OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
- 9257
Sipilän hallitus vetelee viimeisiään.
Kokoomuksen ja SDP:n "Asevelisiivet" ovat täydessä hälytysvalmiudessa. Täytepuolueiksi otetaan RKP ja Vihreät/Perussuoma24256- 22256
Suomen on liityttävä NATO:on mahdollisimman pian.
Venäjä eristää itsensä aggressiivisella voimapolitiikallaan muusta maailmasta. Jeltsinin aikaisesta demokratisoitumiskeh71255IKL ja Oikeistodemarius
Tällainenkin yhtäläisyys täällä on esitetty. Täytyy sanoa että aika lailla vedetään mutkat suoriksi. Kun tällaista väite24254Milloin Maalaisliitto-Keskustasta
Tulee koko kansan etuja ajava puolue. Nykyään ja kautta historian Maalaisliitto-Keskusta ajaa ja on ajanut haja-asutusal19253Kun mitään asiapitoisia argumentteja
Ei kyetä esittämään Sipilän ja hallituksen politiikkaa vastaan vedetään esiin toisarvoisia asioita kuten esim. uskonto.23252Ylimielisyyttä ja kansan halveksuntaa
Marin ei pidä kohtuullisena sitä että pääministeri joutuu käymään itse Prismassa. Onko hybris täysin hävittänyt todellis22252Orpon johtajuus kateissa.
Hallitukseen kaivattaisiin miestä. Sanna takaisin puikkoihin ja heti.5251Urho Kekkosen CV.
Rauhanoppositio. "Sotasyyllisyysoikeudenkäynti". "Yöpakkaset". "Noottikriisi". Poikkeuslaki. Hallituksen kaatoyritys 19879250Voi Voi Teitä Kepu-Reppanoita
Oikeistodemari alkaa nyt kuuntelemaan Vaimon kanssa David Bowien jumalaista tuotantoa. Nautimme ohessa pullon hyvää Cava18249Minua miellyttää
Että Keskusta on kyennyt uudistumaan tunkkaisesta sääntelytalouden tulonjakopuolueesta raikkaaksi Markkinatalouspuolueek12249Meillä on nyt
Presidentti ja Puolustusministeri joilla on suora selkä ja pitävät voiteet suksissaan. Onko meistä vihdoinkin tulossa oi37248Koska eduskuntavaalit ovat pian ovella
Niin on aika alkaa puntaroimaan seuraavan hallituksen kokoonpanoa. Itse näkisin mielelläni nykyisen hallituksen jatkavan19248- 31248
Kerrotaanpa taas vitsi
Kekkonen sai Moskovasta kullatun Ladan mukaansa. Mutta sitten huomattiin että ratti puuttui. Joku keksi että ei rattia t9247Terveiset täältä Brasiliasta.
Taas kerran. Päätimme lähteä ex tempore karkuun Suomen loskaa. Olemme 1,5 miljoonan asukkaan Bahian osavaltion pääkaupun14246Vaikka toistakin mieltä on tullut oltua
Niin annan Sipilän hallitukselle arvosanan kymmenen miinus. Miinus tulee siitä että työelämän pelisääntöjä olisi tullut16244Tuleevaisuus on Honkaliiton ja NATO;n
Läntisessä Suomessa joka näyttää Rysälle keskisormea ydinkärjillä varustetuilla F-35 hävittäjillä. Hienoa työtä Niinistö17244Kenelle teette kunniaa
Kättä lippaan vetäen. Minä teen sitä "Taistelevalle Sosialidemokraatille", filosofian maisterille, reservin luutnantille22243