Vapaa kuvaus

Aloituksia

1930

Kommenttia

24816

1. Jotkut luulevat julkista terveydenhuoltoa

Ilmaiseksi kun se maksetaan veroista. Onko hullumpaa kuultu.
    Suomen Keskusta
    51
    53
  2. Sivuhuomautuksena todettakoon

Että 2024 valitaan tasavallan presidentti ei presidenttiä. Tasavallan presidentti on tällä hetkellä Sauli Niinistö. Pres
    Puolueet
    0
    53
  3. Minä pidän

Eksistentialismista ajatuksena ihmisen vapaan tahdon toteuttamisena. Parhaiten tuo vapaa tahto toteutuu markkinataloudes
    Puolueet
    1
    52
  4. Olisiko palstalla aivan mahdotonta

Keskustella asioista eikä toisista kirjoittajista. Joillekin tämä länsimaisen keskustelukulttuurin perussääntö tuntuu ol
    Suomen Keskusta
    1
    52
  5. Koska olemme

Läntinen maa ja demokratia tarvitsemme ensi vaalikaudella ankaraa NATOttamista.
    Puolueet
    56
    52
  6. Urho Kekkonen

Sen lisäksi että oli häikäilemätöntä opportunisti aloitti Suomen lännettämisen ja olisi vienyt Suomen NATO:oon. Siinä Ke
    Suomen Keskusta
    17
    52
  7. Eikö rikkaiden tulisi antaa pitää

Suurin osa ansaitsemisistaan eikä anastaa niin paljoa mm. ylimitoitettuun sosiaaliturvaan.
    Suomen Keskusta
    41
    52
  8. Poliittiset pelimerkit vuodelle 2021

Marinin hallitus eroaa keväällä ja tilalle tulee oikeistohallitus Kokoomus-Perussuomalaiset-Keskusta-KD-RKP ja Harkimon
    Suomen Keskusta
    14
    52
  9. Tämä palstan herra majuri

Minä pidän hänen elämänläheisestä jutustelustaan. Eli kuten moomma täällä pohojanmaalla aatellu nii vähempiki riittää. T
    Suomen Keskusta
    0
    52
  10. Unto Varjosen nerokas liike

Oli 25.4. 1948 kirjoittaa Suomen Sosiaalidemokraattiin provokaatio Kommunistien vallankumoushankkeista. Tämä oli suuri s
    Suomen Keskusta
    13
    52
  11. Mitä olen seurannut.

Keskustelua muualla sosiaalisessa mediassa niin NATO-jäsenyyteen suhtaudutaan erittäin myönteisesti. Tämä palsta onkin i
    Suomen Keskusta
    0
    52
  12. "Miksi menisin duuniin lukemaan sarjiksia".

"Kun voin tehdä sitä himassakin". Isänmaamme nuori toivo kun yritettiin töihin patistaa.
    Puolueet
    3
    52
  13. Mikäli Berner joutuu eroamaan.

Sipilällä ei ole muuta moraalista vaihtoehtoa kuin jättää itsekin eronpyyntönsä. Tämä tietää myös hajoitusvaaleja sekä S
    Suomen Keskusta
    0
    52
  14. Olin pari tuntia poissa.

Taas on palsta täytetty scheissella Haloksen eläkkeestä ym. Ei näin. Tehkää avauksia Keskustasta. Itse tein jo kymmenkun
    Suomen Keskusta
    9
    52
  15. Koska Maalaisliitto aloittaa.

Toisinajattelijoiden kokoamiset "uudelleenkoulutusleireille". Tiedotusvälineiden haltuunotto on jo meneillään fasistises
    Suomen Keskusta
    3
    52
  16. Parhaat Demokratiapisteet.

Tullaan julkistamaan suorassa TV-lähetyksessä ennen vuoden 2019 eduskuntavaaleja. Ellei niitä niitä pidetä jo enenn sitä
    Suomen Keskusta
    2
    52
  17. 1958 Kekillä meni.

Pupu pöksyyn "yöpakkashallituksen" yhteydessä. J.K. Paasikivi tuki suoraselkäisesti K.A.Fagerholmin hallitusta 1948-1950
    Suomen Keskusta
    0
    52
  18. Lässytyksen on loputtava nyt.

NATO-jäsenyys pikavauhtia eduskunnan päätettäväksi. Lännen ja myös meidän moraalinen velvollisuus on tukea Ukrainaa.
    Suomen Keskusta
    5
    52
  19. Kunnallisvaalien lopputulemana

Kokoomus, Maalaisliitto, RKP, KD ja Liike muodostavat Oikeistohallituksen.
    Suomen Keskusta
    5
    51
  20. Kyllä valtio maksaa

Soten lisäkustannukset eikä kansalaisten niitä tarvitse maksaa Aplodit Krista Kiurulle vuosisadan älynväläyksestä A-stu
    Suomen Keskusta
    23
    51