Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Chaizzer
Chaizzer
Chaizzer
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saa luultavasti, saa ehkä, jos . . . . . taitaa olla aikamoinen vaatimuslista, ja ennen kaikkea verovaroja tarvitaan taas. Takauksia, lainoja, helpotuksia ja tukia. . . . . .
30.05.2023 21:30
Myös se sinun populistinen propaganda, perustuu tilatoihin . . . . sellaisia ovat nimenomaan tilastotiedot. Kaikille tapeeseen jotakin. Kyse ei ole siitä, mitä esitetään, vaan se miten esitetään.
30.05.2023 21:07
Niin että arvattavissa . . . niinhan sinulla aina on, arveluja, luuloja ja kuvitelmia. Fakta onkin sinulle sitten hiukan vieraampaa.
30.05.2023 21:06
Taas kerran vähintäänkin outo kysymys. Aiheeton tietystikin mutta kuinkas muutenkaan, noinhan se aina kanssasi menee.
30.05.2023 21:04
Kyllä, tilastot tosiaan valehtelevat, kuten aina. Siksi on tilastoja, niillä jokainen saa osoitettua juurikin sen mitä kukin tarvitsee ja kulloinkin haluaa. Totuuden kanssa niillä ei ole varsinaisesti mitään tekemistä.
Tilastot ovat juurikin kuten niitä laaditaan ja luetaan.
30.05.2023 15:40
Sehän on mukavaa, ja kunhan huolehditaan etteivät ne rahat ole veronmaksajien rahoja, kaikki on silloin hyvin ja asiat luistavat juuri niin kuin pitääkin.
30.05.2023 15:38
Kyllähän se on kohtuullista, että vakuutusturvansa ja oikeuksiensa valvonnan ostaa ja maksaa itse. Tuo vaan on tehtävä myös työnantajapuolelle sama liike, poistaa noista asioista saatavat verovähennysoikeudet.
30.05.2023 15:33
Muutoksista ei ole tietoa, mitä ne ovat, ainoastaan lukumäärä.
Kyllä ns. iltalyspy vielä "sopimisen" jälkeen, syö uskottavuutta.
30.05.2023 15:30
Mistähän nyt taas onkaan kysymys, mutta yhtä kaikki, kyse näyttää olevan sinun kuvitelmistasi ja luuloistasi, mitä kaikki persut ovat taas luulemassa ja uskoneet.
Lyhyeesti, ei pidä paikkaansa, eikä sellaisia ole luvattukaan, ja sehän vasta hölmöä olisi, mikäli joku uskoisi yhden porukan esittämiä asioita mahdollisiksi toteuttaa.
Eivät Perussuomalaiset tyhmiä ole, mutta ihan aidosti täytyy kyllä näiden "pahenevien ja hämmentävien" kommenttiesi jälkeen todeta, sinusta en ole yhtään kyllä varma.
30.05.2023 15:28
Mistä sinä olet nuo julkaisemasi tiedot saanut, että sellaisista on sovittu ?
30.05.2023 15:23
En tiedä mitä tälläkin palstalla on kukakin muistuttanut, eikä se myöskään ole minun vastuullani, mitä joku muistuttaa. Eikä se myöskään kiinnosta.
Minä vastaan vain omista mielipiteistäni ja kirjoituksistani.
30.05.2023 13:25
Lue nyt tuo kommenttini ajatuksella, ymmärrä se. Ei sitten tarvitse tahkoa samoja asioita moneen kertaan. Vappusatanen oli viime vaaleissa Rinteen juttuja, eli menneen talven lumia.
30.05.2023 13:06
Niinpä niin, edelleenkin miten se liittyy perussuomalaisiin ?
30.05.2023 13:04
Miten tuo vappusatanen nyt sitten liittyy perussuomalaisiin ?
Vappusatanenhan oli Rinteen ennen vaaleja antama suora lupaus.
Perussuomalaiset eivät sellaisia ole vaaleissa tehneet ?
30.05.2023 12:56
Ei mikään takinkääntö, vaan fakta !
Siksi vaalilupauksista ei ole tainnut oikein mikään puolue puhua, kun sellaisia ei voi antaa. Voidaan ainoastaan puhua tavoitteista, mihin pyritään.
Mutta ainahan on niitä, jotka eivät ymmärrä, ja tekevät omia älyvapaita johtopäätöksiään joista sitten palstoilla huutelevat. Tekevät itsensä naurettaviksi, ja valehtelijoiksi väittäessään jonkun heille "luvanneen" jotain. Mutta minkäs teet, kun tuntuu että täällä on mitä suuremmissa määrin, sitä "kuvitteellista" tietoa ja ymmärrystä, eli valehdellaan suhteellisen huolettomasti ja yleensähän valehtelija, EI ole sellainen "kamala" persu.
30.05.2023 12:53
Ei luvattu, oli tavoite - on tavoitteena edelleen. Se on eri asia toteutuuko, mutta lupasu se ei ollut, tavoite kyllä.
30.05.2023 12:47
Purran uskottavuushan vain parani tuosta, osoitti että on tosissaan neuvottelupöydässä, RKP;llä taas uskottavuus kärsi, meni sellaiseen merkityksettömään lapsellisuuden piikkiin koko "voitto", sellainen tyyliin "totta kai sä tuttisi saat".
30.05.2023 12:46
Mitähän lupauksia äänestäjille sitten onkaan taas mielestäsi annettu ? Käsittääkseni lupauksia ei ole tullut, kuin lupaus pyrkiä parantamaan ja järkeistämään hölmöä menoa. Siis lupaus maalaisjärjen käytöstä ja kansalaisten kuuntelemisesta. Muuta lupausta ei kyllä kuulunut, näkemyksiä ja tavoitteita kyllä - lupauksia ei !
Purra on hoitanut tehtävänsä hyvin, eikä ole mitään syytä häntä vaihtaa.
30.05.2023 11:47
Kertoi mitä ? Orpohan on koko matkan, neuvottelujen vaikeutuessa, höpötellyt kyllä ei ehdottomasti-linjalla. Aivan joutojätkä ja tunkemassa todellakin väärälle pestille. Ei kikkailemalla maata johdeta.
30.05.2023 11:25
Eivät muuten antaneet mitään vaalilupauksia mistään "palautuksista". Tuleevaisuuden tiukemmasta maahanmuuttopolitiikasta on ollut puhetta, ja se tullee toteutumaan jossain muodossa. Mikäli ei, luultavasti Perussuomalaiset eivät tule olemaan hallituksessa.
30.05.2023 11:23
2 / 58