OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Tulojen verovapaus
2000 euroon kuussa asti. Tämän jälkeen 20 prosentin tasavero niin ansio- kuin pääomatuloista. Rahat otetaan sosiaaliturv2458- 058
Laadukkaat raaka-aineet
Takaavat onnistuneen lopputuloksen -Italialainen Penne-pasta. -Italialainen paseerattu tomaatti -Pecorino tai Parmegian958Mikä on Keskustan kanta ydinvoimaan
Ydinvoimaa tarvitaan lisää. Mutta kuinka paljon? Ja olisiko se parempi ostaa lännestä?058Olen kuullut että siellä Koto-Suomessa
Myös Kepussa esiintyy ns. Ryssänkiimaa. Punamultaako haikailette SDP:n Ryssänkiimaisten kanssa.2258- 2158
Suomen kansan maltillinen enemmistö.
Osoitti eilen selkeästi mitä mieltä se on natseista. Tuskin kaikki mukanaolijat olivat "vasemmistosuvakkeja". Aika surke1358Mitä järkeä kuluttajat.
Maksaa tukiaisjussille kahteen kertaan ruoasta kun ulkomailta saa halvempaa ja laadukkaampaa tavaraa? Ostakaa joulupöytä458Maalaisliitto-Keskusta Trump ja Putin.
Edustavat kaikki taantumuksellista oikeistoa. Tällä palstalla erään sisällöntuottajan lukuisista avauksista saa hyvän ku458Kaikki Yritystuet.
Tulisi muuttaa valtion takaamiksi pitkäaikaisiksi lainoiksi. Tämä koskee myös maataloustukia. Myös suomalaisten yritysjo358Kekki erehtyi 1961.
Honkaliitto pääsi yllättämään. Tuli hätä ja piti pyytää naapurin isännän apua.158Nyt tarkkana kuin porkkana
Ryssä pyrkii vaikuttamaan huhtikuun vaaleihin. Tätä tulee tapahtumaan nimenomaan Keskustan palstalla. Tällaista tietoa o1058Kepulaista löysyyttä
50 km hiihdossa. Jumalauta viidelläkympillä tarvittaessa kuollaan eikä keskeytetä. Ottakaa oppia ranskalaisesta joka täy058Avoin kirje Hyvälle Veljelle
Hyvä Veli. Minua huolestuttaa suunnattomasti Keskustan punaistuminen. Mihin on hylätty rehdin Sipilän opit? Ajat ovat ko157- 2757
- 157
Miksi Kekkonen nimitti
Yöpakkashallituksen. Siksi että järjestetyssä teatteriesityksessä saatiin todeta Kekin "korvaamattomuus" suhteiden hoido457Alan tulla siihen tulokseen
Että ns. Yövartijavaltio jossa valtio huolehtii vain kaikkein välttämättömimmistä toimenpiteistä on paras vaihtoehto. Nä057Älykäs ihminen kykenee
Myöntämään omat virhearviointinsa. Päähallituspuolue Keskusta on tehnyt oikein mallikasta jälkeä edellisen Suomen histo157Olin tuossa eilen illalla etäyhteydessä
Amerikkalaisten ystävieni kanssa ja yhteen ääneen totesimme hyvinvointivaltion olevan Suomen suurin uhka tulevaisuudessa3557