Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Daavidintähti
profiilit
Daavidintähti
Daavidintähti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
1193
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nuo+ovat+ihan+julkisia+tietoja+jotka+on+kerrottu+ihan+TV:ssä+joten+mitään+salaista+ei+noiden+kanavien+pyörittämisessä+ole.
Eikös+olekin+hienoa,+että+meillä+on+kaksi+kristillistä+TV-kanavaa+joita+kristityt+itse+rahoittavat?
21.08.2016 18:10
Ole+huoleti+Peku+edelleenkin+Jumala+pitää+mediostaan+huolen.
Kaikki+tulot+laitetaan+kanavien+pyörittämiseen+ja+investointeihin+työn+laajentamisen++joten+ole+huoleti+et+joudu+voitontuottamisesta+heitä+syyttämään+:=)
21.08.2016 17:54
Ihan+kuule+Raamattuun+Jumalan+sanaan+ja+Jeesukseen+Vapahtajanamme+uskomme.
Mihin+sinä+uskot?
21.08.2016 17:49
"Opetus+oli+siis+se,+joilla+nyt+asiat+on+hyvin+ja+yltäkylläisyys,+eivät+tarvitse+evankeliumia+ja+ovat+jo+elinaikanaan+saaneet+kaiken+sen,+mitä+vaille+Lasarus+jäi."
Yritätkö+sanoa,+että+Jeesuksen++lähetyskäsky+ja+pelastutyö+ei+koskekaan+muita+kuin+köyhiä?
21.08.2016 17:18
Ainakin+elisestä+nenillesi+saamisestasi+opit+matkimaan+muiden+sinulle+antamia+vastauksia+:D
Miten+tuo+muslimien+hyväntekeväisys+näkyy+käytännössä?+Eiväthän+edes+pidä+pakolaisistaan+huolta+vaan+lähettävät+heidät+meidän+elätettäviksemme?+
Ja+minä+en+kanssasi+ala+jankuttamaan+joten+turha+toivo+siinä+kärkkyä,+MORO!
21.08.2016 16:53
Miten+tuo+näkyy+käytännössä?+Eiväthän+edes+pidä+pakolaisistaan+huolta+vaan+lähettävät+heidät+meidän+elätettäviksemme?
21.08.2016 16:47
Oletko+jo+myynyt+kaiken+ja+antanut+rahat+köyhille?+Vai+määritteltkö+itse+mitä+SINUN+tulee+tehdä?
21.08.2016 16:45
"ämä+on+myös+hengellinen+asia,+jos+vain+viitsit+Jeesuksen+opetuksiin+perehtyä.+Ahvion+kannanotot+sen+sijaa+on+täysin+politiikkaa.+"
Sinä+ja+Mäkinen+teette++politiikkaa+Ahvio+opettaa+Raamattua!
21.08.2016 16:44
Eipä+tuota+ongelmaa+ole+kommunismisikaan+pystynyut+hoitamaan.+Päinvastoin+siellä+tulo-+ja+hyvinvointierot+ovat+vielä+suuremmat+kuin+meillä.
Se+nyt+vaan+on++niin+,+että+kaikilla+ei+tule+olla+yhtä+paljon+eihän+Jeesuskaan+sitä+vaatinut.
Mutta+mitenkäs+islamissa+tämä+ongelma+on+ratkaistu?+En+ole+kuullut+muslimeiden+hyväntekeväisyydestä+mitään.
21.08.2016 16:38
Kuuntelehan+kun+luterilainen+uskova+pappi+opettaa+sinulle+Raamatusta+tämänkin+kohdan
http://www.rkk-sansa.net/raamattu-kannesta-kanteen/kirjat
21.08.2016 16:18
Raamattu+vastaa+tähänkin
Room.6+
22.+Mutta+nyt,+kun+olette+synnistä+vapautetut+ja+Jumalan+palvelijoiksi+tulleet,+on+teidän+hedelmänne+pyhitys,+ja+sen+loppu+on+iankaikkinen+elämä.+
23.+Sillä+synnin+palkka+on+kuolema,+mutta+Jumalan+armolahja+on+iankaikkinen+elämä+Kristuksessa+Jeesuksessa,+meidän+Herrassamme.
21.08.2016 15:12
"Kristittynä+voin+vain+sanoa,+että+tärkeää+on+huomata+ja+oppia+tunnistamaan+milloin+se+näkemys+muuttuukin+fundamentalismin+puolelle+ja+varoa+sitä.+Uskonto+ei+ole+vaarallista+mutta+me+ihmiset+saatamme+siitä+tehdä+sellaisen.+"
Eilen+kerroit,+ettet+tiedä+onko+Raamatun+ja+Koraanin+Jumala+sama.+Millä+perusteella+siis+sanot+itseäsi+jatkuvasti+"kristityksi"?+Miksi+et+sano+esim.+muslimiksi?
