Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Chaizzer
Chaizzer
Chaizzer
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Outoa horinaa ketjussa, kukaan, siis ei kukaan vielä tiedä mitä hallitusohjelmassa tulee lukemaan, siitä neuvotellaan edelleenkin. Mutta täällä suurimmat valehtelijat ovat jo kertoilemassa neuvottelujen lopputuloksia, eli hallitusohjelmaa.
Mielenkiintoista, voisiko sellaista toimintaa kutsua esimerkiksi, valehteluksi ?
29.05.2023 23:22
Mikä pakkomielle sinulla oikein on tuosta AdDictestä? Ei, en ole AdDicte, vaan Chaizzer kuten nikkini kertookin.
29.05.2023 19:03
Kyllä tämän palstan sisältö menee kyllä persluistia alamäkeen kiihtyvällä tahdilla, muutaman hölmön antipersun tahdittamana. Miksi on kommentoitava, jos ei ole kertakaikkiaan mitään älyllistä sanottavaa, joka koskettaisi palstan aihetta.
28.05.2023 16:00
Kovasti tuntuu tulevan sävellyspohjaista ja kuvitteellista tulkintaa, mitä kukakin on kenellekin sanonut ja kertonut. Joten odottelen miereleummin sitä lopullista versiota.
28.05.2023 15:35
Mistäs nuo tietosi sitten ovat peräisin? Käsittääkseni tietoja ja tuloksia ei ole julkistettu ja julkaistu missään. Homma kun on kesken vielä.
28.05.2023 15:23
Kiitos !
Erittäin ystävällistä ja sivistynyttä, että et kiellä, muuten olisinkin aivan myrtynyt 🤭
28.05.2023 15:17
Sunnuntailisät ovat nyky-yhteiskunnassa menneen talven lumia.
Yhteiskunta pyörii kellon ympäri, kaikkina viikonpäivinä, eli sen merkitys on poistunut. Se on vain kustannuslisä joka syö kilpailukykyä.
28.05.2023 15:15
Ei hajuakaan mistä oikein höpöttelet ? Ei Purra mitään itseään munannut ole, sen enempää kuin muutkaan neuvottelijat.
Totta kai neuvottelijoilla on oltava aloittaessaan tavoitteet, täsmälliset ja tiukat sellaiset, eikä yksikään noista puolueista saa kaikkea läpi sellaisena kuin ovat alussa vaatineet.
Mikä siis on pointti tuossa on ? Toistella itsestään selvyyksiä.
Kyllä ketjujen pituudella todellakin on merkitystä, että kukaan edes viitsii niitä lukea. Kun on paljon hömppää, ketju jää lukematta. Keskustelu käymättä.
28.05.2023 15:11
Niin varmaan, tai sitten ei. Mene ja tiedä. Siksi olisi aika tärkeätä ajatella mitä kirjoittelee. Ei tarvitse muiden arvailla mitä varmaan on tarkoitettu. Tulee lyheempiä ketjuja.
28.05.2023 15:00
Etkö ole tietoinen, että hallitusohjelma tulee olemaan julkinen ? Mikäli sellaista nyt saavat aikaiseksikaan.
28.05.2023 14:43
Hiukan vaikuttaa siltä, että enemmän vaikuttaa kuka lukee Purran kommentteja, ja millainen on poliittinen suuntautuminen. Faktojen kanssa sitten niillä onkin taas vähemmin, jos ollenkaan tekemistä.
Mutta selitä ihmeessä ?
11.03.2023 14:08
Missä sinä nyt sellaiseen vihaan olet törmännyt ?
11.03.2023 12:54
Ei sellaista ole havaittavissa ollut. Aika lailla on tarkkaan tiedossa, kuka äänestää mitäkin puoluetta ja kuka jää kotiin. Eikä kukaan näytä mitään häpeää kokevan ystävä- ja tuttavapiirissä.
10.03.2023 15:51
Ei hänellä ole puoluekantaa. Pelkkä palstahäirikkö joka on ihastunut omiin kommentteihinsa. Luoja yksin tietää miksi.
05.03.2023 16:49
Huhtasaari voi erotakin jos haluaa. Se edellyttää kansalaisuuden vaihtoa, EU;n ulkopuolisen maan kansalaisuuteen ja luopua Suomen kansalaisuudesta. Silloin on Huhtasaari eronnut EU;sta.
23.02.2023 18:13
Onko joku nyt eroamassa EU;sta, vai mitä oikein riekut ?
23.02.2023 13:39
EU-erohan ei ole ollut kartalla, se on mahdollisuus joka on säilytettävä, mikäli EU ei huomio Suomea ja suomalaisia riittävästi. EU;sta ei siis ole kukaan eroamassa, niin kuin Purra asian kertoi. Useaan kertaan.
Mutta meidän on alettava vaikuttamaan EU;ssa omien etujemme ajamikseksi. Ilmoitettava että me emme hyväksy, emme rativioi, emme osallistu sellaista EU-lakien säätämiseen, jotka pyrkivät alistamaan oman lainsäädäntömme ja toimintamme EU;n alaiseksi toiminnaksi.
Meidän tulee ajaa Suomen ja suomalaisten etuja. Silloin meidän ei tarvitse erota EU;sta, mutta vaihtoehtona se ehdottomasti on oltava.
23.02.2023 11:13
Passissa lukeva kansallisuus ei tee suomalaiseksi, jos ajatukset, käytös ja kulttuuri ovat muualta.
Aivan kuten ei sukupuolikaan muutu ilmoituksesta.
23.02.2023 10:58
Taas kerran sellainen erikoinen heitto ja väite. Eikä muuta kuin hiukan selitystä, faktaa peliin. Mistä on kysymys.
14.02.2023 14:25
Noinhan sinulla yleensäkin nuo mullistavat uutisointisi menee, vajaina, osalainauksina ja niiden pohjalta sitten kertoilet kaikenlasita tapahtuneen ja tehtynä. Yleensä persujen.
Älä avaa vielä poppari pussia, lue uudelleen se kommentti ja pohdi hetki, ei tarvitsekaan niitä poppareita . . . .
14.02.2023 13:54
3 / 58