OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Kekin ja Asevelisosialistit erotti siitä
Että Asevelisosialistien suksissa oli aina seinäpito.10141Hei olen Maalaisliitto.
Olen kuin vääriin bileisiin eksynyt. Vuonna 2017 minä Maalaisliitto elän edelleen 1950-lukua.10141Saatanan Valtakunnan
Sotarikoksien rankaisemiseen riittää kenttäoikeus. Turha haaskata länsimaiden varoja oikeudenkäynteihin.10141Maalaisliiton lempilapsi
Hyvinvointialueet ajoivat julkisen terveydenhuollon katastrofiin. Pääasia että Maalaisliiton kynänpyörittäjille saatiin0141- 1140
- 1140
Miksi te kepulaiset valehtelette
Päin naamaa. Esimerkiksi siitä että "Punikit" olisivat olleet talvisodassa käpykaartissa. Tai että Unto Varjonen olisi o10140Oikeistodemarin Kuusi Pointtia
1. Kaikkien yritystukien täysi lopettaminen. Koskee myös Maataloustukea. Jos Yritys ei vapaassa markkinataloudessa kanna5140Sanotaan nyt vielä kerran
Että Keputollukoille menee perille. Mäkikirikilpailun johtajan pilkkupaita ja kukkamekko eivät ole sama asia. Voi voi te9139- 3139
Lasse Lehtinen asettunut
Istuvan presidentin Sauli Niinistön taakse. Suorastaan tunnen kuinka Honkaliiton siivet havisevat. Tämä pohjustaa Asevel16139Mitä eroa oli
Väinö Tannerilla ja Urho Kekkosella. Tanner luotti pitävään voiteluun. Kekki taas lipsutteli joka kelillä.9138- 31138
Urho Kekkonen
Alias "Kekki alias "Timo" kunnostautui lähinnä Ryssän saappaiden kiillottajana. http://1.bp.blogspot.com/_uy4vuBbsXMk/Sw8137Maalaisliitto-Keskustan
Ja Kommunistien välit olivat erittäin lämpimät 1945-1962. Mm. vuoden 1956 presidentinvaalissa Kommunistit olivat Kekin t14137Arvomme ovat läntisiä arvoja
Siksi NATO-jäsenyys ja EU:n liittovaltio ovat parhaat mahdolliset vaihtoehdot Suomelle.12136On vain hyvä
Että palstalla keskustellaan laaja-alaisesti muustakin kuin keskustasta ja sen politiikasta. Näiden palstalla "opettajin14136Urho Kekkonen
Takinkääntöä ja opportunismia rauhanoppositiossa sekä sotasyyllisyysoikeudenkäynnissä. Kekkonen oli "tuomioita" edeltävä100136Meillä on Everstiluutnantin kanssa
Ollut omat erimielisyytemme mutta kuten sanotaan ihmiset riitelevät eivät asiat. Arvostan suoraselkäisyyttänne. Pidetään3136Maalaisliiton palstalla kommunisteja
Yksi hokee natsia ja toinen urpo kyselee että mikä liittyy Suomen Maalaisliittoon. Olisko ANTIFA:sta.. Painukaa kommuni2136