästä hetkestä!
En osaa kyllin kiittää, että olen saanut nousta terveenä tähän aamuun. Minulla on ympärillä rauha, turvallisuus ja vapau221Ville oli BB-talossa
Mokia ry Ville sai ikimuistoisen kokemuksen ollessa yhdeksän viikkoa Big Brother kisassa. Nyt hän kertoilee kokemuksia020Jos joku etsivä sattuu?
Foorumin nimi Helluntailaisuus, mutta ei täällä monta uskovaista ole.Suurin osa on pilkkaajia, trolleja ja panettelijout119Huijareiden foorumi
Jos olet kiinnostunut uskonasioista, sivuuta kokonaan tämä foorumi ja mene www.tuleuskoon.fi. Jos olet facebookissa liit718Uskovaiset, älkää kommentoiko!
Joku mieleltään sairas tekee jatkuvasti häriöaloitusksia naisista, ym. Tarkoitus lienee sotkea foorumia ettei sitä uskov1518Pekka Sartola puhuu Jerusalemin kolmannesta temppelistä
https://youtu.be/xwaAfF-yzWU?t=8 Mielenkiintoista aikaa nyt eletään! Jo meidän sukupolven aikana kaikki tapahtuu!016- 016
Eero Kavaston saama profetia
PROFETIA 14.12.2019 - PROPHECY Profetia kotona lauantaina 14.12.2019 klo 18.10 Rakkaat ystävät, teitä kohtaa HYVIN IKÄ016