OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Jotkut luulevat julkista terveydenhuoltoa
Ilmaiseksi kun se maksetaan veroista. Onko hullumpaa kuultu.5153Sivuhuomautuksena todettakoon
Että 2024 valitaan tasavallan presidentti ei presidenttiä. Tasavallan presidentti on tällä hetkellä Sauli Niinistö. Pres053Minä pidän
Eksistentialismista ajatuksena ihmisen vapaan tahdon toteuttamisena. Parhaiten tuo vapaa tahto toteutuu markkinataloudes152Olisiko palstalla aivan mahdotonta
Keskustella asioista eikä toisista kirjoittajista. Joillekin tämä länsimaisen keskustelukulttuurin perussääntö tuntuu ol152- 5652
Urho Kekkonen
Sen lisäksi että oli häikäilemätöntä opportunisti aloitti Suomen lännettämisen ja olisi vienyt Suomen NATO:oon. Siinä Ke1752Eikö rikkaiden tulisi antaa pitää
Suurin osa ansaitsemisistaan eikä anastaa niin paljoa mm. ylimitoitettuun sosiaaliturvaan.4152Poliittiset pelimerkit vuodelle 2021
Marinin hallitus eroaa keväällä ja tilalle tulee oikeistohallitus Kokoomus-Perussuomalaiset-Keskusta-KD-RKP ja Harkimon1452Tämä palstan herra majuri
Minä pidän hänen elämänläheisestä jutustelustaan. Eli kuten moomma täällä pohojanmaalla aatellu nii vähempiki riittää. T052Unto Varjosen nerokas liike
Oli 25.4. 1948 kirjoittaa Suomen Sosiaalidemokraattiin provokaatio Kommunistien vallankumoushankkeista. Tämä oli suuri s1352Mitä olen seurannut.
Keskustelua muualla sosiaalisessa mediassa niin NATO-jäsenyyteen suhtaudutaan erittäin myönteisesti. Tämä palsta onkin i052"Miksi menisin duuniin lukemaan sarjiksia".
"Kun voin tehdä sitä himassakin". Isänmaamme nuori toivo kun yritettiin töihin patistaa.352Mikäli Berner joutuu eroamaan.
Sipilällä ei ole muuta moraalista vaihtoehtoa kuin jättää itsekin eronpyyntönsä. Tämä tietää myös hajoitusvaaleja sekä S052Olin pari tuntia poissa.
Taas on palsta täytetty scheissella Haloksen eläkkeestä ym. Ei näin. Tehkää avauksia Keskustasta. Itse tein jo kymmenkun952Koska Maalaisliitto aloittaa.
Toisinajattelijoiden kokoamiset "uudelleenkoulutusleireille". Tiedotusvälineiden haltuunotto on jo meneillään fasistises352Parhaat Demokratiapisteet.
Tullaan julkistamaan suorassa TV-lähetyksessä ennen vuoden 2019 eduskuntavaaleja. Ellei niitä niitä pidetä jo enenn sitä2521958 Kekillä meni.
Pupu pöksyyn "yöpakkashallituksen" yhteydessä. J.K. Paasikivi tuki suoraselkäisesti K.A.Fagerholmin hallitusta 1948-1950052Lässytyksen on loputtava nyt.
NATO-jäsenyys pikavauhtia eduskunnan päätettäväksi. Lännen ja myös meidän moraalinen velvollisuus on tukea Ukrainaa.552Kunnallisvaalien lopputulemana
Kokoomus, Maalaisliitto, RKP, KD ja Liike muodostavat Oikeistohallituksen.551Kyllä valtio maksaa
Soten lisäkustannukset eikä kansalaisten niitä tarvitse maksaa Aplodit Krista Kiurulle vuosisadan älynväläyksestä A-stu2351