Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PuhuvaKärmes
profiilit
PuhuvaKärmes
PuhuvaKärmes
Vapaa kuvaus
Aloituksia
26
Kommenttia
1708
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ilman+Jumalan+olemassaoloa,+ei+ole+olemassa+mitään+todellisuuttakaan."
Tietenkin+on,+mutta+realofobiasi+eli+todellisuudenpelkosi+estää+sinua+näkemästä+sitä.
Mutta+tosiasiassahan+sanot,+että+ilman+Mark5:n+olemassaoloa+ei+olisi+olemassa+mitään+todellisuuttakaan.
07.01.2017 19:51
Eli+miksei+maailma+ole+täynnä+kolmijalkaisia+hevosia+ja+yksikorvalehtisiä+jäniksiä+ja+kissan+ja+koiran+välimuotoja...+Ja+miksi+on+edelleen+apinoita...
04.01.2017 20:17
Niinpä...
04.01.2017 19:58
Kokonaisuutena+näytät+olevan+sitä+koulukuntaa,+jonka+mielestä+kaikki+on+tutkittava+itse+jotta+voi+olla+varma.+Tämä+muistuttaa+melko+tavalla+Mark5in+ominsilminnäkemisen+vaatimusta.+Voitko+luottaa+Raamatun+sanaan,+jollet+ole+ollut+paikan+päällä+näkemässä+tapahtumia?+Voitko+leikkaukseen+mennessäsi+luottaa+siihen,+että+nukutusaine+tehoaa,+jos+et+ole+itse+kokeillut+sen+tehoa+laajoilla+eläintutkimuksilla?+Jne.
04.01.2017 19:37
"Jos+ja+kun+laatokannorppa+jatkaa+eristynyttä+elämäänsä+erossa+muista+norpan+alalajeista,+ne+menettävät+lisääntymiskykynsä+muiden+norpan+alalajien+kanssa+(ovat+saattaneet+menettää+sen+jo).+Tällöin+norpat+eivät+ole+enää+ainoastaan+itsenäisiä+alalajeja+vaan+itsenäisiä,+uusia+norppalajeja."+-+bg-ope
"Esimerkkisi+muka+lajiutumisesta+on+tietenkin+esimerkki+rappeutumisesta.+Jos+laatokan-+ja+saimaannorpat+lakkaavat+olemasta+lisääntymiskykyisiä+alkuperäisen+norpan+kanssa,+ne+ovat+peruuttamatta+menettäneet+valtaosan+siitä+elinvoimasta,+joka+alkuperäisellä+ja+eniten+lajinsa+mukaisella+norpalla+on."+-+JC:n+ajatuskulkuja+seuraillen...+:-[]>
04.01.2017 19:33
Sattuisiko+sattumalta+juuri+sinulla+olemaan+ne+vedenpaisumuksen+todisteet,+jotka+kelpaavat+tiedeyhteisöllekin?
Ai+ettei+tiedeyhteisö+halua+edes+vilkaista+niihin?+No,+jos+olet+kerran+kokeillut,+niin+minkäs+sille+sitten+mahtaa.
Kuukausi+kuukaudelta+alkaa+olla+vaikeampi+uskoa,+että+olet+vakavissasi.+Tarinointisi+on+pikkuhiljaa+menossa+vähän+liian+suuruudenhulluun+suuntaan.
04.01.2017 19:27
"Vuoret+vain+edellytetään+silloin+matalammiksi+kuin+nyt+ja+merensyvänteet+pois."
Ja+jos+tädillä+olisi+munat+ja+jauhot+ja+muut+tykötarpeet,+ja+jos+sialla+olisi+siivet...
04.01.2017 19:22
Kelvollinen+jyriparodia,+mutta+hehheh-sana+jäi+puuttumaan.
29.12.2016 19:39
Toisin+sanoen+oma+aurinkokuntamme+hoipertelee+epävakaasti+ja+sen+korjaamiseksi+tarvitaan+muita+galakseja.+Onpa+noloa+Jumalan+kannalta,+kun+ammattitaito+ei+riittänyt+aurinkokunnan+vakauttamiseen+ilman+apukeinoja.
29.12.2016 17:18
Jeesus+ei+ollut+kristitty.