En+myöskään+ymmärrä+tuota+jatkuvaa+fundamentalisti+mantraasi.+Jos+Raamatuun+uskominen+on+sinusta+fundamentalismia+niin+mitä+pahaa+siinä+on+ja+mitä+siinä+pitäisi+varoa?
Uskonto+nimeomaan+on+vaarallista+koska+se+on+ihmisten+keksimää+ja+orjuuttaa+ihmisiä+mutta+u+s+k+o++ja+henkilökohtaine+suhde+Jeesukeen+on+kristityn+elämän+lähde.
21.08.2016 08:58
Ja+muistat+kai,+että+nuo+sanansa+Jeesus+kohdisti+opetuslapsilleen+ei+fariseuksille,+ei+buplikaaneille,+ei+vääräuskoisille,+eikä+huorintekijöille?
21.08.2016 08:24
"Evankeliumi+on+ilosanoman+kertomista,+sen+pienen+siemenen+kylvämistä.+"
Jeesus+sanoi;
"Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen++ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+pitää.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."+
Hän+antoi+lähetysKÄSKYN.+
Miten+muuten+sinä+puhut+Raamatusta+ja+lähetyskäskystä+kun+et+edes+tiedä+onko+Raamatun+ja+Koraanin+Jumala+sama?+Mitä+evankeliumia+siis+sinä+viet?
21.08.2016 07:47
Miksi+kirkkoon+on+syntynyt+liberaaliteologien+oppi?+Siihen+varmaan+sinä+osaat+vastata.
21.08.2016 07:26
Ei+suinkaan.+Eihän+Jeesus+Vuorisaarnassa+puhunut+ihmisten+auttamisesta+yhtään+mitään+vaan+ihmisten+tahdon+mukaan+tekemisestä.+Jokaista+ihmistä+tulee+auttaa+kuten+Jeesuskin+teki+mutta+ei+sen+mukaan+mitä+nuo+ihmiset+haluavat.+
Eihän+Jeesuskaan+auttanut+bublikaania+epärehellisessä+verojenkeruussa,+eikä+toiminut+porrolle+sutenöörinä,+eikä+fariseusten+äänitorvena+vaan+julisti+heille+evankeliumia.
Ystävällisyys+kuuluu+hyviin+tapoihin+kaikkia+kohtaan.+Mutta+tulee+tosiaan+aina+erottaa+kenelle+Jeesus+puhuu+niin+ei+tee+omia+vääriä+tulkintojaan+selvitä+asioista,+se+on+Raamatun+ymmärtämistä.
21.08.2016 07:07
Paavalistahan+laitoin+edellä+APt:n+kohdat.
Paavali+on+Jeesuksen+opetuslapsi+joten+eihän+ole+vaikeaa+tietää,+että+kun+puhutaan+opetuslapsista+ja+apostoleista+tarkoitetaan+myös+Paavalia?
20.08.2016 18:59
Jatka+lukemista!
20.08.2016 18:56
Siten+antaa+vastauksen,+että+ne+asiat+jotka+Jeesus+mainitsee+eli+vahvistaa++Vuorisaarnassa+ovat+pysyväiskäskyjä+samoin+kuin+ne+jotka+Paavali+opetuksissan+mainitsee+ja+vahvistaa.
20.08.2016 18:53
Tiesit+kai,+että+Paavali+oli+ennen+Jeesuksen+kohtaamista+Saulus+Tarsolainen?
Jeesus+itse+valitsi+Saulus+Tarsolaisen+eli+Paavalin+todistajakseen.
"Matkalla,+Saulin+ollessa+jo+lähellä+Damaskosta,+taivaasta+leimahti+yhtäkkiä+valo+hänen+ympärilleen.++Hän+kaatui+maahan+ja+kuuli+äänen+sanovan:+'Saul,+Saul,+miksi+vainoat+minua?'
Hän+kysyi:+'Herra,+kuka+sinä+olet?'+Ääni+vastasi:+'Minä+olen+Jeesus,+jota+sinä+vainoat.+Nouse+ja+mene+kaupunkiin.+Siellä+saat+kuulla,+mitä+sinun+on+tehtävä.'"+(Ap.+t.+9:3-6)
Ap.+t.+9:8-9,+15-16+
”Saul+nousi+maasta,+mutta+kun+hän+avasi+silmänsä,+hän+ei+nähnyt+mitään.+Toiset+veivät+hänet+Damaskokseen+kädestä+taluttaen.+Kolmeen+päivään+hän+ei+nähnyt+mitään,+ei+syönyt+eikä+juonut.
-+-+-
Mutta+Herra+sanoi+hänelle:+'Mene,+minä+olen+valinnut+hänet+aseekseni,+
tunnustamaan+nimeäni+maailman+kansojen+ja+kuninkaiden+ja+myös+Israelin+kansan+edessä.+Minä+tulen+osoittamaan+hänelle,+että+hän+joutuu+paljon+kärsimään+minun+nimeni+tähden.'”+
Ap.+t.+9:8-9,+15-16
20.08.2016 18:49
40 / 60