Valtiojohdon syytä katsoa tosiasioita silmiin.

Ja aloittaa neuvottelut NATO-jäsenyydestä. Mikä on ainoa realistinen suojamme Idän Alistajaa vastaan. Viime kahakassakaan ei yksin pärjätty.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä järkeä on neuvotella liittymisestä järjestöön, joka mahdollisesti lakkautetaan jo lähikuukausina?

    • MieliJaPide

      Niin ja tämä oikjne. on vissiinkin saanut sisäisen pakotteen toitottaa natojäsenyydestä.
      Aivan ensiksi edellisen kerran meillä oli liittolaisena natsit ja nuo paskakasat nai akat siellä missä liikkuvat, polttivat Lapin ja saivat mm sen aikaan, että olimme Jenkin kanssa sodassa.
      Eikös se ollu niin, että mm. Marski ei ollu niin natsien ystävä kuin meidän natsimieliset äärioikeiston edustajat.
      Nato tuo sodanuhkan Suomeen ..
      Et sinäkään oik.jne haluaisi vihollista eteiseen vai haluatko ?
      Minä luulen, että kun rähäkkä syttyy on natomailla tekemistä oman maan puolustamisen kanssa ja Suomi on toisarvoinen asia.
      Hyvät suhteen itään on kaiken aja o.

      • Viileän asialliset suhteet riittävät Ryssän Imperialistisen Roistovaltion kanssa!


      • veljesiVeka
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Viileän asialliset suhteet riittävät Ryssän Imperialistisen Roistovaltion kanssa!

        Onko poika koskaan mitattu sinun päästäsi kusen suhdetta muuhun massaan ?
        Luulen, että se on suurempi.


      • veljesiVeka kirjoitti:

        Onko poika koskaan mitattu sinun päästäsi kusen suhdetta muuhun massaan ?
        Luulen, että se on suurempi.

        Sanon vain tosiasiat tosiasioina. Ryssänkiimaa en voi parantaa.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Sanon vain tosiasiat tosiasioina. Ryssänkiimaa en voi parantaa.

        Koeta edes omalta kohdaltasi ryssävihaa sitten hillitä. Se paistaa läpi, ja tekee sinusta lähinnä lapsellisen idiootin.

        Asialliset aikuiset, eivät kirjoittele tuollaisia naapurimaan kansalaisista, eikä päämiehestä. Tuollainen on lapsellista, ja perusteluna sinulla on, ettei pärjätty viimeksikään yksin. Oltaisiin oltu porukassa aloittamatta sitä hässäkkää, ja varottaisiin nyt samaa asiaa. Samalla tiellä ollaan pahasti, nyt EU;n kanssa, viimeksi Saksan kanssa.


      • Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Koeta edes omalta kohdaltasi ryssävihaa sitten hillitä. Se paistaa läpi, ja tekee sinusta lähinnä lapsellisen idiootin.

        Asialliset aikuiset, eivät kirjoittele tuollaisia naapurimaan kansalaisista, eikä päämiehestä. Tuollainen on lapsellista, ja perusteluna sinulla on, ettei pärjätty viimeksikään yksin. Oltaisiin oltu porukassa aloittamatta sitä hässäkkää, ja varottaisiin nyt samaa asiaa. Samalla tiellä ollaan pahasti, nyt EU;n kanssa, viimeksi Saksan kanssa.

        Kenen asialla olet? Alkaa välillä epäilyttämään.
        "Oltaisiin oltu porukassa aloittamatta sitä hässäkkää,"
        Ajopuuteoria on ihan vieras vaikka upseerismies myös olet?
        Omat kommenttisi tekevät sinusta lähinnä "Hyödyllisen Idiootin". Mitkä ovat aina olleet Ryssän suosiossa.
        Sitäkö ei saa mielestäsi sanoa ääneen että Putin on Fasisti!


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kenen asialla olet? Alkaa välillä epäilyttämään.
        "Oltaisiin oltu porukassa aloittamatta sitä hässäkkää,"
        Ajopuuteoria on ihan vieras vaikka upseerismies myös olet?
        Omat kommenttisi tekevät sinusta lähinnä "Hyödyllisen Idiootin". Mitkä ovat aina olleet Ryssän suosiossa.
        Sitäkö ei saa mielestäsi sanoa ääneen että Putin on Fasisti!

        Omalla, ja omasta mielestäni Suomen asialla. Järjen asialla, jonka olen jo niin monta kertaa selittänyt, että en sitä enää tee.
        Tulee siis näitä lyhennettyjä versioita aiheesta.
        Ajopuuteorialla ei ole mitään tekemistä tässä asiassa, eikä ole siinä "upseeriudella" tekemistä. Järki vie voiton.
        Miten ajatukseni ja kokemukseni tekevät minusta "hyödyllisen idiootin" ja miten ne tekevät minusta "ryssän" suosiossa olevan. Ovatko järkeään käyttävät erityisestikin "ryssän" suosiossa?
        Totta kai saat huutaa että Putin on fasisti, mutta mitä se kertoo sinusta, ja vastaavasti siitä Putinista, joka antaa sinun jatkaa huutoasi. Vie hiukan pohjaa väitteiltäsi Putinin fasistisuudesta, ja herättää kysymyksen omastasi?


    • onsesurkimus

      Demutollo vaihtanut kuivat vaipat ja vetänyt kiljua kaksinkäsin. Alkaa natokiimahöpötys!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe