Vapaa kuvaus

Aloituksia

56

Kommenttia

769

1. 0
    26
  2. Arabiankielistä ohjelmaa

Tiistaiyöllä klo 2. 00 ja klo 4.00. Ohjelmaa arabiaksi!
    Islam
    0
    25
  3. Ohjelma Ukarainan katulapista

A AlfaTV:n tuotantoa. Katso uusintana la 5.12. klo 14.00 Uusinta: Sinun rakkautesi on heidän ihmeensä - Katujen kenraal
    Maailman menoa
    1
    24
  4. Yhdekän lapsen äiti kertoo!

umala on ihmeellinen. Vuosien ajan aina kun mietin mistä lapsilla on puutteita niin Jumala on laittanut kätensä väliin j
    Kristinusko
    38
    24
  5. Vouhkaammeko liikaa?

Samaa olen ajatellut viime päivinä. Meidän uskovien tehtävä on julistaa evankeliumia lähellä ja kaukaa! Kopioin tämän
    Helluntailaisuus
    38
    23
  6. Katso Alfatv:n kautta tai kaapeliverk kanava 15

Missä kurjuudessa lapset elävät Ukrainassa la 5.12 klo 14.00 14:00 Uusinta: Sinun rakkautesi on heidän ihmeensä - Katu
    Rukoukset
    1
    23
  7. Käytän rekisteröityä nimmaria

Toivottavasti onnistuu nyt että rekisteröimäni nimimerkki on vain minun käytössä. Olen rekisteröinyt Solopuun vuosia sit
    Helluntailaisuus
    14
    23
  8. Sittenkin uskovainen mies

Viime vuoden Linnan juhlissa koko Suomen tietoisuuteen noussut Hannes Hynönen olisi tammikuussa täyttänyt 103 vuotta. Hä
    Yleistä uskonnosta
    1
    21
  9. Kiitos tästä hetkestä!

En osaa kyllin kiittää, että olen saanut nousta terveenä tähän aamuun. Minulla on ympärillä rauha, turvallisuus ja vapau
    Helluntailaisuus
    2
    21
  10. Ville oli BB-talossa

Mokia ry Ville sai ikimuistoisen kokemuksen ollessa yhdeksän viikkoa Big Brother kisassa. Nyt hän kertoilee kokemuksia
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    20
  11. Jos joku etsivä sattuu?

Foorumin nimi Helluntailaisuus, mutta ei täällä monta uskovaista ole.Suurin osa on pilkkaajia, trolleja ja panettelijout
    Helluntailaisuus
    1
    19
  12. Huijareiden foorumi

Jos olet kiinnostunut uskonasioista, sivuuta kokonaan tämä foorumi ja mene www.tuleuskoon.fi. Jos olet facebookissa liit
    Helluntailaisuus
    7
    18
  13. Uskovaiset, älkää kommentoiko!

Joku mieleltään sairas tekee jatkuvasti häriöaloitusksia naisista, ym. Tarkoitus lienee sotkea foorumia ettei sitä uskov
    Helluntailaisuus
    15
    18
  14. Pekka Sartola puhuu Jerusalemin kolmannesta temppelistä

https://youtu.be/xwaAfF-yzWU?t=8 Mielenkiintoista aikaa nyt eletään! Jo meidän sukupolven aikana kaikki tapahtuu!
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    16
  15. Maan ja taivaan välillä!

Hellarit remmissä tänään!
    Helluntailaisuus
    0
    16
  16. Eero Kavaston saama profetia

PROFETIA 14.12.2019 - PROPHECY Profetia kotona lauantaina 14.12.2019 klo 18.10 Rakkaat ystävät, teitä kohtaa HYVIN IKÄ
    Kristinusko
    0
    16
  17. 3 / 3