Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
salopuu
profiilit
salopuu
salopuu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
56
Kommenttia
769
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+nyt+muistaisi++ja+keiltä,+mutta+eihän+se+ole+tarpeen.+Kyllä+facebook-ryhmissä+on+ollut+vuosia,+itse+seurannut+reilut+pari+vuotta+sanomia,+että+maailmaa+kohtaa+koettelemus+ja+siitä+ei+Suomikaan+jää+osattomaksi.++Kyllä+näitä+globaalisia+ennustuksia+on+tullut+jopa+tunkuun+saakka.+Ja+ennen+kaikkea+elintarvikkeiden+loppumista+on+ennusteltu+ja+on+jopa+varautujiakin.++Suomessa+ei+ole+riittävää+omavaraisuutta,+ja+laarit+alkavat+ehtymään+peräkkäisten+katovuosien+vuoksi.+Emme+tiedä+ensi+kesän+sadosta.+Maanviljelijliden+on+vakkea+saada+kausityöntekijöitä+jos+epidemia+jatkuu.+No+onko+apua+toimettomista+pienyrittäjistä.
26.03.2020 08:54
Ja+uskovat+voivat+palvella+viemällä+oven+taakse+aterioita+yksinäisille+ja+liikuntarajoitteisille.
26.03.2020 08:45
Taitaa+sama+kohtalo+kolkutella+rockfestivaalejakin.+Tuskin+niitä+järjestetään+kun+esiintyjiä+tulee+ulkomailta.
26.03.2020 08:43
Jeesus+Kristus+on+sama+eilen,+tänään+ja+iankaikkisesti.+Entäpäs+on+tämän+aikakauden+lopun+maali+jo+häämöttää+ja+Jesuksen+tulon+ja+antikristuksen+tulo+on+oven+edessä.+Ei+ole+enää+tarvetta+liikkeille.+Ainakin+itse+en+ajattele+helluntailaisten+enkä+muukaan+venekunnan+kohtaloa+vaan+kiinnitän+katseeni+Jeesukseen.+Seurakunnan+alakerrassa+on+melkoinen+pino+jakamattomia+lehtiä.+++Ajattelen+niiden+jakoa.+Jospa+nyt+olisi+ihmisillä+aikaa+niitä+lukea.+Netissä+on+mahdollista+evankelioida+monella+tapaa.+Voi+lauttaa+kommentteja+blogeihin,+liittyä+someryhmiin,+eri+foorumeihin.++Ja+median+kautta+voi+julistaa+ilosanomaan+maan+ääriin+saakka.
26.03.2020 08:40
Ei+pidä+ottaa+oikean+ihon+alle+tai+otsaan+makauvälineitä.+On+todella+tärkein+asia+olla+uskossa.+Jeesus+voi+tulla+hetkenä+minä+hyvänsä!
24.03.2020 22:04
Todellakin+mutaatiot+heikentävät+aina+uutta+eliötä+tai++alalajia.++On+aina+edellistä+polvea+heikompi.+Tämä+näkyy+koronankin+kohdalla.+Aikansa+virus+jyllää,+mutta+alkaa+sitten+heikkenemään+kunnes+voi+hiipuu+hiljalleen.
21.03.2020 12:43
En+ole+kuunnellut+videota,+mutta+aloitus+insenjöörillä+on+nyt+asiaa!
19.03.2020 23:27
Paljon+tuli+hyvää+asiallista+tietoa.+Kannattaa+kuunnella+kun+tulee+uusintana+joskus,+oliko+torstaina+uusintana.++Varotoimista+ja+järjen+ja+tiedon+käytöstä+huolimatta+tarvitaan+varjelusta.+Kyllä+kai+sama+sääntö+toimii+liikenteessäkin,+on+säännöt+ja+siitä+huolimatta+tarvitaan+tarkkaavaisuutta+ja+varjelusta.
16.03.2020 07:41
Itse+teet++valinnan.+Synnit+pitää+sitten+tunnustaa+veljille+ja+saada+synninpäästö.+Suora+juttelu+Jeesuksen+puoleen+ei+riitä.+++Eipä+sitä+voi+valita+toisen+puolesta.
14.03.2020 16:11
Tämä+on+vakavin+tila+sitten+viimeisen+maailman+sodan.+Ihmiskunta+alkaa+lähestyän+Ilmestyskirjan+vitsauksia.+Tästä+alkaa+globaalinen++lama+ja+talouskriisi.
