- Polveuduthan sinäkin apinasta.
Jos mielestäsi et, silloin olet ilmeisesti eri lajia kuin natsit. Ei kuulosta järin uskottavalta, eihän? - Kerro toki lisää. Saatat olla matkalla kohti Nobelin fysiikanpalkintoa.
- Liian kiusallisia kysymyksiä ROTille, otaksun.
- Toisaalta tiede pikemminkin vastaa kysymykseen "miten" kuin kysymykseen "miksi". Miksi-kysymyksiä esittävät yleensä ne, jotka olettavat että kaikella on oltava syy - lapset ja, öh, kas kummaa, uskovaiset.
- "Mutta voidaanko tästä tehdä johtopäätelmä, että ihmiset olisivat nähneet asioissa suunnittelua?"
Ja milloin suunnittelu alkoi? Maanviljelyksen keksiminen ja keksiminen edellytti kehittynyttä kieltä ja yhteistyötä ja suunnittelua, mutta oliko ensimmäinen kalenteri eli puuhun tai luuhun kaiverretut päivämerkit jo suunniteltu sanan nykymerkityksessä? - Kyllähän jämpti on nyt niin, että Donald Trumpin sukujuuret ovat Vimpelinlammessa.
https://yle.fi/uutiset/3-10185296 - Ns. nuppieläkeläisen ammatissa tarvitaan lähinnä äidinkielen taitoja. Joskus ihmettelen miksi tämän palstan hihhulitkin kirjoittavat parempaa kieltä kuin keskimääräinen Fcebookin käyttäjä. Tai sitten olen väärissä Fb-ryhmissä.
- "Hölmöä kuitenkin on kieltäytyä taivaasta jos sitä tarjotaan."
Ei kai sitä kenellekään tarjota. Monen uskonveljesi mukaan taivaspaikan saa vain armosta. Ymmärtääkseni varmin keino taivaspaikan menettämiseen on odottaa pääsevänsä taivaaseen. - Ehkä Munuaistutkija katsoo koiraa vain karvoihin.
- Voi hyvää päivää kumminkin. Jahtaako Supo sinua mustilla tunnuksettomilla helikoptereilla? Näetkö beettasoihtujen säteilevän Miettisen mummon ostoskassista? Pinaako naapuri sinua mikroaaltouunillaan?
- Ja yurki on perheellinen mies. Olisiko perhe huomannut, että miehestä on vähiten haittaa kun hän on kiinni netissä? Vai onko yurki perheen avun ulottumattomissa? Auttaisiko pari pähkinähiirtä à la naapurin.kissa (itse napsin mieluimmin peltohiiriä)?
- Siteeraan salmiakkisalukia toisesta ketjusta ja sovitan siteerauksen sinun älykkyystasollesi: NYT NET-TI KIIN-NI JA UL-KOI-LE-MAAN!
Eikö mee perille? - Älykäs suunnittelu ei ole tähän päivään mennessä saanut aikaan puhelinsysteemiä, jossa oman numeron tai vastaavan kirjainjonon voisi valita itse.
- "Kumpi nyt sitten on oikeassa? Minä tietysti."
Parodiahorisontti kajastaa taas. - Puhut paljon, et sano mitään.
- Minkähän takia paahtoleipiin ilmestyy aina Jeesuksia eikä koskaan Marilynejä? Eihän kukaan edes tiedä mitä Jeesus näytti. ;-)
- Hups, nimeen lipsahti ylimääräinen hoo. Hännänpäällä kirjoittamisessa on riskinsä, pitää ehkä taas kokeilla kielen käyttöä.
- Yrittäisit aikuistua.
- "Sitten tulin uskoon ja elämänimuuttui tuhat kertaa jännittävämmäksi ja mielenkiintoisemmaksi."
Ei vain siltä näytä. - Eläimeen sekaantuminen on Suomessa edelleen laillista, toisin kuin esim. Ruotsin ja Saksan kaltaisissa kehitysmaissa.
Ennen vanhaan Amerikoissa erityisesti uskovaispojat todellakin yhtyivät eläimiin, kun naisten kanssa ei päässyt tekemisiin ennen hääyötä.