OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Valtiojohdon syytä katsoa tosiasioita silmiin.
Ja aloittaa neuvottelut NATO-jäsenyydestä. Mikä on ainoa realistinen suojamme Idän Alistajaa vastaan. Viime kahakassakaa950- 350
- 050
- 850
Kerrataan taas
Nerokas ajatukseni kansalaistilistä joka muuttaisi osan sosiaaliturvasta vastikkeelliseksi. Työtön saa työttömyyskorvauk450Vastoin yleistä harhakäsitystä.
NATO on ennenkaikkea rauhanturvaorganisaatio. NATO oli alunperin pitkälti euroopan "neuvostovastaisten", jollainen myös150Te olette pojat nyt käsittäneet aivan väärin
Ei demokratia ole sitä että lakkoillaan hallitusta vastaan. Se on Anarkiaa ettekös pojat tuota tienneet. Demokratia on s250Muutama ohjelmakohta 2019 aloittavalle
Kutsutaan sitä vaikka "Kaupunkilaisten Oikeistohallitukseksi" hallitukselle. 1. Työelämän jäykkien rakenteiden purku mm.150Meidän on ymmärrettävä myötätunto
Voivottelun ja paapomisen sijasta ratkaisumallien tarjoamisena sekä ihmisen oman toimintakyvyn lisäämisenä. Luulen että050Koronakriisin jälkeen
Suomen talous tarvitsee eräänlaista shokki hoitoa. Eli tuloverotuksen lasku prosentuaalisesti saman verran tuloista riip250Hallituksen hajoaminen vain ajan kysymys
Ja porvarit kaivavat leikkauslistat kassakaapista.1250Historia tulee vielä
Tunnustamaan Honka-liiton merkityksen Suomelle. Sekä sen että Itänaapuriin tulee pitää Viileän Asialliset välit. Sen suu149Minä vaadin
Hyvinvointivaltion lakkauttamista sen tarpeettoman rahantuhlauksen, liian korkean veroasteen ja kansalaisten turhan pass115491979 eduskuntavaalien tulos
Käytännössä mitätöitiin koska vaalien voittaja Kokoomus ei " yleisten syiden" vuoksi kelvannut hallitukseen jonka edusku7649Minä niin nautin
Pääsiäisenpyhien aikaan Itsevaltiaat maratonista. Erityisesti jäi mieleen jakso jossa Niinistö leikkasi valtion budjetì1149SOTE- ja Maakuntahllinto osa...
Sanotaan se tässä nyt niin selvästi että kaikki ymmärtävät. Olen monesti puhunut siitä että hallintoa keventämällä voida949On niin merkittävästä asiasta kysymys
Että pakko palata hetkeksi tänne. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1454643994875.html Uskokoon ken tahtoo puheet "m549- 349
Voisiko joku kertoa.
Miten Kepulainen Tukiais-Suomi elättää Pääkaupunkiseudun? Tämä vain yksi esimerkki Kepulaisesta valehtelusta.949Viime päivien tapahtumien jälkeen.
Harhaiset mielikuvat "Ystävällisestä Rauhanvaltiosta" on syytä päivittää totuutta vastaavaksi: Kyseessä on Imperialistin049