13.03.2020 15:03
Meidän+paikkakunnalla+ei+ole+vielä+yhtään+tapausta.+Jos+epidemia+laajenee,+niin+sitten+tulee+keskustelua+ja+päätös+miten+toimitaan.+Varmaan+sitten+pitää+kirpparikin+sulkea.
12.03.2020 22:09
Olet+oikeassa.+Suurin+huippu+lienee+Suomi24-+foorumeilla+olleen+reilut+10++-15+vuotta+sitten.+Aloitusten+++lukumäärät+näkyivät+näkyivät+myös+yleisölle.+Puolessa+tunnissa+tunnissa+saattoi+ylittyä+tuhat+jopa+pari+tuhatta+avaamista,++Sitten+foorumit+alkoivat+hiipumaan+päin.++Porukat+ovat+siirtyneet++muualle+somee,+facebookiin,+instagrammiin,+twitteriin+ja+mitä+kaikkea+niitä+nykyään+onkaan.++Olen+seurannut+tätä+noin+20+vuotta.++Ja+sittenkin+he+jotka+vielä+täällä+pyörivät,+ovat+iäkkäitä+ja+heitä+jotka+eivät+käytä+nuorten+suosimaa+mediaa.++Todella+tilanne+on+ihan+erilainen+tänään+kuin+vaikka+muutama+viisi+vuotta+sitten.+Tuo+saama+vastaus+voi+olla+hyvinkin+todellinen,
11.03.2020 11:54
Monet+ihmettelevät+että+usein+hellarit+ovat+Martin+ja+Hannun+tien+kulkeneits,+syvältä+nousseita.+Jumalan+armo+ja+hyvyys+ei+kelpaa+ylpeälle,+omillaan+mielestä+pärjäävälle.+Ei+tarvitse+olla+sen+oppineempi+kuin+biologian+ja+luonnontieden+maisteri,+kun+kalvaa+häpeys+liittyä+pienellä+paikkakunnalla+helluntaiseutakuntaan.++Epäilyttää+myös+leivän+jatkuminen,+kun+eihän+lukiolaisille+saa+edes+väläyttää+mahdollisuutta+ettei+evoluutio+olekaan+muuta+kuin+tämänhetkinen+tieteen+varmimpana+pitämä+teoria+elämän+synnystä.+Tällaista+olen+kuullut+helluntaiseurakuntaan+liittyneeltä.+Kyllä+ihmisen+on+taistelu+käytävä+Jumalan,+maailman+ja+itsensä+kanssa.
07.03.2020 11:51
Jos+ei+Jumalalla+löydä++tarpeeksi+rohkeita+miehiä,+hän+voi+nostaa+naisen+äänitorvekseen.+Voi+puhua+lapsenkin+korvaan+niin+kuin+ylipappi+Eelin+aikaan+puhui+Samuelille.+Onko+niin+että+vain+Mika+Yrjölä+on+laittanut+kantelua+selvittäen++asiaa,että+käyttöäkö+valtakunnansyyttäjä+väärin+virka-asemaamsa
07.03.2020 09:04
Ihan+hyvä+ehdotus.
07.03.2020 08:58
Arkkipiispa+Tapio+Luoma+on+samalla+tavoin+pimeä!+Luterilainen+kirkko+ei+ole++Kristuksen+kirkko!
06.03.2020 23:28
Foorumin+taso+niin+sellainen+että+kyllä+tulee+mieleen+että+onko+edes+asiallista+"heittää+helmiä+sikojen+eteen".++Kuitenkin+saattaa+joskus+silmäillä+todella+asioista+kiinnostunut+ja+sen+vuoksi+olen+täällä.++Tämä+on+pilkkaajien+ja+irvailijoiden+temmyllyskenttä.
04.03.2020 12:20
Jopa+rukoilisimme+Johannalle+terveyttä,+uutta+työtä+ja+johdatusta,+jotta+voisi+pärjäillä++työllään.+Nuori+ihminen+ja+kyllähän+keski-iässäkin+opiskellaan+uusiin+ammatteihin.
01.03.2020 23:04
Tämä+sama+nainen+on+soittanut+muistakseeni+kolmesti+peräkkäin.
01.03.2020 22:58
Ei+ole+uusinta.+Suorana+kuuluu+Radiodeiltä!
01.03.2020 22:07
8 / 39