26.12.2016 21:42
Totisesti+on+Jumala+suunnitellut+maailman+hienosti,+kun+vain+noin+prosentti+vesivaroista+on+mitenkään+helposti+käytettävissä+juomavedeksi.
26.12.2016 21:38
Vastauksen+hän+on+kuitenkin+saanut+evokkien+kirjoista.+Raamattu+ei+taida+puhua+tuon+taivaallista+alkuaineista+-+vai+mainitseeko+se+kreikkalaisen+nelikon+maa,+vesi,+ilma+ja+tuli?
26.12.2016 21:32
Toinen+kysymys+kreationisteille:+onko+ilma+alkuaine?
26.12.2016 21:31
Palaa+asiaan+kun+TODELLISUUS+alkaa+kiinnostaa.+Muutama+uskonpuhdistajakin+oli+sitä+mieltä,+että+ihmeet+ja+yliluonnollisuudet+eivät+kuulu+kristinuskoon.
26.12.2016 21:27
Juuri+aamulla+Elämän+tarinan+ykkösosaa+katsellessa+jäin+miettimään,+miksi+hitossa+valkoposkihanhen+pitää+untuvikkona+pesänsä+jättäessään+hypätä+sadan+metrin+korkeudesta+sillä+seurauksella+että+ainakin+kolmannes+kuolee.+Olisi+ollut+älykkäämpää+suunnitella+vaikkapa+siten,+että+emolinnut+ottavat+poikaset+nokkaansa+yhden+kerrallaan+ja+roudaavat+alas+maankamaralle.+Mutta+mitäpä+minä+linnuista+tietäisin,+tutkimattomat+ovat+Härran+tiet...
26.12.2016 21:26
Sinua+on+huijattu.+Oikea+Jumala+löytyy+vain+itse+etsimällä;+kaikenlaiset+"kutsujat"+kaupittelevat+väärää+jumalaa.
"Koska+olemme+kolmannessa/seitsemännessä+päivässä/vuosituhannessa,+en+näe+tempaukselle+ajallista+estettä."
Niinhän+sitä+on+arveltu+ja+parituhatta+vuotta.
"1Tess.+4:17+sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa,+jotka+olemme+jääneet+tänne,+temmataan+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin;+ja+niin+me+saamme+aina+olla+Herran+kanssa."
Sitä+saat+odottaa+turhaan.
26.12.2016 21:22
Ei+tuo+pakkoneurootikko+tienaa+penniäkään.+Eikä+liioin+ymmärrä+olla+kiitollinen+että+esimerkiksi+sinun+ja+minun+muodostama+eliitti+(so.+veroamaksava+keskiluokka)+maksaa+hänenkin+työkyvyttömyyseläkkeensä.
26.12.2016 21:17
Tietenkin,+mutta+joskus+on+vaikea+vastustaa+kiusausta.
Muutaman+jyrin+höpöaloituksen+olen+kyllä+antanut+ilmi+-+iltapäivälehtien+julkkisjutuillahan+ei+yleensä+ole+palstan+aiheen+kanssa+minkään+valtakunnan+tekemistä.
26.12.2016 21:15
Olen+antanut+kertoa+itselleni,+että+naisissa+on+koko+joukko+poikafiilejä.+Jo+Inge+ja+Sten+Hegeler+sanoivat+kirjassaan+Rakkauden+ABZ+että+"Aikuisilla+naisilla+on+lupa+tehdä+yhtä+ja+toista+pikkupojille+yhdenkään+kulmakarvan+kohoamatta+siitä"+ja+joskus+on+miesseurassa+naureskeltu+sitä,+että+lapsenvahtina+toimineet+opiskelijatytöt+olivat+männävuosina+hyvin+innokkaasti+pesemässä+alakouluikäisten+pippeleitä+ihan+erittäin+oikein+erikoisen+huolellisesti.+Nämä+pestyt+kaverit+sanoivat+että+ihan+kivaahan+se+oli+ja+joku+kertoi+saaneensa+ison+tytön+hyvissä+käsissä+elämänsä+ekan+orkunkin.
Ne+on+nuo+naiset+sen+verran+taitavampia,+ettei+homma+yhtä+helposti+tule+ilmi...
26.12.2016 21:13
Mistä+noita+homopropagandajulkaisuja+voi+tilata?
26.12.2016 21:06
62 / 86